|
Dagevenementen
|
View this Thread in Original format
| TOR |
Bon, naar aanleiding van een interessante discussie op d4m wou ik hier toch ook even een thread openen.
Hoe zouden jullie staan tegenover evenementen overdag?
Indoor welteverstaan, aangezien dat outdoor al volop aan de gang is. Maar bijvoorbeeld een Armada Night op zondagmiddag ipv de nacht van zaterdag op zondag.
Persoonlijk zou ik daar wel voor te vinden zijn, gewoon vanwege het bioritme. Ik ben daarnet pas om 15u opgestaan maar moet er straks weer vroeg in om morgen te gaan werken. Ik weet nu al dat ik slecht zal slapen en morgen uiteindelijk toch moe aan mijn bureau zal zitten.
In de loop van de nacht ondervind ik ook altijd wel enige last, omdat je de dag ervoor op een traditioneel uur bent opgestaan. Het is een patroon dat doorbroken wordt.
Op de juiste locatie kun je overdag volgens mij wel een perfecte underground-setting creëren.
Thoughts? |
|
|
| djcresto |
Op zich niets op tegen. Maar overdag hebben veel mensen al andere dingen te doen. Hoewel op een dag als vandaag zit er enorm veel volk op msn dus veel volk thuis ook.
Tis toch vooral een kwestie van gewoonte denk ik. |
|
|
| Toni_D2 |
Inderdaad, overdag is er veel te doen, maar als je pas om 15 uur :haha: opstaat, mis je natuurlijk veel.
Ik wil u morgen wel eens als zombie zien aankomen op het werk.
Groetjes |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Inderdaad, overdag is er veel te doen, maar als je pas om 15 uur :haha: opstaat, mis je natuurlijk veel.
Ik wil u morgen wel eens als zombie zien aankomen op het werk.
Groetjes |
bwa bij mij valt dat gewoon op te lossen door één korte nacht. Maandag ben ik over het algemeen ook het best wakker van de hele week. Tenzij ik zondagavond competitie had. |
|
|
| Transfusion |
| In de nacht heeft toch zen charme vind ik persoonlijk. Meer events overdag lijkt me anders ook wel leuk, zolang je s'avonds ook maar kan weggaan :) |
|
|
| mrcanon |
| Ben eigenlijk toch wel voor 's nachts, binnen in een zaal staan dansen als het buiten heel klaar is, lijkt mij raar. Alleen als het outdoor is vind ik het wel goe. Outdoor vind ik toch wel iets speciaal, brengt altijd speciale sfeer mee. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Inderdaad, overdag is er veel te doen, maar als je pas om 15 uur :haha: opstaat, mis je natuurlijk veel.
Ik wil u morgen wel eens als zombie zien aankomen op het werk.
Groetjes |
Wat is dit nu weer voor lullige bijdrage, lol |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Transfusion
In de nacht heeft toch zen charme vind ik persoonlijk. Meer events overdag lijkt me anders ook wel leuk, zolang je s'avonds ook maar kan weggaan :) |
Idem, en dan gaan afteren in een gewone discotheek s'avonds ipv s'morgens :p Zolang het binnen maar donker genoeg is. Zou wel eens tof zijn voor een paar keren op een jaar, maar niet te vaak. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by TOR
Wat is dit nu weer voor lullige bijdrage, lol |
ooit al een andere soort bijdrage gezien van onze Toni? |
|
|
| Jasperovitsj |
Outdoor evenementen overdag vind ik absoluut de max! Dance Valley heerste gewoon genadeloos. Buiten het feit dat je dan toch nog een volledige nachtrust kunt hebben zonder tot een kot in de middag te hoeven slapen, zit je ook nog met extra's zoals de zon, zonsondergang enzo die alles nog een extra cachet meegeven dat je indoor nooit kan bereiken.
Indoor dagevenementen is natuurlijk iets compleet anders, maar zoals Gert het zegt is het vooral een kwestie van gewoonte. Ik zou het ergens wel zien zitten, want ik ben echt niet gemaakt om tot 8u 's morgens te staan feesten ergens. Dan liever van 21u tot 3u of 4u :) Een feestje dat echt puur overdag plaatsvindt zou ik zelf ook wel raar vinden, zeker als het nog licht is wanneer je naar huis gaat :D Maar het valt zeker eens te proberen denk ik :) |
|
|
| Devilex |
| Jah eigenlijk het zou voor iedereen beter uitkomen, ik moet hier nu gaan vertrekken en de Amnesia avond hangt nog zwaar in mijn lijf. |
|
|
|
|