|
Rookvrije clubs (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Over dat verlies van klanten... Dikke bull is dat. Kijk naar Ierland, daar dachten ze dat ook. En het is gebleken dat de klanten in caf�s enkel maar zijn toegenomen daar. |
Dat kan kloppen, als het door de wet wordt opgelegd. Dan moeten namelijk alle zaken (cafe's, clubs, weetikveel...) zich hieraan houden en zijn er ook geen alternatieven meer. Als dit echter niet door de wet is opgelegd en enkele clubs beslissen om een rookverbod in te voeren (of een rookverbod behalve in een speciaal daarvoor voorziene ruimte) dan gaan ze volgens mij wel degelijk klanten verliezen aan andere clubs zonder rookverbod. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by RadiantB
Ik snap trouwens niet waarom rokers niet enkele uren zonder cigaretten voort kunnen. Zitten die op hun werk dan ook zo te smachten naar de pauzes om een saf op te steken ? :P |
Yep :o |
|
|
| mellow_head |
| Idd, nicotine is verslavend meer valt daar ni over te zegge :) |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Over dat verlies van klanten... Dikke bull is dat. Kijk naar Ierland, daar dachten ze dat ook. En het is gebleken dat de klanten in cafés enkel maar zijn toegenomen daar. |
In Ierland gaat het ook over een algemeen rookverbod eh joh, als de ene club het hier wel doet en de andere niet. Then guess waar al het volk naar toe gaat. In Ierland moeste de rokers hun erbij neerleggen, das wel een verschil |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
In Ierland gaat het ook over een algemeen rookverbod eh joh, als de ene club het hier wel doet en de andere niet. Then guess waar al het volk naar toe gaat. In Ierland moeste de rokers hun erbij neerleggen, das wel een verschil |
True, algemeen rookverbod ben ik dan ook voorstander van :) |
|
|
| Gladius |
zeker voorstander van. de stank, maar vooral den impact op m'n longen. bv een uur in een niet al te grote ruimte met wat rokers (bv voetbalkantine bij ons) doet me al smachten naar wat frisse lucht.
:whip: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by djcresto
Wel mooi dat deze thread gestart wordt door een roker. Lang niet alle rokers willen beseffen welke last dit geeft. |
Het zou mezelf ook helpen om véél minder te roken bij het weggaan. :) |
|
|
| Xilver |
| Ik vind het goor en degoutant. Ik heb precies schuurpapier ingeslikt, van al die rook in Illusion gisteren. En zo van die stoere wijven da zo staan te zwaaien met hun sigaret. Plus da mijn kleren verschrikkelijk stinken. |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik zou het ook wel aangenaam vinden ja, een algemeen rookverbod in de clubs! Geen geïrriteerde ogen meer, geen stinkende kleren the day after, geen brandplekken op huid en kleren, geen overvolle clubs waar het moeilijk ademen is door de rook, geen peuken meer op de grond (yeah, ik haat het om de volgende dag resten van peuken uit m'n schoenzolen te peuteren),...
Persoonlijk zie ik niks als voordelen aan zo'n verbod, en ik zie de mensen ook niet wegblijven uit de clubs mits er een soort van rokerslounge is waar er ongestoord een sigaretje gerookt kan worden. |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ik vind het goor en degoutant. Ik heb precies schuurpapier ingeslikt, van al die rook in Illusion gisteren. En zo van die stoere wijven da zo staan te zwaaien met hun sigaret. Plus da mijn kleren verschrikkelijk stinken. |
Blijf dan thuis :p |
|
|
| Kaidreas |
| rare move van de local? vraag me af of clubs hiermee volk zouden verliezen??? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
rare move van de local? vraag me af of clubs hiermee volk zouden verliezen??? |
Int begin miss wel; en als ze een geïsloleerd geval blijven ook denk ik.
Moest het algemeen worden hebben de mensen nieveel keus meer; uitgaan doen ze sowieso ;) |
|
|
|
|