|
Rookvrije clubs (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| ze zouden àlle cafés, clubs, fuifzalen... rookvrij moeten maken. Das gezonder, minder storend, en dan krijg ik ook minder goesting om een sigaret op te steken:D |
|
|
| Shadowkid |
Ook absoluut voor. Ik kan niet zeggen dat ik er echt last van ondervind in de zin van irritatie of dergelijke, maar het stinkt ongelooflijk. En ik rook toch liever niet mee, als het kan. Rokers hebben de keuze tussen roken of niet, maar niet-rokers hebben in bv. discotheken die keuze niet (tenzij thuisblijven natuurlijk :rolleyes: ).
Ik vind in het algemeen de evolutie van een rookverbod wel goed. Een geheel rookverbod moet helemaal niet, maar als rokers willen roken, moeten zij dat maar in een aparte ruimte doen. |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
...maar als rokers willen roken, moeten zij dat maar in een aparte ruimte doen. |
Kzie het al voor mij in een megadancing: een klein wit kamerke met een klein luidsprekerke waar de muziek uitkomt, waar ied op elkaar gepakt zit :toothless |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by mellow_head
een klein wit kamerke |
Als da vol zit met rokers zal da rap een bruinzwart kamerke worden. |
|
|
| mellow_head |
| Idd, dan gaat die bestelde blacklight niveel uithale :p |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Kzie het al voor mij in een megadancing: een klein wit kamerke met een klein luidsprekerke waar de muziek uitkomt, waar ied op elkaar gepakt zit :toothless |
:)
Dat was eerder algemeen bedoeld. Aparte rokersruimte (of buiten gaan roken) in restaurants bijvoorbeeld. In een dancing is zoiets moeilijk doenbaar, maar dan moeten ze als ze willen roken buiten gaan of een paar uur niet roken. Ze kunnen dan achteraf hun schade inhalen :p |
|
|
| mellow_head |
| Eig hebk daar geen last van, ask rook in een club ofzo merk ik nix van de 'rook'. Mss ligt da aan het mistmachien da ze soms spuite :conf: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by mellow_head
ask rook in een club ofzo merk ik nix van de 'rook'. Mss ligt da aan het mistmachien da ze soms spuite :conf: |
 |
|
|
| Nabistai |
| Ik vind het altijd positief als ze roken verbieden. Maar effe opmerken: als er niet meer gerookt wordt in diskotheken, betekent da ni da ge uw 'stinkende' kleren de volgende dag nimeer moet wassen hé. Door het volk en de warmte alleen stinken uw kleren ongelofelijk (allesinds bij mij toch). Wees content da de sigarettenstank uw zweetgeur momenteel verbergt :D |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Ik vind het altijd positief als ze roken verbieden. Maar effe opmerken: als er niet meer gerookt wordt in diskotheken, betekent da ni da ge uw 'stinkende' kleren de volgende dag nimeer moet wassen hé. Door het volk en de warmte alleen stinken uw kleren ongelofelijk (allesinds bij mij toch). Wees content da de sigarettenstank uw zweetgeur momenteel verbergt :D |
Kdenk da eigenlijk ook... Voor je kleren moetjet nie doen :)
Ik ben geen roker (alhoewel ik een sigaar best wel nog kan smaken :D ); maar aan de rookgeur in clubs stoor ik me niet echt... Dat het m'n longen helpt kapotmaken stoort me dan wel al meer ;).Een algemeen rookverbod mag er van mij dus wel komen eigenlijk.
Maar diegenen die passief meeroken als argument aanhalen... kweetniet hoor. Ik denk dat als ge effe in de vuile uitlaat van een vrachtwagen of autobus staat dat ge wel meer dan een paar pakken sigaretten ophebt. Idem met leven in een drukke stad (best dat we nog geen hoge smogvorming hebben :p). En als ge tegenwoordig op straat leeft bij zo'n schildpadrug (of hoe ge zo'n bobbel op de weg ook moogt noemen) dan krijg je ook al best wat fijnstof binnen van de remschijven. (Maar van de groenen moesten die dingen er komen zonder er verder bij na te denken hé... s :rolleyes: ... Maar ik wijk af... :toothless ) |
|
|
| Shadowkid |
| Push, als ge het niet over passief roken hebt, over wat hebt ge het dan als ge zegt "Dat het m'n longen helpt kapotmaken stoort me dan wel al meer" ? |
|
|
|
|