return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
U probably wont care BUT!
View this Thread in Original format
TranceGiant
Kai Tracid is gonna spin here next month. as far as i know this is liek the first time ever that they bring such a big name here..well okay..picotto was here last year..but ..YEAH BABY
sfinally some trance in town ;)
Dj Moriano
quote:
Originally posted by TranceGiant
Kai Tracid is gonna spin here next month. as far as i know this is liek the first time ever that they bring such a big name here..well okay..picotto was here last year..but ..YEAH BABY
sfinally some trance in town ;)


r u going to c him spinnig???

hope for you that you will
TranceGiant
Cant u read? it says SUPREME TRANCEADDICT under my name :) would a supreme ta really miss such an event? andif i wont ill hang myself somewhere in the austrian forrests..after today's exam i wouldnt care too much :(
Dj Moriano
quote:
Originally posted by TranceGiant
Cant u read? it says SUPREME TRANCEADDICT under my name :) would a supreme ta really miss such an event? andif i wont ill hang myself somewhere in the austrian forrests..after today's exam i wouldnt care too much :(


חחחחחחחחחחחחחחח

:stongue: :stongue: :stongue:

בחינה באיזה מקצוע.??
TranceGiant
German
had to write an essay...first time ever that i had a total blackout and couldnt writy anything..holy :sadgreen:
life goes on...
Dj Moriano
quote:
Originally posted by TranceGiant
German
had to write an essay...first time ever that i had a total blackout and couldnt writy anything..holy :sadgreen:
life goes on...


חפיף אין מה לעשות הבחינה כבר נגמרה....
DJ-Energy
Damn dude!!!!!
i want to go 2
kai tracid rules!!!!!!

he is also gonna spin in Rosenmontags Rave at 11.02!!!!!

omfg that is gonna b so big!!!!!!!!

Cosmic Gate
Blank & Jones
Paul Van Dyk
Westbam
KAI TRACID!!!

i wannnnnnnnnnnaaaaaaa gooooooo
:D
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by DJ-Energy
Damn dude!!!!!
i want to go 2
kai tracid rules!!!!!!

he is also gonna spin in Rosenmontags Rave at 11.02!!!!!

omfg that is gonna b so big!!!!!!!!

Cosmic Gate
Blank & Jones
Paul Van Dyk
Westbam
KAI TRACID!!!

i wannnnnnnnnnnaaaaaaa gooooooo
:D

לעזה אחי זה נראה לי ההרכב הכי טוב ששמעתי אי פעם ועוד במסיבה אחת
Hell_Copter
תהנה במסיבה אחי!!!!!

ובקשר לרוזנמונטגס...
מה אתם מצפים!?
רייב בגרמניה יהיה מפוצץ באומנים גרמנים תותחים
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Hell_Copter
תהנה במסיבה אחי!!!!!

ובקשר לרוזנמונטגס...
מה אתם מצפים!?
רייב בגרמניה יהיה מפוצץ באומנים גרמנים תותחים


כן
עצבני ביותר....!!!!!!!

יאללה
CAN U DIG ITTTTTTTTTTTTT?!?!

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Energy


כן
עצבני ביותר....!!!!!!!

יאללה
CAN U DIG ITTTTTTTTTTTTT?!?!


בואנה יובל...
אני שם לב שאתה מזה נכנסת לשיר הזה...
רק עכשיו קיבלת ריפ לזה??
Dj-2TaLL
חטפתי עכשיו ביאוס של החיייייים!!!
i read what you wrote and i thoght that when you said here you ment ISRAEL!!!
:( :( :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement