|
Bang! @ Pi Lørdag 20.mai - Menno de Jong [NL]
|
View this Thread in Original format
| plumbo |
Bang! @ Pi Lørdag 20.mai
I tranceavdelingen:
Menno de Jong [Intuition Recordings, Summerparade, NL]
Kimito Lopez [Fundamental, Drizzly] & Nicco [Rush, Trance Department]
I houseavdelingen:
balErik [balErik.com] & plumbo [funkyplumbo.com] back 2 back

Det er ingen overdrivelse å si at Menno de Jong er blant de mest aktuelle nye
tilførselene i trance-scenen. Den unge nederlenderen ligger an til å være en av
de klare kandidatene til å spearheade trancen inn i fremtiden.
Hans eget plateselskap Intuition Recordings er regnet blant de mest solide trance
lablene i verden tross for at det kun har eksistert i ett års tid. Med utgivelser
fra Jonas Steur, Airbase og ham selv frem til nå er samtlige låter blitt spillt av
de store og entret store cd kompilasjoner fra blant annet Ferry Corsten og
Armin van Buuren. Menno har tidligere også gitt ut produksjoner på respektable
Anjunabeats med låten "Guanxi" og andre prosjekter under aliaset Sayla og Halcyon.
På DJ-fronten er nok Menno de Jong fremtiden for mange. Ved siden av å reise verden
rundt til forskjellige klubber for å spre sitt sound har han sitt ukentlige Radio Show
"Intuition Radio" som sendes på ETN.FM og i repriser verden over på andre FM kanaler.
I tillegg til å leve opp til kallenavnet den flygende hollender har han også et stabilt
navn på hjemmebane. En av hollands beste klubber, "Asta" har kapret den unge mannens
residency og han leverer hver eneste gang. Klubben snakker kvalitet og det samme gjør
Menno.
Det er for øvrig ikke første gangen ungutten setter bena på norsk jord. Den som var
til stede på gamle Serum (tidligere Cube Club) i Prinsens gate fikk med seg hans forrykende
norgesdebut. Men det han antagelig huskes best for her i Norge er nok avsluttnings
settet hans på Sommerparade scenen i fjor. Flere tusen mennesker fikk med seg den
aller siste timen av Summer parade 2006 og hvilken avslutning!. Stemning til tusen og
et humør uten like. Nå er han endelig tilbake for å gjeste Bang! på Pi i Oslo og
for alle som liker trance, blir dette det absolutte og det eneste stedet å være, den
20. mai.
Kimito Lopez & Nicco starter showet og balErik & plumbo spiller sexy og groovy house
i den andre avdelingen. Kom tidlig for å være sikret inngang, unngå kø og få med deg all moroa!
http://www.mennodejong.nl
http://www.kimito-music.com
http://www.balErik.com
http://www.funkyplumbo.com
http://www.serum.no
Meld deg på Serum's SMS og mailingliste for å bli oppdatert, www.serum.no
lørdag 20.mai
PI i Storgata 24 (inngang 1 Way, tidl. Killyrego)
ID: 18 ÅR - 100KR - 22:00 |
|
|
| Kimito |
Fem dager etter denne Oslo kvelden spiller Menno sammen med Armin Van Buuren, Jonas Steur, John Askew + + + på "Armin & Friends" i Haag.
Som for øvrig er ASOT 250th episode... live broadcasted all night.
Så Menno live vil nødig noen gå glipp av :D |
|
|
| euphoria_ibiza |
| quote: | Originally posted by Kimito
Fem dager etter denne Oslo kvelden spiller Menno sammen med Armin Van Buuren, Jonas Steur, John Askew + + + på "Armin & Friends" i Haag.
Som for øvrig er ASOT 250th episode... live broadcasted all night.
Så Menno live vil nødig noen gå glipp av :D |
u damn right ;) |
|
|
| Ariah |
| jeg kommer i hvertfall, gleder meg som en unge. fikk ikke sett menno på sommerparaden så jeg er jævlig gira :D |
|
|
| cre8or |
| Blir sikkert en knall kveld dette, men jeg må droppe ut pga. litt for mange planer i Mai. |
|
|
| Kimito |
Bump!
Ferry på Tirsdag og Menno på Laurdagen...
Dutchie trance tar Oslo med Storm...hohohoho :D |
|
|
| euphoria_ibiza |
blir en knall uke :D
bra start på sommer'n 2006 :eyespop: |
|
|
| plumbo |
Tranceaddict Love Parade 2006 Lineup
Menno de Jong Holland (Intuition Recordings)
Jonas Steur - Belgium (Blackhole / Intuition Recordings)
Kyau vs Albert - Germany (Euphonic)
Marc van Linden - Germany (Midway Records)
Aly & Fila - Egypt (Offshore Music)
DuMonde - Germany (F8T Recordings)

http://www.tranceaddict.com/site_news.shtml
noen kjente her? ;) |
|
|
| Kimito |
Woooooooot blir en bra stemningsfølger til Ferry!
Vi glær oss! :D
*Klippet ut av Menno de Jongs forum.....
It´s time for Intuition Radio
So enjoy tonight some great tunes with Menno de Jong and Kimito Lopez!
Show starts from 22:00 - 0:00 C.E.T
@ www.radioseven.se (22:00-00:00) + www.etn.fm (23:00-01:00)
Replay
X-fm will broadcast it every Friday from 22:00 till 00:00 CET. X-fm is one of the most popular Dutch dance radiostations and is available through FM radio and cable in a large part of the Netherlands, as well as through the stream on its website www.xfm.nl
Early weekend warmup :D |
|
|
| KrissO |
Var innom en tur i går, virka jo faktisk ganske fett ;)
Ikke snakk om trangt ivartfall, ganske romslig der nede.
Litt tracks fra kvelden:
Ton T.B. vs. Tiësto – Dream Machine 643
Armin van Buuren - Control Freak (Sander van Doorn Remix)
Fable - Nightshift (Original Mix)
Energy 52 - Café del Mar (Three N One Remix)
Menno de Jong - Tundra (Fierce Dub) |
|
|
| Kimito |
Takk til de som møtte opp og gjorde dette til en kjempekveld!
Nå tar for øvrig Bang! pause i Juni og Juli, men vi er tilbake 26 August med en annen kar med tresko på. Snakker da om nederlandske Leon Bolier.
Bolier har gitt ut skiver på alt fra Blackhole, Armada, Bonzai og Spinnin' og blir helt klart en kar å få med seg. Sjekk ut www.leonbolier.com
Nu skal hodepinen pleies! :D |
|
|
|
|