return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
[27-05-2006] Incredible - Club Poema, Utrecht
View this Thread in Original format
HardKiller
Zaterdag 27 mei barst het trancegeweld weer los in Club Poema! Dit keer opnieuw met een ijzersterke line-up: Joop! | Jonas Steur | Danjo & Styles | Eelke Kleijn |

Dat Jonas Steur geen introductie nodig heeft spreekt eigenlijk voor zich. Hij was de eerste op het Intuition label met zijn release Castamara/Silent Waves, een plaat die door iedere gerespecteerde jock wereldwijd gedraaid werd. Ook zijn samenwerkingsverband met Paul Moelands, Estuera vs. Re:locate – Palma Solane, werd een topper en verscheen op Tiësto’s In Search Of Sunrise 4. Onlangs verscheen zijn ep Above/Nightshift onder het Fable alias en met opnieuw 2 releases op In Search of Sunrise 5 en een release op A State Of Trance 2006 van Armin van Buuren is Jonas Steur één van de bekendste dj/producers van het moment.

Met optredens op Trance Energy, Sensation Black, Innercity en Mysteryland is Joop! een goede bekende van de liefhebbers van het hardere trancegeluid. Ook als producer scoorde hij met hits als Act of god en Sonsuz. De laatste tijd is Joop voornamelijk actief in het buitenland en in de studio, vandaar dat Club Poema trots is om deze ster die avond aan Utrecht te presenteren.

Met Eelke Kleijn als opener kan een avond niet beter beginnen. Met nu al meer dan 60 producties en remixes op zijn naam en support van dj’s als John Digweed, Tiësto, Marco V. en Hernan Cattaneo moet je gewoon op tijd binnen zijn deze avond.

Het is alweer bijna 8 jaar geleden dat Danjo & Rob Styles elkaar tegenkwamen. Gelukkig dát ze elkaar tegenkwamen want met releases op o.a. Armada, Bonzai en ID&T verschenen hun platen wereldwijd. De klapper Duende, met remix van Signum, verscheen op meer dan 13 compilatie cd’s. Velen kennen Danjo & Styles onder hun alias Primer. Club Poema belooft je dat deze jongens de avond zeer bijzonder zullen afsluiten!

Incredible duurt van 23:00-05:00 en kost je €10,-. Kaarten zijn alleen verkrijgbaar aan de deur. Looking for something Incredible?! Be there!

Line-up
Joop
Jonas Steur
Danjo & Styles
Eelke Kleijn

Datum: 27 mei
Lokatie: Club Poema, Utrecht
Tijd: 23:00 - 05:00
Entree: €10,- (deur)
Club Poema
Drieharingstraat 22
3511BJ Utrecht

Jackson Claxon
En jahwel. We gaan het weer doen in Club Poema. Dit keer met een erg dikke line-up mag ik wel zeggen. Ik heb er zin in!!!
Siesta
jezus die naam is echt dik gejat van de incredible avonden in club noa..
Jackson Claxon
quote:
Originally posted by Siesta
jezus die naam is echt dik gejat van de incredible avonden in club noa..
Ik als organisator samen met nog 2 mensen waren ons hier niet van bewust. Dus er is weinig gejat aan. :)
Siesta
quote:
Originally posted by Jackson Claxon
Ik als organisator samen met nog 2 mensen waren ons hier niet van bewust. Dus er is weinig gejat aan. :)

tsja voordat je een naam kiest ga je meestal eerst checken of er feesten zijn met dezelfde naam lijkt mij. Maja boeie
Jackson Claxon
quote:
Originally posted by Siesta
tsja voordat je een naam kiest ga je meestal eerst checken of er feesten zijn met dezelfde naam lijkt mij. Maja boeie
Beetje onzin natuurlijk. Zo is alles al een keer gebruikt en wel ergens aan verbonden :)
magrec
Nouuuuuuuuuuuuu lijkt mij niet helemaal de gang van zaken. Kan natuurlijk gebeuren dat je het niet wist maar lijkt mij dat je gewoon ff nacheckt of andere organisaties niet een feest onder die naam organiseren.

Anyway wat doet eelke tussen al die trance dj's???
Jackson Claxon
quote:
Originally posted by magrec
Nouuuuuuuuuuuuu lijkt mij niet helemaal de gang van zaken. Kan natuurlijk gebeuren dat je het niet wist maar lijkt mij dat je gewoon ff nacheckt of andere organisaties niet een feest onder die naam organiseren.

Anyway wat doet eelke tussen al die trance dj's???

Eelke is een perfecte opwarmer voor een avond als deze. Het is te vergelijken met Perry O'neil op Trance Energy. Ik ben zelf niet zo'n hokjes denker en weet zeker dat er genoeg mensen zijn die de style van Eelke kunnen waarderen als opwarmende sound. Daar komt bij dat Eelke zelf ook enthousiast is over het concept die avond :).
magrec
ok het is ook een goede dj ja, zou voor hem nog wel kunnen komen ware het niet dat ik al die andere dj's niet trek.
Jackson Claxon
quote:
Originally posted by magrec
ok het is ook een goede dj ja, zou voor hem nog wel kunnen komen ware het niet dat ik al die andere dj's niet trek.
Helaas, de vorige keer was de sfeer top :)

Rubenderonde
Eelke is echt goed aan de weg aan het timmeren! Net een previewtje van`een nieuwe track van hem gehoord.. Dikke house/prog!
Denk dat ik wel ff kom kijken:)
Jackson Claxon
quote:
Originally posted by Rubenderonde
Eelke is echt goed aan de weg aan het timmeren! Net een previewtje van`een nieuwe track van hem gehoord.. Dikke house/prog!
Denk dat ik wel ff kom kijken:)
En hij doet nogsteeds goed (lees: meesterlijk) werk met M.I.D.O.R. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement