|
Main Top Traxx
|
View this Thread in Original format
| mos2002 |
שלום לכולם, הרגע הצטרפתי לפורום והינה הרשימת מועדפים שלי
Tracks:
dj shog - This Is My Sound (Original Mix Edit).mp3
01-Saccoman-The_Recall_(Call_Up_Mix).mp3
01_camilia_-_get_your_thing_together_(vocal_12_inch_mix)-sq.mp3
shokk - Isn't It All A Little Strange (Krazy Nut Mix).mp3
Dirt Devils - The Drill (hennes and cold remix).mp3
ppk - Resurrection (Dj Tranceforces Remix).mp3
===============================
Live Sets :
Armin_Van_Buuren_-_Live_At_ID&T_Radio_(01-04-2002)
Scott_Bond_-_Live_At_Trance_Energy_(21-10-2001)
Ferry_Corsten_-_Live_at_Festudvalget_(27-06-2001)
===============================
חברה למישהו יש אולי את הטרק הבא?
Ultra -Free (Airscape Remix)?
ועוד דבר קטן, איך אני רושם את הקוד של התמונה בפרופיל |
|
|
| nimrod levi |
ברוך הבא אחי...
אני נמרוד |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אחי אני בטוח שתהנה פה
יש פה אחלה של אנשים ... דרך אגב אני גיא
והשיר שביקשת נמצא ב-
AudioGalaxy
תהנה |
|
|
| DJ-Energy |
ברוך הבא אחי
:)
אני יובל
אני רואה שלי ולך יש את אותו טעם אחי
;)
וד"א -
Ultra - Free (Airscape Mix)
לא שוחרר עדיין
לפי דבריו של אדון
Gielen
הוא בחיים גם לא ישחורר
למרות שהוא טראק ענק
:( |
|
|
| DjChook |
ברוכים הבאים גבר...
the name is chook, chen chook |
|
|
| arik |
| ברוך הבא אחי אני אריק |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DjChook
ברוכים הבאים גבר...
the name is chook, chen chook |
LOL!!!!!!!
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by mos2002
שלום לכולם, הרגע הצטרפתי לפורום והינה הרשימת מועדפים שלי
Tracks:
dj shog - This Is My Sound (Original Mix Edit).mp3
01-Saccoman-The_Recall_(Call_Up_Mix).mp3
01_camilia_-_get_your_thing_together_(vocal_12_inch_mix)-sq.mp3
shokk - Isn't It All A Little Strange (Krazy Nut Mix).mp3
Dirt Devils - The Drill (hennes and cold remix).mp3
ppk - Resurrection (Dj Tranceforces Remix).mp3
===============================
Live Sets :
Armin_Van_Buuren_-_Live_At_ID&T_Radio_(01-04-2002)
Scott_Bond_-_Live_At_Trance_Energy_(21-10-2001)
Ferry_Corsten_-_Live_at_Festudvalget_(27-06-2001)
===============================
חברה למישהו יש אולי את הטרק הבא?
Ultra -Free (Airscape Remix)?
ועוד דבר קטן, איך אני רושם את הקוד של התמונה בפרופיל |
מה קורה אחי??
ברוך הבא אני איתן
ויש לנו ט'רד מיוחד להמלצות.... |
|
|
| Hell_Copter |
ברוך הבא אחי...
אני רועי
מקווה שתהנה פה |
|
|
| DjChook |
לפחות זה הצחיק מישהו... יובל
זה היה הברקה של הרגע
נראה לי נתחיל להשתמש בזה :) :) |
|
|
| Dj-2TaLL |
ברוכים הבאים...
אני נמרוד גם...
שתלמד ותשכיל מהפורום שלנו
:):D :D |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DjChook
לפחות זה הצחיק מישהו... יובל
זה היה הברקה של הרגע
נראה לי נתחיל להשתמש בזה :) :) |
אמרתי לעצמי
chen chook
פתאום דמיינתי איזה סיני יושב על הרצפה אוכל סושי
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
|
|