|
אנשים שמעתם
|
View this Thread in Original format
| DjNumShum |
שבפסח יש בלקוני 3 ימים באילת?
באננה זה נשמע לי סוף הדרך
500 אנשים
300 בנות
200 בנים
כל הרענניות וההרצלייניות למיניהן
יותר טוב מזה?
:D |
|
|
| eXeTik |
| :conf: :conf: :conf: בלקוני?! |
|
|
| Hell_Copter |
כן...
אמרו על זה כל שבוע בכמה שבועות האחרונים
כמובן שלא הייתי בשבועיים האחרונים שם כי הייתי בדיסקוטקים עם יותר רמה
אבל לפני זה 5 שבועות רצוף הייתי שם
בסך הכל לא יודע אם זה יהיה פצצה כל כך... אבל זה יהיה נחמד אולי
זה מסיבות בסגנון קלאב מד כזה |
|
|
| NeMeSiS1234 |
תאמת זה לא נשמע משהו בכלל
בפסח אני הולך לבלות כל יום במסיבה אחרת ואני לא צריך לנסוע עד לאילת בשביל זה
אלא אם כן זה היה בחוות היען שזה מקום שאני ממש אבל ממש רוצה להיות בו |
|
|
| Dj-2TaLL |
אני יהיה כל פסח בחוווול!!!
:)
בחצי הראשון אני טס לפולין למחנות...
ובחצי השני לשוויץ!!!
אני לא יוכל להגיע אבל אני בטוח שאני יהנה...
:) |
|
|
| DjNumShum |
אין לי תהזמנה בדיוק לידי
אבל ממה שאני יודע
זה 3 ימים
21-23 . 3
550 שקל
מלון הולידיי אין
3 מסיבות
2 בלילה
1 ביום
1 בחוות היען
עוד אחת במועדון שקואים לו הגט לג שהייתי שם וזה ממש אחלה מועדון
וזה כל מה שנאי יודע :) |
|
|
| DjChook |
טוב
גם ככה אני לא אסע לאילת בשביל מסיבה
ויהיה לי יותר מדי השלמות בפסח כך ש... |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אני יהיה כל פסח בחוווול!!!
:)
בחצי הראשון אני טס לפולין למחנות...
ובחצי השני לשוויץ!!!
אני לא יוכל להגיע אבל אני בטוח שאני יהנה...
:) |
תהנה אחי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אני יהיה כל פסח בחוווול!!!
:)
בחצי הראשון אני טס לפולין למחנות...
ובחצי השני לשוויץ!!!
אני לא יוכל להגיע אבל אני בטוח שאני יהנה...
:) |
מתי אתם נוסעים לפולין... איזה תאריכים??
אנחנו גם נוסעים טיפה לפני פסח |
|
|
| yahel222 |
די אנשים צאו מהסרט.....
קודם כל זה הולידיי אין אקספרס !!!
היינו שם בטיול השנתי..זה סתם מלון 2 קומות חרטה
ובכלל יבואו מלא ערסים כמו שבאים לבלקוני עצמו
לא שווה להשקיע בזה 550 שקל |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by yahel222
ובכלל יבואו מלא ערסים כמו שבאים לבלקוני עצמו
לא שווה להשקיע בזה 550 שקל |
זה מה שהערסים יחשבו...
שלא שווה להשקיע 550 שקל...
ואנחנו נוסעים בחופש פסח...
שניה אני מחפש תאריכים...
מה17 ועד ל24 במרץ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
ואנחנו נוסעים בחופש פסח...
שניה אני מחפש תאריכים...
מה17 ועד ל24 במרץ |
שמעו... זה בכל זאת הפקה של הבלקוני... אז אל תצפו ליותר מדי
אנחנו נוסעים מה 13 עד ה 20 במרץ |
|
|
|
|