return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אנשים שמעתם
View this Thread in Original format
DjNumShum
שבפסח יש בלקוני 3 ימים באילת?

באננה זה נשמע לי סוף הדרך
500 אנשים

300 בנות
200 בנים

כל הרענניות וההרצלייניות למיניהן

יותר טוב מזה?
:D
eXeTik
:conf: :conf: :conf: בלקוני?!
Hell_Copter
כן...
אמרו על זה כל שבוע בכמה שבועות האחרונים
כמובן שלא הייתי בשבועיים האחרונים שם כי הייתי בדיסקוטקים עם יותר רמה
אבל לפני זה 5 שבועות רצוף הייתי שם
בסך הכל לא יודע אם זה יהיה פצצה כל כך... אבל זה יהיה נחמד אולי
זה מסיבות בסגנון קלאב מד כזה
NeMeSiS1234
תאמת זה לא נשמע משהו בכלל
בפסח אני הולך לבלות כל יום במסיבה אחרת ואני לא צריך לנסוע עד לאילת בשביל זה
אלא אם כן זה היה בחוות היען שזה מקום שאני ממש אבל ממש רוצה להיות בו
Dj-2TaLL
אני יהיה כל פסח בחוווול!!!
:)
בחצי הראשון אני טס לפולין למחנות...
ובחצי השני לשוויץ!!!
אני לא יוכל להגיע אבל אני בטוח שאני יהנה...
:)
DjNumShum
אין לי תהזמנה בדיוק לידי
אבל ממה שאני יודע
זה 3 ימים
21-23 . 3

550 שקל
מלון הולידיי אין
3 מסיבות
2 בלילה
1 ביום
1 בחוות היען
עוד אחת במועדון שקואים לו הגט לג שהייתי שם וזה ממש אחלה מועדון
וזה כל מה שנאי יודע :)
DjChook
טוב
גם ככה אני לא אסע לאילת בשביל מסיבה

ויהיה לי יותר מדי השלמות בפסח כך ש...
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
אני יהיה כל פסח בחוווול!!!
:)
בחצי הראשון אני טס לפולין למחנות...
ובחצי השני לשוויץ!!!
אני לא יוכל להגיע אבל אני בטוח שאני יהנה...
:)

תהנה אחי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
אני יהיה כל פסח בחוווול!!!
:)
בחצי הראשון אני טס לפולין למחנות...
ובחצי השני לשוויץ!!!
אני לא יוכל להגיע אבל אני בטוח שאני יהנה...
:)


מתי אתם נוסעים לפולין... איזה תאריכים??
אנחנו גם נוסעים טיפה לפני פסח
yahel222
די אנשים צאו מהסרט.....
קודם כל זה הולידיי אין אקספרס !!!
היינו שם בטיול השנתי..זה סתם מלון 2 קומות חרטה

ובכלל יבואו מלא ערסים כמו שבאים לבלקוני עצמו
לא שווה להשקיע בזה 550 שקל

Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by yahel222

ובכלל יבואו מלא ערסים כמו שבאים לבלקוני עצמו
לא שווה להשקיע בזה 550 שקל

זה מה שהערסים יחשבו...
שלא שווה להשקיע 550 שקל...

ואנחנו נוסעים בחופש פסח...
שניה אני מחפש תאריכים...
מה17 ועד ל24 במרץ
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL


ואנחנו נוסעים בחופש פסח...
שניה אני מחפש תאריכים...
מה17 ועד ל24 במרץ


שמעו... זה בכל זאת הפקה של הבלקוני... אז אל תצפו ליותר מדי

אנחנו נוסעים מה 13 עד ה 20 במרץ
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement