return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
-= Love Parade 2000 - Paul Van Dyk =- DD 166Mb
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Satt uppe här en kväll och laddade från Direct Connect så hittade jag en lite gammal hel skön grejj som inte jag sett än förän nu.

Love Parade 2000 med Paul Van Dyk
Är ca 166Mb stor fil och är 16.43 lång

Så höger klicka och spara som så får ni se nåt ni kommer gilla.
Har ni sett den förr så grattis :) Inte så ladda hem IMO.

Ses...

ps. Ni får hemskt gärna posta svar på denna om ni laddat hem och sett den ds.
Beamish
din hemsida, den e en plojgrej va?

ingen lägger upp bilder på internet när man vart på Kos o krökat o e seriös med det....
x-dream
Man tackar Steve...Börja ladda precis...Har inte sett denna....Så jag återkommer med ett inlägg....

Var ju dock på LP detta året....

Edit: Damn vilken video...Den gav mig rysningar....Jag vill ner igen.....
Ravesquad
quote:
Originally posted by Beamish
din hemsida, den e en plojgrej va?

ingen lägger upp bilder på internet när man vart på Kos o krökat o e seriös med det....

det kan man väll få göra:) iaf när man e så snäll och delar med sig så mycke:) Tack Steve
mindshooter
Tackar för videon :)
Gillade den...en sak irriterade mig dock......Det var någon monotom bas som gick i bakgrunden på dom flesta låtarna...helt i otakt enligt mig och det lät rätt taskigt tycker jag.... :conf: Skulle den va där?

Kände igen mig skarpt när han spelade melodin till Eternity med händerna i luften :p
King of Clubs
Tack för videon Steve! :) Riktigt bra... det är kul med såna videos som är från riktiga tillställningar..
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mindshooter
Tackar för videon :)
Gillade den...en sak irriterade mig dock......Det var någon monotom bas som gick i bakgrunden på dom flesta låtarna...helt i otakt enligt mig och det lät rätt taskigt tycker jag.... :conf: Skulle den va där?

Kände igen mig skarpt när han spelade melodin till Eternity med händerna i luften :p
Jo det var lite irri det där med basen, låter som nåt slags eko från basen som även kommer med i inspelningen. Aja jag gillade den i övrigt :)

Funderar på att lägga upp en DD på Johan Gielen live @ Trance Energy från 2000-10-20 på 22 minuter för att sporra alla lite som ska dit. Kan de va nåt ?

Ses...

ps. Beamish, vad min hemsida har med denna thread att göra har jag ingen aning om, men om du har invändningar så får du gärna skicka ett PM ds.
mindshooter
Jajaja fler vids fler vids :):):):):):):)
x-dream
quote:
Originally posted by mindshooter
Jajaja fler vids fler vids :):):):):):):)

Låter helt okej för mig med :) :) :) :) :) :) :) :) :)
King of Clubs
Jag har en Johan Gielen @ Trance Energy från 2001-10-20... kanske samma? Annars vill jag oxå ha mer film :) :) :) :) :) :) :) :) :)

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by King of Clubs
Jag har en Johan Gielen @ Trance Energy från 2001-10-20... kanske samma? Annars vill jag oxå ha mer film :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Tjo hej, njä inte samma, denna är från 2000-09-30 och är 221Mb
Jag slänger upp den inom 15 minuter :) (Hoppas den får plats på servern bara, annars får jag smörj av brorsan)

Jag har den också dock plus en massa annat från Trance Eenergy, tex. DJ Jean, 2 st på vardera 140Mb, från 2000-04-30

ATB bakom vinylen på ca.130 Mb från 2001-02-17

Rank 1 på 150Mb från 2000 nångång där dom kör live typ 3 låtar

Yves De Ruyter bakom vinylen på Trance Energy från 2000-09-30 65Mb

Vill ni ha nåt mer så säga bara till...

edit:S@tan jag fick inte upp hela, jag väntar nån dag så kan jag ta bort lite annat skit jag delar med mig med så får denna plats sen...
robstar
Om du vill så skulle du kunna ladda upp dom här:

code:
210.112.73.21/incoming/ 1/2 [/4_Ta/

Skulle va skit kul å se dom. :)

Tack för PvD videon... :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement