|
[07-07-2006] BETA Party V3 (Menno & Jonas) - Rector, Gent [BE] !!!GRATIS!!!
|
View this Thread in Original format
| djcresto |

Het was weer veel te lang geleden, maar op vrijdag 7 juli is het eindelijk zo ver: BeTA Party V3, georganiseerd door de leden van het Belgische subforum van www.tranceaddict.com . Dat betekent dus een hele avond lang de beste trance en de meest uitzinnige partypeople, en dat allemaal met gratis inkom!!
De Dj's van dienst zijn niemand minder dan:
MENNO DE JONG (NL - Intuition, United In Trance)
JONAS STEUR (BE - Intuition, Black Hole)
Bax (NL - ETN.fm, Lazerhothits, Crystalclouds.com)
Vega (BE - ETN.fm, Lazerhothits)
Real (BE - Lazerhothits, T-Spirit)
Maarten Lievens (BE - Winner BeTA DJ-contest, Transmission)
En dat alles zal plaatsvinden in De Rector in Gent, van 21u tot 05u! Dus alle trancers present! ;)
www.betaparty.be
update: menno de jong vervangt airwave |
|
|
| Real |
| Gratis inkom, beste Nederlanders. :D |
|
|
| jp |
Leuk hoor :)
Is er ook een frietkraam aanwezig? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Een beetje verder in de straat is er een brede waaier aan frietkramen en kebapzaken :D |
|
|
| jp |
| Is er een chill-out area met Samson en Gert videos? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Uiteraard. En een Kabouter Plop meets Piet Piraat meets K3 live-act :crazy: |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by jp
Serieus? :eek: |
serineus man :eek: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Een beetje verder in de straat is er een brede waaier aan frietkramen en kebapzaken :D |
in overvloed
frieten van 't geel kot is mmmmmmmmmmm lekker |
|
|
| AirPole |
| Haha, en Ei is er gewoon bij! Vet man! Good luck dude! |
|
|
| eieregooie |
Niet voor t eerst overigens :o
:D |
|
|
| Loraine |
Wordt overigens wèl mijn eerste keer dat ik Ei LIVE aan de TTs mag aanschouwen... :o
Heb er zinnnn in :D
PS: Domi > Meiden-Meetup ! Zie post BETA |
|
|
|
|