return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
[07-07-2006] BETA Party V3 (Menno & Jonas) - Rector, Gent [BE] !!!GRATIS!!!
View this Thread in Original format
djcresto



Het was weer veel te lang geleden, maar op vrijdag 7 juli is het eindelijk zo ver: BeTA Party V3, georganiseerd door de leden van het Belgische subforum van www.tranceaddict.com . Dat betekent dus een hele avond lang de beste trance en de meest uitzinnige partypeople, en dat allemaal met gratis inkom!!

De Dj's van dienst zijn niemand minder dan:

MENNO DE JONG (NL - Intuition, United In Trance)
JONAS STEUR (BE - Intuition, Black Hole)
Bax (NL - ETN.fm, Lazerhothits, Crystalclouds.com)
Vega (BE - ETN.fm, Lazerhothits)
Real (BE - Lazerhothits, T-Spirit)
Maarten Lievens (BE - Winner BeTA DJ-contest, Transmission)

En dat alles zal plaatsvinden in De Rector in Gent, van 21u tot 05u! Dus alle trancers present! ;)

www.betaparty.be


update: menno de jong vervangt airwave
Real
Gratis inkom, beste Nederlanders. :D
jp
Leuk hoor :)

Is er ook een frietkraam aanwezig?
Jasperovitsj
Een beetje verder in de straat is er een brede waaier aan frietkramen en kebapzaken :D
jp
Is er een chill-out area met Samson en Gert videos?
Jasperovitsj
Uiteraard. En een Kabouter Plop meets Piet Piraat meets K3 live-act :crazy:
jp
Serieus? :eek:
Unique2701
quote:
Originally posted by jp
Serieus? :eek:


serineus man :eek:
domineesje
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Een beetje verder in de straat is er een brede waaier aan frietkramen en kebapzaken :D


in overvloed
frieten van 't geel kot is mmmmmmmmmmm lekker
AirPole
Haha, en Ei is er gewoon bij! Vet man! Good luck dude!

eieregooie
Niet voor t eerst overigens :o

:D
Loraine
Wordt overigens wèl mijn eerste keer dat ik Ei LIVE aan de TTs mag aanschouwen... :o
Heb er zinnnn in :D

PS: Domi > Meiden-Meetup ! Zie post BETA
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement