|
[20,22/07] Illusion Beach 2006 @ Hangaar I, Oostende
|
View this Thread in Original format
| Synthesia |

Maar 2 dagen van de jaar maar k'zal er toch op beide proberen aanwezig zijn :) Zou tof zijn moesten ze nog wat internationale guests boeken. |
|
|
| djcresto |
| Niets voor mij dit, eerder proberen om wat andere goede feestjes in Illusion mee te pikken. |
|
|
| Synthesia |
| Line-up mist een beetje originaliteit...dezelde namen blijven boeken, ipv ne keer eens wat nieuwe namen te inviteren. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Line-up mist een beetje originaliteit...dezelde namen blijven boeken, ipv ne keer eens wat nieuwe namen te inviteren. |
Lijkt me vooral een goedkope line-up :D |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by djcresto
Lijkt me vooral een goedkope line-up :D |
Contract met RvG zal nog niet ten einde gelopen zijn (warm-up in't sportpaleis, special guest rond X-mas in Illusion zelf en nu nog ne keer eens op de Beach). Rond de kerst moest hij zelfs vroegtijdig stoppen omdat hij volgens sommigen de klanten de club deed verlaten :s dus t'verbaast me eigenlijk dat ze hem zo rap nog eens vragen, ook al vond ik dat hij toen een zeer goeie set neerzette.
Maar ja t'is nog vroeg e, misschien worden er nog wat special guests aangekondigd tegen dat de tijd komt. |
|
|
| diddi |
| Ik mis een internationale DJ. Na alle voorbije bookings, kunnen ze nu ook nog wel eens moeite doen! :D |
|
|
| Push2005 |
Normaal is dat toch 3 dagen ? De vrijdag zal er wel een grotere dj komen hoop ik ?
Anders kom ik hier ook niet naartoe :p. Oostende krijgt dit jaar nieveel bekend volk over de vloer; hehe. |
|
|
| Synthesia |
| Verleden jaar zelfs 5 dagen, en toen kwamen o.a. M.I.K.E. :crazy: , Mike Koglin :crazy: , Ferry Corsten en Marco V. |
|
|
| Bertn |
| dj coone, dj q-ic!!!:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Bertn
dj coone, dj q-ic!!!:crazy: :crazy: :crazy: |
www.jumpaddict.com :o :toocool: |
|
|
| Xilver |
Bon, Illusion was goed bezig de laatste tijd met goei trance-dj's uit te nodigen, maar den Beach ga'k toch links laten liggen :p
Zie mijn reply in de Zillion-topic: Dat wordt weer stampeuh! |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Bertn
dj coone, dj q-ic!!!:crazy: :crazy: :crazy: |
Gewoon uit de 'Kick Da Bass' room blijven dan :) |
|
|
|
|