|
שברתי את הקרסול..ומשעמם לי בבית
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
הרבה זמן לא מצאתי סיבה לפתוח ת'רד...
אז אתמול בכדורגל כנראה נפלתי לא טוב על הרגל, ושברתי את הקרסול..
לא ידעתי את זה באותו הרגע, והמשכתי לשחק למרות הכאבים..
והיום גיליתי אחרי 5 שעות במרפאה של טירטורים מהרנטגן ולאורטופד, שכנראה שברתי את הקרסול..אז שמו גבס ל10 ימים ועכשיו משעמם לי בבית...
בקיצור אני צריך להשתין כמו טווס..
ולא חושב שאני אצליח לישון יותר מידי בלילות..
בכל מקרה אמרתי אני אשתף אותכם בזמן שכואב לי :D
אה כן...
ואם למישהו יש המלצות למשחקי רשת או דברים כאלו שאפשר לעשות בזמן שמשעמם...אני אשמח... |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
חחח מזכיר לי חבר שקיבל סדק ביד ולא שם לב אפילו..
תרגיש טוב בכל מקרה. |
|
|
| gErver |
בקטנה.. מה זה עשרה ימים...
תשקיע תזמן להתעדכן במוסיקה חדשה.
משחק מומלץ שאתה בטוח מכיר, פרו אבולושן סוקר 5
משחק סוף הדרך.. מעניין מתי מוציאים את 6 |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by gErver
בקטנה.. מה זה עשרה ימים...
תשקיע תזמן להתעדכן במוסיקה חדשה.
משחק מומלץ שאתה בטוח מכיר, פרו אבולושן סוקר 5
משחק סוף הדרך.. מעניין מתי מוציאים את 6 |
אתםפ לא יודעים כמה אנשים כולל אנוכי מכורים למשחק הזה בפלייסטיישן 2 - אני אף פעם לא אהבתי משחקים חוץ מכדורגל למיניהם - וזה בהחלט משחק ממכר - גרפיקה מצוינת |
|
|
| Koby |
שברת את הקרסול?!
לטוטי לקח חודש וחצי להתחיל ללכת בלי קבעים..
תרגיש טוב...
תוריד הירואוס 5 =] |
|
|
| YoraY |
Crashday
אחלה משחק :)
מכוניות מרוצים נשקים יריות טילים בלאגן....
תרגיש טוב |
|
|
| DjChook |
הירוס 5 יצא כבר? לא נראה לי...?
פרו 5 באמת אחד הממכרים, בגלל זה אני מסרב להמשיך לשחק בו כבר כמה חודשים
יצא WINNING ELEVEN 10 שזה המקבילה היפנית ל PRO 6.... |
|
|
| KrazyDJs |
תודה :)
בעיקרון יש לי חשש לשבר...או חשד לשבר...או שבר בקטנה...
בכל מקרה הם החליטו לשים לי גבס, אז שיהיה..
בנוגע לפרו אבולושן כבר בהורדה מלפני כמה ימים, חבר שלי הכריח אותי להוריד כדי שנשחק ברשת...
בנוגע לטייבל טניס..אתה מדבר פה עם אלוף :P
גם שאני לא שובר משהו אני משחק בזה..משחק ליגהה...
שוב תודה לכולם..
סוף סוף מתפנה לי זמן לקרוא את רודף העפיפונים...מישהו קרא?
אני יודע שיש עליו רק ביקורות טובות..אבל מעניין אותי לדעת אם מישהו מפה קרא אותו...
מה שהכי מבאס זה לנסות להתקלח בישיבה עם רגל מחוץ לאמבטיה...:sadgreen: |
|
|
| DjChook |
אני ממליץ לך גם להשיג את:
PRISON BREAK
LOST
24
בסדר הזה :)
בלי קשר, אני קראתי את רודף העפיפונים.. לא קראתי הרבה ספרים
אבל אני יכול להגיד לך שזה ספר מדהים לטעמי
קראתי אותו באנגלית |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by DjChook
הירוס 5 יצא כבר? לא נראה לי...? |
קטלני ביותר..יש מצב לנפקדות מחר.. |
|
|
|
|