return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
mindshooter
View this Thread in Original format
Ravesquad
hur mycket vill du ha för dina scooter singlar?

nån annan som vill sälja?
NordLight
Jag fick nån ny promotion cd med Scooter för några veckor sedan. Där ligger det med några remixer tror jag. Kommer inte ihåg vad låten hette, men det är en gammal Supertramp sampling med som är upp-pitchad till Smurfhits nivå. Jag kan se efter om vi har kvar CD'n om intresse föreligger.

Greetz
NordLight
Trancefella
En liten sampling eller hela låten skulle vara trevligt. Men bara ifall du orkar och har lust. (Ifall man får så =)
NordLight
quote:
Originally posted by Trancefella
En liten sampling eller hela låten skulle vara trevligt. Men bara ifall du orkar och har lust. (Ifall man får så =)


Skall kolla om vi har kvar den...
En av mixarna kommer i alla fall att ligga med i den skandinaviska versionen av Clubbers Guide to 2002. Den kommer ut i slutet på månaden.

Greetz
NordLight
Ravesquad
quote:
Originally posted by NordLight
Jag fick nån ny promotion cd med Scooter för några veckor sedan. Där ligger det med några remixer tror jag. Kommer inte ihåg vad låten hette, men det är en gammal Supertramp sampling med som är upp-pitchad till Smurfhits nivå. Jag kan se efter om vi har kvar CD'n om intresse föreligger.

Greetz
NordLight


Intresse föreligger:)

Din Follow Me remix då? Kan du inte lägga upp den? Lovar o köpa skivan ändå:D
dbl
quote:
Originally posted by NordLight
Jag fick nån ny promotion cd med Scooter för några veckor sedan. Där ligger det med några remixer tror jag. Kommer inte ihåg vad låten hette, men det är en gammal Supertramp sampling med som är upp-pitchad till Smurfhits nivå. Jag kan se efter om vi har kvar CD'n om intresse föreligger.

Greetz
NordLight


det e förmodlingen Ramp du snackar om..
den e grym
NordLight
quote:
Originally posted by Ravesquad


Intresse föreligger:)

Din Follow Me remix då? Kan du inte lägga upp den? Lovar o köpa skivan ändå:D


Kolla dina pm's.

Greetz
NordLight
mindshooter
Hmmm han snubben som frågade förut erbjöd att byta mina 2 singlar mot Gatecrasher Red dubbel CD:n som kostar över 200:-.....och den va inte bränd.....så det verkar som ett ganska lockande förslag :)
Trancefella
quote:
Originally posted by mindshooter
Hmmm han snubben som frågade förut erbjöd att byta mina 2 singlar mot Gatecrasher Red dubbel CD:n som kostar över 200:-.....och den va inte bränd.....så det verkar som ett ganska lockande förslag :)


Gulligt, klart man kör på det!
NordLight
quote:
Originally posted by dbl


det e förmodlingen Ramp du snackar om..
den e grym


Fan! Nu glömde jag cd'n idag...solly solly guys.
Jag ska ta med den hem i morgon. Vi hade den kvar i alla fall!

Greetz
NordLight

Beamish
quote:
Originally posted by dbl


det e förmodlingen Ramp du snackar om..
den e grym


Allvar?
Trodde maxåldern för att tycka den är bra var 7:e klass
dbl
quote:
Originally posted by Beamish


Allvar?
Trodde maxåldern för att tycka den är bra var 7:e klass


vad e det för fel på den då?
den e ju skön.. iallafall vissa remixar. som t.ex. Starsplash mixen.

och skulle maxåldern för den vara 7:e klass så skulle väll typ varenda scooter låt ha en maxålder på 13 år.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement