|
mindshooter
|
View this Thread in Original format
| Ravesquad |
hur mycket vill du ha för dina scooter singlar?
nån annan som vill sälja? |
|
|
| NordLight |
Jag fick nån ny promotion cd med Scooter för några veckor sedan. Där ligger det med några remixer tror jag. Kommer inte ihåg vad låten hette, men det är en gammal Supertramp sampling med som är upp-pitchad till Smurfhits nivå. Jag kan se efter om vi har kvar CD'n om intresse föreligger.
Greetz
NordLight |
|
|
| Trancefella |
| En liten sampling eller hela låten skulle vara trevligt. Men bara ifall du orkar och har lust. (Ifall man får så =) |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by Trancefella
En liten sampling eller hela låten skulle vara trevligt. Men bara ifall du orkar och har lust. (Ifall man får så =) |
Skall kolla om vi har kvar den...
En av mixarna kommer i alla fall att ligga med i den skandinaviska versionen av Clubbers Guide to 2002. Den kommer ut i slutet på månaden.
Greetz
NordLight |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by NordLight
Jag fick nån ny promotion cd med Scooter för några veckor sedan. Där ligger det med några remixer tror jag. Kommer inte ihåg vad låten hette, men det är en gammal Supertramp sampling med som är upp-pitchad till Smurfhits nivå. Jag kan se efter om vi har kvar CD'n om intresse föreligger.
Greetz
NordLight |
Intresse föreligger:)
Din Follow Me remix då? Kan du inte lägga upp den? Lovar o köpa skivan ändå:D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by NordLight
Jag fick nån ny promotion cd med Scooter för några veckor sedan. Där ligger det med några remixer tror jag. Kommer inte ihåg vad låten hette, men det är en gammal Supertramp sampling med som är upp-pitchad till Smurfhits nivå. Jag kan se efter om vi har kvar CD'n om intresse föreligger.
Greetz
NordLight |
det e förmodlingen Ramp du snackar om..
den e grym |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Intresse föreligger:)
Din Follow Me remix då? Kan du inte lägga upp den? Lovar o köpa skivan ändå:D |
Kolla dina pm's.
Greetz
NordLight |
|
|
| mindshooter |
| Hmmm han snubben som frågade förut erbjöd att byta mina 2 singlar mot Gatecrasher Red dubbel CD:n som kostar över 200:-.....och den va inte bränd.....så det verkar som ett ganska lockande förslag :) |
|
|
| Trancefella |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Hmmm han snubben som frågade förut erbjöd att byta mina 2 singlar mot Gatecrasher Red dubbel CD:n som kostar över 200:-.....och den va inte bränd.....så det verkar som ett ganska lockande förslag :) |
Gulligt, klart man kör på det! |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by dbl
det e förmodlingen Ramp du snackar om..
den e grym |
Fan! Nu glömde jag cd'n idag...solly solly guys.
Jag ska ta med den hem i morgon. Vi hade den kvar i alla fall!
Greetz
NordLight |
|
|
| Beamish |
| quote: | Originally posted by dbl
det e förmodlingen Ramp du snackar om..
den e grym |
Allvar?
Trodde maxåldern för att tycka den är bra var 7:e klass |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Beamish
Allvar?
Trodde maxåldern för att tycka den är bra var 7:e klass |
vad e det för fel på den då?
den e ju skön.. iallafall vissa remixar. som t.ex. Starsplash mixen.
och skulle maxåldern för den vara 7:e klass så skulle väll typ varenda scooter låt ha en maxålder på 13 år. |
|
|
|
|