return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
mindshooter
View this Thread in Original format
Ravesquad
hur mycket vill du ha f�r dina scooter singlar?

n�n annan som vill s�lja?
NordLight
Jag fick n�n ny promotion cd med Scooter f�r n�gra veckor sedan. D�r ligger det med n�gra remixer tror jag. Kommer inte ih�g vad l�ten hette, men det �r en gammal Supertramp sampling med som �r upp-pitchad till Smurfhits niv�. Jag kan se efter om vi har kvar CD'n om intresse f�religger.

Greetz
NordLight
Trancefella
En liten sampling eller hela l�ten skulle vara trevligt. Men bara ifall du orkar och har lust. (Ifall man f�r s� =)
NordLight
quote:
Originally posted by Trancefella
En liten sampling eller hela l�ten skulle vara trevligt. Men bara ifall du orkar och har lust. (Ifall man f�r s� =)

Skall kolla om vi har kvar den...
En av mixarna kommer i alla fall att ligga med i den skandinaviska versionen av Clubbers Guide to 2002. Den kommer ut i slutet p� m�naden.

Greetz
NordLight
Ravesquad
quote:
Originally posted by NordLight
Jag fick n�n ny promotion cd med Scooter f�r n�gra veckor sedan. D�r ligger det med n�gra remixer tror jag. Kommer inte ih�g vad l�ten hette, men det �r en gammal Supertramp sampling med som �r upp-pitchad till Smurfhits niv�. Jag kan se efter om vi har kvar CD'n om intresse f�religger.

Greetz
NordLight

Intresse f�religger:)

Din Follow Me remix d�? Kan du inte l�gga upp den? Lovar o k�pa skivan �nd�:D
dbl
quote:
Originally posted by NordLight

Greetz
NordLight

det e f�rmodlingen Ramp du snackar om..
den e grym
NordLight
quote:
Originally posted by Ravesquad

Intresse f�religger:)

Din Follow Me remix d�? Kan du inte l�gga upp den? Lovar o k�pa skivan �nd�:D

Kolla dina pm's.

Greetz
NordLight
mindshooter
Hmmm han snubben som fr�gade f�rut erbj�d att byta mina 2 singlar mot Gatecrasher Red dubbel CD:n som kostar �ver 200:-.....och den va inte br�nd.....s� det verkar som ett ganska lockande f�rslag :)
Trancefella
quote:
Originally posted by mindshooter
Hmmm han snubben som fr�gade f�rut erbj�d att byta mina 2 singlar mot Gatecrasher Red dubbel CD:n som kostar �ver 200:-.....och den va inte br�nd.....s� det verkar som ett ganska lockande f�rslag :)

Gulligt, klart man k�r p� det!
NordLight
quote:
Originally posted by dbl

den e grym

Fan! Nu gl�mde jag cd'n idag...solly solly guys.
Jag ska ta med den hem i morgon. Vi hade den kvar i alla fall!

Greetz
NordLight

Beamish
quote:
Originally posted by dbl

den e grym

Allvar?
Trodde max�ldern f�r att tycka den �r bra var 7:e klass
dbl
quote:
Originally posted by Beamish

Allvar?
Trodde max�ldern f�r att tycka den �r bra var 7:e klass

vad e det f�r fel p� den d�?
den e ju sk�n.. iallafall vissa remixar. som t.ex. Starsplash mixen.

och skulle max�ldern f�r den vara 7:e klass s� skulle v�ll typ varenda scooter l�t ha en max�lder p� 13 �r.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement