return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Ga gratis mee nr de film ! (pg. 2)
View this Thread in Original format
mrcanon
heb ook gestemt, hopelijk wint ge eh :)
mellow_head
You've got my vote!
Toni_D2
spam -> slotje
Jasperovitsj
stoker -> ban



nee?
Tiger777
gestemd, maar ik vrees dat het voor niets is geweest :)
Toni_D2
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
stoker -> ban


Het is overduidelijk spam, hij zegt het zelf. Waarom maken we een uitzondering en gaan we voor iedereen een uitzondering maken? Als hij het in de offtopic topic had gezet, had ik er minder problemen mee.
En hoeveel kost tegenwoordig een avondje cinema? 8 of 9 €? :rolleyes:


quote:
Originally posted by Jasperovitsj
nee?


nee!
Tiger777
quote:
Originally posted by Toni_D2
Het is overduidelijk spam, hij zegt het zelf. Waarom maken we een uitzondering en gaan we voor iedereen een uitzondering maken? Als hij het in de offtopic topic had gezet, had ik er minder problemen mee.




nee!

Kom jong, terug in au kot.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Toni_D2
Het is overduidelijk spam, hij zegt het zelf. Waarom maken we een uitzondering en gaan we voor iedereen een uitzondering maken? Als hij het in de offtopic topic had gezet, had ik er minder problemen mee.
En hoeveel kost tegenwoordig een avondje cinema? 8 of 9 €? :rolleyes:



Wind je niet zo op Toni, dat is niet goed voor je bloeddruk. ;)
Xilver
Mja sorry maar 't is idd wel een dubbele standaard he. Wat als Toni dit had gepost?
domineesje
quote:
Originally posted by Xilver
Mja sorry maar 't is idd wel een dubbele standaard he. Wat als Toni dit had gepost?


zoiets zei ik dit weekend ook ;)

CygnusX
quote:
Originally posted by Xilver
Mja sorry maar 't is idd wel een dubbele standaard he. Wat als Toni dit had gepost?


Hij verdient er geen geld mee, hij nodigt de Beta's uit om ook te komen en hij zit hier al langer (hij heeft zich niet geregistreerd om dit te posten). Moet kunnen vind ik.

Als Toni het had gepost, dan was het een ander verhaal ja :p ;)
Magistrate
gestemd
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement