|
Ga gratis mee nr de film ! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| mrcanon |
| heb ook gestemt, hopelijk wint ge eh :) |
|
|
| mellow_head |
| You've got my vote! |
|
|
| Jasperovitsj |
stoker -> ban
nee? |
|
|
| Tiger777 |
| gestemd, maar ik vrees dat het voor niets is geweest :) |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
stoker -> ban
|
Het is overduidelijk spam, hij zegt het zelf. Waarom maken we een uitzondering en gaan we voor iedereen een uitzondering maken? Als hij het in de offtopic topic had gezet, had ik er minder problemen mee.
En hoeveel kost tegenwoordig een avondje cinema? 8 of 9 €? :rolleyes:
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
nee? |
nee! |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Het is overduidelijk spam, hij zegt het zelf. Waarom maken we een uitzondering en gaan we voor iedereen een uitzondering maken? Als hij het in de offtopic topic had gezet, had ik er minder problemen mee.
nee! |
Kom jong, terug in au kot. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Het is overduidelijk spam, hij zegt het zelf. Waarom maken we een uitzondering en gaan we voor iedereen een uitzondering maken? Als hij het in de offtopic topic had gezet, had ik er minder problemen mee.
En hoeveel kost tegenwoordig een avondje cinema? 8 of 9 €? :rolleyes:
|
Wind je niet zo op Toni, dat is niet goed voor je bloeddruk. ;) |
|
|
| Xilver |
| Mja sorry maar 't is idd wel een dubbele standaard he. Wat als Toni dit had gepost? |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Xilver
Mja sorry maar 't is idd wel een dubbele standaard he. Wat als Toni dit had gepost? |
zoiets zei ik dit weekend ook ;) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Xilver
Mja sorry maar 't is idd wel een dubbele standaard he. Wat als Toni dit had gepost? |
Hij verdient er geen geld mee, hij nodigt de Beta's uit om ook te komen en hij zit hier al langer (hij heeft zich niet geregistreerd om dit te posten). Moet kunnen vind ik.
Als Toni het had gepost, dan was het een ander verhaal ja :p ;) |
|
|
|
|