|
Ga gratis mee nr de film ! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Sh!fty |
| gestemd, maar veel zal het niet uitmaken |
|
|
| Oester |
jawel hoor
affiche is de eerste van gent met een minium aan stemmen (5)
zou jammer zijn met dat verschil te verliezen ...
het gaat jem om de eerste plek per cinema ... |
|
|
| Push2005 |
| Voted & confirmed :) |
|
|
| MikeVee |
| Ook maar gevote :) |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| Voted 2 ;) |
|
|
| CygnusX |
Voted!
Nog 6 stemmen verschil! |
|
|
| djcresto |
gisteren ook gestemd.
Op 7 juli eerst filmke en derna gezamelijk nr de Beta Party ;) Tis toch maar 2 min stappen. |
|
|
| Vishnu |
Gestemd.
Zal straks in de pc-klas en bij mn vriendin ook nog eens stemmen ;) |
|
|
| Bertn |
ik heb ook gestemd:)
ge staat wel nog 11 stemmen achter zo te zien... |
|
|
|
|