|
15.6.06 Van Dyk Is Back! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HANDSOME PR |
שלום לכולם!
16.5 זה התאריך
די ג'י מיספר 1 בעולם : מיסטר פול ואן דייק מגיע לנגן באומן 17 ת''א.
אין הרבה מה להרחיב.. מה שבטוח הולך להיות אחד הארועים השווים והנחשבים של התקופה.
מה שעשה פה פול פעם אחרונה זכור עדיין היטב וחקוק בספרי ההיסטוריה של הקלאברים...
מכירה מוקדמת: עופר מזרחי 0528303124
שימו לב:המחיר הרישמי למסיבה עומד על 120 ש''ח ,אבל ישנה כמות מאוד מוגבלת לימים הקרובים
במחיר של 100 ש''ח לכרטיס ממש עד גמר המלאי ומשהו כמו עוד יומיים-שלושה המחיר יעלה,אז כל הקודם זוכה וכדאי לא לחשוב פעמיים..
אז לדרך-צאו,אני זמין בטלפון רוב הזמן |
|
|
| Scorchio |
נשבע לכם אתם החבורת אנשים הכי מצחיקים שראיתי בחיים שלי...
כולכם בוכים שאתם רוצים פה טראנס ואפליפטינג והנה מגיע הדיג'יי שנבחר מקום ראשון בעולם לאומן ואתם מוותרים.
מצטער אותי זה מצחיק
עופריקו חבל על המאמץ... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Scorchio
נשבע לכם אתם החבורת אנשים הכי מצחיקים שראיתי בחיים שלי...
כולכם בוכים שאתם רוצים פה טראנס ואפליפטינג והנה מגיע הדיג'יי שנבחר מקום ראשון בעולם לאומן ואתם מוותרים.
מצטער אותי זה מצחיק
עופריקו חבל על המאמץ... |
אני בוחר תאירועים בפינצטה
ואתה יודע שאני מזמן כבר לא סגור על רק אירועים של טראנס אבל אני מניח שגם לא עלי דברת
בכל אופן כמה דברים שמרגיזים בעין מדבריו של עופר
א. מה שעשה פה פול פעם אחרונה זכור עדיין היטב וחקוק בספרי ההיסטוריה של הקלאברים
כן... תיקון קל משעשה האומן באותו אירוע זכור עדיין היטב וחקוק בספרי ההיסטוריה של המסיבות שמארגניהן היו מוכנים לעשות פשוט הכל למען הכסף כולל דחיסת כמויות אנשים מטורפות על תוך המועדון
והעיד על כך כל משהיה שם ודברתי איתו
אני הייתי באותו לילה באילת שמעתי את די גיי הטראנס מספר אחת עבורי - ארמין
ב. אל תשלו את עצמכם אנשים
מסיבת טראנס באומן שווה לפחות אכזבה ענקית אחת בדמות די גיי הפסיי טראנס מיילי שיעיף בבעיטה מהעמדה את הדי גיי לאחר פרק זמן לא סביר של 3 שעות ואף פחות מכך
ג. בכל זאת מילה טובה לאומן על ארגון אפטר שבועות שהתנהל לכל אורכו בצורה טובה מאוד והכל היה במקום כדי לא להפריע לבליינים שהגיעו להנות - אז על זה בכל זאת מגיעה מילה טובה.
כשהם רוצים הם בהחלט יכולים |
|
|
| Black Dragon |
דעתי עם צח, טראנס אדיקט זה כבר לא הפורום הזה שאנחנו מדברים פה.
הרבה דברים השתנו, אנשים פה מגיבים אחרת, הכל אחרת וחבל.
סך הכל באמת עד שמגיע לפה דיג'יי בעל שם עולמי שמנגן היטב, אנשים עושים פרצופים.. נכון שלאומן לפעמים יש יחס לא להיט, אבל פעם הייתם מגיבים אחרת.
תקופת נקסט למשל הגיעה לשיאה, מילאו את המועדונים השונים שהם התארחו וההפקות היו מדהימות.
גם שם הם לפעמים עשו צרות לאנשים בסלקציה, גם שם היה מפוצץ אנשים, אז שם גם כולם נהנו (חוץ משחר כנראה) והאמת... אני לא מבין איך זה הגיע למצב הזה.
אבל בכלליות, כל אחד לעצמו, אני תמיד אהבתי את המוזיקה, כנראה שתמיד גם יאהב אותה, מעריך מאוד את הדיג'ייז \ פרודוסרס וואללה אפילו אלך לראות אותם כשהם מגיעים לארץ.
הכל בארץ השתנה, תודה לאל שאני טס לדאנס וואלי שוב לכפר על שנה שלמה עם כל הדיג'ייז שיש.
אז שכל אחד יעשה את ההחלטה שלו לגבי פול ואן דייק לי זה ממש לא משנה :)
אני שם בשביל לשמוע ולהנות. |
|
|
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
אז שכל אחד יעשה את ההחלטה שלו לגבי פול ואן דייק לי זה ממש לא משנה :)
אני שם בשביל לשמוע ולהנות. |
צודק! |
|
|
| m0sh |
מי שלא טוב לא שלך ירשום פה
זכותנו לבוא בטענות ל-מחירים מופקעים,פיצוץ אוכלסין
אותי פול ואן דייק ממש לא מעניין ואני מחכה שיביאו
DJS אחרים
מעניינים...כי אותי אישית פול ואן דייק ממש לא מעניין ושמעתי אותו פעם באיביזה ופעם פה וממש לא התלהבתי ממנו |
|
|
| HANDSOME PR |
טוב,אני יענה פה על כמה שאלות..
קודם כל גילאים זה 23 פלוס
לגבי הצפיפות אוכלוסין-פעם שעברה היה ארוע מוקדם של 1000 איש של ''סמסונג'' ולכן הקהל התערבב ולא היה הרבה מקום כמובן.הפעם אין ארוע מוקדם לפני וגם נפעיל את החצר,כך שיהיה מקום לכולם
חבל להחמיץ את הארוע בגלל מרירות זו או אחרת
אז יאללה אל תהיו כבדים ותצביעו ברגליים,בכל זאת מדובר בדי ג'י מיספר 1 בעולם וזו תהיה חוויה
יאללה להתראות |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by HANDSOME PR
טוב,אני יענה פה על כמה שאלות..
קודם כל גילאים זה 23 פלוס
לגבי הצפיפות אוכלוסין-פעם שעברה היה ארוע מוקדם של 1000 איש של ''סמסונג'' ולכן הקהל התערבב ולא היה הרבה מקום כמובן.הפעם אין ארוע מוקדם לפני וגם נפעיל את החצר,כך שיהיה מקום לכולם
חבל להחמיץ את הארוע בגלל מרירות זו או אחרת
אז יאללה אל תהיו כבדים ותצביעו ברגליים,בכל זאת מדובר בדי ג'י מיספר 1 בעולם וזו תהיה חוויה
יאללה להתראות |
תשובה לגבי מיילי
האם הוא הולך שוב לעשות משהוא בלי בושה עשה בפעמים קודמות?
אם כן ההמלצה שלי היא אכן להצביע ברגליים (אבל בכיוון ההפוך) |
|
|
| HANDSOME PR |
הא כן,לגבי מיילי,יש בידך טעות קטנה..
לא מיילי ניגן אלא די ג'י אקס.או. ואכן החל לטאטות את הרחבה ואת האנשים הביתה עם המוסיקה שלו..
אז זה גם לא היה לטעמי,אבל בוא נגיד שהפעם מיילי או מישזה יהיה יעלה כפי הניראה וכפי שהובטח קרוב לשעות הבוקר המוקדמות,משהו כמו 6 או 7 וזה גם ייבחן על ידי בהבטחה
זהו לבינתיים,דרך אגב,נשארו 25 כרטיסים אחרונים ב100 שקל,אז נא להזדרז,שלא תתלוננו על מחירים גבוהים גם |
|
|
| uzi |
חחחחחחחחחחחחחחח....
התחלתי לשכנע את עצמי שכדאי ללכת להופעה כי בכל זאת עוד לא ראיתי אותו... ואז נזכרתי שלמוחורת יש מבחן!
חחחחחחחחחחחחחחח....
מעניין מאוד מה יהיה מצב הצפיפות שם?
גם אני לא אוהב את מה שפול מנגן. תוכלו לראות את מה שהוא מנגן בתוכנית השבועית שלו ברדיו פריץ.
סליחה על הפסימיות והעוקצניות אבל אני מוכן לסבול את הצפיפות הזו בשביל ארמין ועוד איזה 20 שמות שלא יגיעו לארץ בכלל. |
|
|
| Koby |
| הגעתי למסקנה שאני רוצה ללכת..צפיפות ראיתי רק פעם אחת בארמין והבנתי מה הייתה הסיבה לכך..אז לבכות על צפיפות 10 שנה קדימה זה מטומטם..בפרי לא היה צפוף והייתה מסיבה מעולה..גם אני לא אוהב את פול ואן דייק אבל חשבתי לעצמי..סט של 5 שעות..בטוח הוא ינגן איזה 10 קטעים שאני יאהב..אז למה לא לצאת עם חברים למועדון לא רע לרקוד..להנות..ולשמוע הרבה קטעים יפים שלא תשמעו בשום מסיבה בארץ? |
|
|
|
|