|
15.6.06 Van Dyk Is Back! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
גם באיביזה יכול להיות צפוף וגם באיביזה הרבה יותר יקר
אבל
1.פה זה לא איביזה
2.באיביזה יש קהל
אבל גם באיביזה לא נראה לי שהייתי הולך לואן דייק במיוחד אם היה לי את סאשה באותו יום
ועופר אם ההמכירה המוקדמת היא כולה 20 שקל פחות אז אני בכלל לא רואה מה הדיל פה
אם זה היה 80 אז היה מה לדבר
ולעניין אחר, יש לך מושג על אמנים אחרים שבדרך לאומן? |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Koby
הגעתי למסקנה שאני רוצה ללכת..צפיפות ראיתי רק פעם אחת בארמין והבנתי מה הייתה הסיבה לכך..אז לבכות על צפיפות 10 שנה קדימה זה מטומטם..בפרי לא היה צפוף והייתה מסיבה מעולה..גם אני לא אוהב את פול ואן דייק אבל חשבתי לעצמי..סט של 5 שעות..בטוח הוא ינגן איזה 10 קטעים שאני יאהב..אז למה לא לצאת עם חברים למועדון לא רע לרקוד..להנות..ולשמוע הרבה קטעים יפים שלא תשמעו בשום מסיבה בארץ? |
ברור שעדיף ללכת מאשר לפספס הופעה! חוץ מזה לאן כבר יש ללכת... |
|
|
| Glenn-Holmes |
קובי - the last trance-addict standing!
גאה בך אחי תהנה - עופר הצליח לטפח בי תקווה מסוימת שהפעם זה יהיה שונה לטובה
נראה אולי עוד נגיע לשם ;) |
|
|
| Koby |
חחח עופר הנוכל הזה..אני מעדיף להכנס ב300 שקל ולא דרכו:D
סתם סתם בחור זהב |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Koby
חחח עופר הנוכל הזה..אני מעדיף להכנס ב300 שקל ולא דרכו:D
סתם סתם בחור זהב |
חחח
אני רק מקווה שיש כיסוי לדבריו - כל עוד לובלין לא בעניין כרגע באופן שוטף אני די חושש מקשיי ארגון של המועדון לקראת מסיבה כזו |
|
|
| Meltdown |
| לובלין אמור להשתחרר בקרוב מאוד מהכלא |
|
|
| HANDSOME PR |
אני רואה שהצלחתי להעיר פה את הפורום ועל זה אני שמח מאוד,חשוב מאוד כשבארועים מסוג אלו,האנשים יגיעו ומה שנקרא
יחיו את הסצינה הדועכת''
כי רק ככה ימשיכו לקרות דברים ורק ככה נמשיך להביא אמנים מחו''ל מהשורה הראשונה
עכשיו לגבי התלונו על מיילי או על הדי ג'י שסוגר,הייתי רוצה לשאול שאלה ושבאמת תתייחסו אליה ברצינות
''את מי הייתם רוצים לשמוע סוגר אחרי ואן דייק?''
אני מצפה לתשובות רציניות,כמובן דיג'איים מהארץ ואנחנו נתייחס לזה ברצינות ונחליט מי יינגן סט סוגר
''את מי הייתם רוצים לשמוע סוגר אחרי ואן דייק?''
אני מחכה לתשובות
בתודה עופר |
|
|
| Koby |
באופן אישי לא משנה לי מי יעלה אחריי פול ואן דייק או די ג'יי ברמה שלו כי אני בא לראות אותו ואחריי שהוא יורד..אני יוצא..
יותר חשוב מי יעלה לפניו ויחמם אותו וממה שראיתי..סהר עושה את זה טוב מאוד..
Edit:
אבל אם זה כל כך משנה לאנשים..די ג'יי כמו פול או פרי או ארמין תמיד ישאירו טעם של עוד אז אפשר לנגן אחריהם מוסיקה שלא רחוקה מהם בסגנון שלה ושלא יהיה מעבר חד מדיי.. |
|
|
| m0sh |
אני הייתי רוצה לשמוע סוגר
לא באמת,הייתי שם את צ'ופי
ועופר שוב לא ענית לי,יש DJS
נוספים בדרך לארץ חוץ מ
ferry ,armin tiesto ,pvd
תאמינו לי אם
sander k , danny howells,steve lawler
יגיעו למשל
גם יהיה מסיבה איכותית וגם לא נהיה לי יהיה מפוצף עד -100 מקומות |
|
|
| HANDSOME PR |
| עד כמה שאני יודע,דיוויד גואטה אמור להגיע בקרוב... |
|
|
| Black Dragon |
אתם מוזמנים לתמוך בצח
EROSIVE
הבנתי שיש לו תמיכה יפה מאוד בפורום
Israel Underground!
;) שיהיה בהצלחה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by HANDSOME PR
עד כמה שאני יודע,דיוויד גואטה אמור להגיע בקרוב... |
זה שם שאני ממש לא יתנגד לראות ;) |
|
|
|
|