|
De nederlandstalige trance kenners zitten op...
|
View this Thread in Original format
| Belgian Bonzai |
Be/NLTA
Dance4mation
Partyflock
...
(vul aan)
Wat zijn zo de forums waar je 'gelijkdenkende', Belgische of Nederlandse mensen tegen het lijf kunt lopen?
Welke zouden eventueel in aanmerking komen voor een interforum id contest? Zou toch cool zijn, om te 'bepalen' wie de meeste en grootste experts in huis heeft? All in good fun, natuurlijk. Of is dat een slecht idee.
Nu het antwoord op de eerste vraag lijkt me al interessant genoeg. |
|
|
| Jasperovitsj |
NLTA is volkomen leeggelopen :(
Ik had nog het idee om na de BETA dj-contest nog een NLBETA dj-contest op poten te zetten, maar ik vrees dat er weinig animo zal zijn daar...
En ik denk ook niet dat er zoveel Nederlanders op Dance4mation zitten? Zelf kom ik daar ook nog maar amper, omdat de sfeer daar redelijk koud en verziekt was. |
|
|
| Push2005 |
| Volgens mij zitten de echte 'kenners' (of freaks :p) toch sowieso hier... Die indruk heb ik toch als ik er die andere fora op nalees. (Could be wrong though :)) |
|
|
|
|