return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Arvika Festivalen
View this Thread in Original format
Rainborn
http://www.arvikafestivalen.se/?page_id=286

Jag som bara är 15 år funderar på att gå. Jag får inte så många tillfällen att gå på riktiga grejer bortsett från fester som hostas av någon jag känner, samt fester med min ålder som åldersgräns (liksom).


Juno Reactor och Covenant kommer dit, och är dom två främsta som jag vill se.
Någon annan som går?
NooN
Jag ska på Hultsfred i år, men jag skulle hellre åkt till Arvika. Alice In Videoland och Covenant är dom två riktiga dragplåstren imo.

Jag får nöja mig med Sharem Jay, Andreas Tilliander och Sophie Rimheden som främsta elektroniska akter :rolleyes:
nils
quote:
Originally posted by NooN
Andreas Tilliander


haha vadå får nöja sig? tilliander = kingen
NooN
quote:
Originally posted by nils
haha vadå får nöja sig? tilliander = kingen


Ironi via text är svårt :D
Tilliander är sveriges grymmaste man! Monday Bar håller ju också i avslutningsdansen på Hultan. Apbra!
nils
haha oj, my bad. jo det blir nog grymt :) dansa natten lång är fööör kul
jofawe
Mondaybar håller ju i avslutningsfesten på Hultsfred :)
NooN
quote:
Originally posted by jofawe
Mondaybar håller ju i avslutningsfesten på Hultsfred :)


Som jag skrev :p
jofawe
quote:
Originally posted by NooN
Som jag skrev :p


men hallåå.. jag kan ju inte läsa allt :P
NooN
No worries :)

Synd att man inte kan åka till Arvika, hade fyllt år där nere då :) Tänk att få fira födelsedagen med Covenant eller AiW :D :p
Joe Nas
Millencolin, Hellacopters, Backyard Babies & Soundtrack of our lives kommer till folkets park här i Linköping 29juli, ända jag ska på i sommar och det räcker fan Millencolin och Hellacopters, my swedish heroes på en och samma plats ! :tongue2

DjAviander
Ja det kanske blir Arvika och Yran i år då :) Inget av dom låter ju helt fel..! :D
Joe Nas
quote:
Originally posted by DjAviander
Ja det kanske blir Arvika och Yran i år då :) Inget av dom låter ju helt fel..! :D


Dropkick Murphys till Yran ! fan var röj det kommer blir där då, vart ligger det nånstans då :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement