|
Arvika Festivalen
|
View this Thread in Original format
| Rainborn |
http://www.arvikafestivalen.se/?page_id=286
Jag som bara är 15 år funderar på att gå. Jag får inte så många tillfällen att gå på riktiga grejer bortsett från fester som hostas av någon jag känner, samt fester med min ålder som åldersgräns (liksom).
Juno Reactor och Covenant kommer dit, och är dom två främsta som jag vill se.
Någon annan som går? |
|
|
| NooN |
Jag ska på Hultsfred i år, men jag skulle hellre åkt till Arvika. Alice In Videoland och Covenant är dom två riktiga dragplåstren imo.
Jag får nöja mig med Sharem Jay, Andreas Tilliander och Sophie Rimheden som främsta elektroniska akter :rolleyes: |
|
|
| nils |
| quote: | Originally posted by NooN
Andreas Tilliander |
haha vadå får nöja sig? tilliander = kingen |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by nils
haha vadå får nöja sig? tilliander = kingen |
Ironi via text är svårt :D
Tilliander är sveriges grymmaste man! Monday Bar håller ju också i avslutningsdansen på Hultan. Apbra! |
|
|
| nils |
| haha oj, my bad. jo det blir nog grymt :) dansa natten lång är fööör kul |
|
|
| jofawe |
| Mondaybar håller ju i avslutningsfesten på Hultsfred :) |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by jofawe
Mondaybar håller ju i avslutningsfesten på Hultsfred :) |
Som jag skrev :p |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by NooN
Som jag skrev :p |
men hallåå.. jag kan ju inte läsa allt :P |
|
|
| NooN |
No worries :)
Synd att man inte kan åka till Arvika, hade fyllt år där nere då :) Tänk att få fira födelsedagen med Covenant eller AiW :D :p |
|
|
| Joe Nas |
| Millencolin, Hellacopters, Backyard Babies & Soundtrack of our lives kommer till folkets park här i Linköping 29juli, ända jag ska på i sommar och det räcker fan Millencolin och Hellacopters, my swedish heroes på en och samma plats ! :tongue2 |
|
|
| DjAviander |
| Ja det kanske blir Arvika och Yran i år då :) Inget av dom låter ju helt fel..! :D |
|
|
| Joe Nas |
| quote: | Originally posted by DjAviander
Ja det kanske blir Arvika och Yran i år då :) Inget av dom låter ju helt fel..! :D |
Dropkick Murphys till Yran ! fan var röj det kommer blir där då, vart ligger det nånstans då :D |
|
|
|
|