|
קליפים: איפה אפשר למצוא קליפים לטרקים של מסיבות??
|
View this Thread in Original format
| mos2002 |
System F - Dance Valley Theme 2001.avi
הורדתי את זה ונגנבתי.......למישהו יש אתר או שרת שיש בו קליפים שיתן לי פליזזזזז...ואז כולם יהנו
נ.ב אם אתם חושבים שזה טיפשי אתם מוזמנים למחוק אבל לפי דעתי זה לא טיפשי בכלל.....ביי |
|
|
| Hell_Copter |
בוא נראה....
יש לך אפילו פה בטראנס אדיקט קליפים...
פשוט תלחץ
כאן
גם דרך אודיו גלאקסי אפשר....
חבר שלי שלח לי כמה קליפים דרך שם |
|
|
| DjChook |
כמה שזה ישמע מצחיק
KAZAA
יש שם מלא וידאו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
כמה שזה ישמע מצחיק
KAZAA
יש שם מלא וידאו |
זה לא מצחיק...
אפשר מקאזה... ממורפיוס ומכל שאר התוכנות האלה |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה לא מצחיק...
אפשר מקאזה... ממורפיוס ומכל שאר התוכנות האלה |
אררר.... איך אני שונא את זה, כל פעם שאני מחפש משהו אני שוכח את קאזזה
אני מקווה שיש שם קליפים טובים....
למישהו יש ערוצים במירק עם קליפים? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
אררר.... איך אני שונא את זה, כל פעם שאני מחפש משהו אני שוכח את קאזזה
אני מקווה שיש שם קליפים טובים....
למישהו יש ערוצים במירק עם קליפים? |
אוי אוי אוי.. מירק
פעם הייתי נכנס כל הזמן למירק... עד שאח שלי החליט שהוא לא רוצה אותי שם וסידר משהו במחשב שכל פעם שאני מנסה להתחבר למירק תוך דקה המחשב מופעל מחדש
לא הייתי במירק כבר כמה שנים טובות |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אוי אוי אוי.. מירק
פעם הייתי נכנס כל הזמן למירק... עד שאח שלי החליט שהוא לא רוצה אותי שם וסידר משהו במחשב שכל פעם שאני מנסה להתחבר למירק תוך דקה המחשב מופעל מחדש
לא הייתי במירק כבר כמה שנים טובות |
חבל, אם לדעת את המקומות הנכונים אפשר למצוא שם הכל.... אם היה לי אידיאסאל הייתי מוריד משם כל היום. |
|
|
| Hell_Copter |
כן... אבל...
אה חפיף.. אני מסתדר גם בלי
מכיר את הערוץ #ישראל במירק? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כן... אבל...
אה חפיף.. אני מסתדר גם בלי
מכיר את הערוץ #ישראל במירק? |
אתה מתכוון לדאל נט?
irc.dal.net? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אתה מתכוון לדאל נט?
irc.dal.net? |
כן...
קיצר... אח שלי היה הפאונדר שלו
והיה לנו נל"ן פעם... יעני כמה מחשבים יכולים בו זמנית להיות מחוברים
אז נכנסתי לפעמים לשם ובגלל שהיה לנו אותו איי פי קיבלתי אוטומטית אופ
והוא מזה התעצבן מזה...
קיצר... הביא לי באן כל הזמן ודיבר עם אנשים שיביאו לי באן במקומות אחרים
ובסוף עשה משהו שאני לא יוכל להכנס למירק בכלל |
|
|
| DjChook |
אתה בטוח שזה אח שלך ?!
:)
אני שונא שונא שונא מירק |
|
|
|
|