return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
קליפים: איפה אפשר למצוא קליפים לטרקים של מסיבות??
View this Thread in Original format
mos2002
System F - Dance Valley Theme 2001.avi
הורדתי את זה ונגנבתי.......למישהו יש אתר או שרת שיש בו קליפים שיתן לי פליזזזזז...ואז כולם יהנו

נ.ב אם אתם חושבים שזה טיפשי אתם מוזמנים למחוק אבל לפי דעתי זה לא טיפשי בכלל.....ביי
Hell_Copter
בוא נראה....

יש לך אפילו פה בטראנס אדיקט קליפים...
פשוט תלחץ
כאן

גם דרך אודיו גלאקסי אפשר....
חבר שלי שלח לי כמה קליפים דרך שם
eXeTik
תנסה
http://www.mp3.nu/apipe/
DjChook
כמה שזה ישמע מצחיק

KAZAA

יש שם מלא וידאו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
כמה שזה ישמע מצחיק

KAZAA

יש שם מלא וידאו


זה לא מצחיק...
אפשר מקאזה... ממורפיוס ומכל שאר התוכנות האלה
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Hell_Copter


זה לא מצחיק...
אפשר מקאזה... ממורפיוס ומכל שאר התוכנות האלה


אררר.... איך אני שונא את זה, כל פעם שאני מחפש משהו אני שוכח את קאזזה

אני מקווה שיש שם קליפים טובים....

למישהו יש ערוצים במירק עם קליפים?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Agent-Fire


אררר.... איך אני שונא את זה, כל פעם שאני מחפש משהו אני שוכח את קאזזה

אני מקווה שיש שם קליפים טובים....

למישהו יש ערוצים במירק עם קליפים?


אוי אוי אוי.. מירק

פעם הייתי נכנס כל הזמן למירק... עד שאח שלי החליט שהוא לא רוצה אותי שם וסידר משהו במחשב שכל פעם שאני מנסה להתחבר למירק תוך דקה המחשב מופעל מחדש
לא הייתי במירק כבר כמה שנים טובות
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Hell_Copter


אוי אוי אוי.. מירק

פעם הייתי נכנס כל הזמן למירק... עד שאח שלי החליט שהוא לא רוצה אותי שם וסידר משהו במחשב שכל פעם שאני מנסה להתחבר למירק תוך דקה המחשב מופעל מחדש
לא הייתי במירק כבר כמה שנים טובות


חבל, אם לדעת את המקומות הנכונים אפשר למצוא שם הכל.... אם היה לי אידיאסאל הייתי מוריד משם כל היום.
Hell_Copter
כן... אבל...
אה חפיף.. אני מסתדר גם בלי
מכיר את הערוץ #ישראל במירק?
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כן... אבל...
אה חפיף.. אני מסתדר גם בלי
מכיר את הערוץ #ישראל במירק?


אתה מתכוון לדאל נט?
irc.dal.net?

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Energy


אתה מתכוון לדאל נט?
irc.dal.net?


כן...
קיצר... אח שלי היה הפאונדר שלו
והיה לנו נל"ן פעם... יעני כמה מחשבים יכולים בו זמנית להיות מחוברים
אז נכנסתי לפעמים לשם ובגלל שהיה לנו אותו איי פי קיבלתי אוטומטית אופ
והוא מזה התעצבן מזה...
קיצר... הביא לי באן כל הזמן ודיבר עם אנשים שיביאו לי באן במקומות אחרים
ובסוף עשה משהו שאני לא יוכל להכנס למירק בכלל
DjChook
אתה בטוח שזה אח שלך ?!

:)

אני שונא שונא שונא מירק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement