|
BU - Ministry of sound
|
View this Thread in Original format
| nesher |
מהר מהר
מי היום במיניסטרי אופ סאונד בי יו? |
|
|
| warpedd_ |
| דיפ דיש אני חושב |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מסכים |
|
|
| MoSH_MaN |
ג-דדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדול
חלש ביותר |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ג-דדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדול
חלש ביותר |
חחחחח :) :)
האוס זה זבל |
|
|
| eXeTik |
| דווקא יצא לי לשמוע את זה למה נסענו באוטו ושמנו 99... עד כמה אני שונא דיפ דיש היה ממש טוב! |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by eXeTik
דווקא יצא לי לשמוע את זה למה נסענו באוטו ושמנו 99... עד כמה אני שונא דיפ דיש היה ממש טוב! |
סליחה אני מבקש קרדיט פה
זה לא סתם אוטו זה האוטו שלי
:D
ואני מבקש ה- אוטו שלי:D :D :D |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
סליחה אני מבקש קרדיט פה
זה לא סתם אוטו זה האוטו שלי
:D
ואני מבקש ה- אוטו שלי:D :D :D |
איזה אוטו ? |
|
|
| NeMeSiS1234 |
BMW/GOLF/LANTTIS
זה אחד מהשלושה אבל בדרך כלל זה ה-
LANTTIS
שיש בה אחלה של מערכת!!! |
|
|
| DjChook |
מליונר
לו רק
BMW / GOLF
אלא עוד לנטיס !
איזה ביאמוו ואיזה גולפ ? |
|
|
|
|