return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
Monday Bar Summertrance med Helsinki Vibes ..::.. 5 juni (pg. 2)
View this Thread in Original format
Vizay
quote:
Originally posted by Dragon Kick
Typiskt pensionärer, griniga OCH snåla....gubbjäkel!:D


pojkvasker, ge dig till känna så ska du få en rejäl luggning :p
Pjox
hade det inte varit för att ni varit grabbar hade jag skrikit catfight
:o

Men man kanske ska ta och köpa en biljett.
Talade med en vän nyligen om träänsfester. Hon ville nämnilgen följa med på någon snart, kanske denna vore bra.

Får se om jag dyker upp.. lutar åt det i alla fall (framförallt då biljetten inte var dyr) men måste se över ekonomin först :whip:
Dragon Kick
quote:
Originally posted by Vizay
pojkvasker, ge dig till känna så ska du få en rejäl luggning :p


:stongue:
You win, sir! hahaha

När släpps biljetterna då, någon som vet?:)
montana
man kanske kommer, men jag definitivt inte hur deras djsets är, men jag tror att det kommer bli mestadels asottränz då eller?
SteveTranz4ever
Jag är ute och cyklar ibland, mestadels när jag är riktigt sliten och trött !
Vizay
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
tror jag vet vad jag pratar om :D


tveksamt med tanke på hur snett du prickat det här svaret :D
Jeremy H
quote:
Originally posted by Vizay
tveksamt med tanke p� hur snett du prickat det h�r svaret :D

?
montana
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Åk med för att det är så jävla kul !
Atmosfären är så jävla bra, det blir sånt skönt drag på golven, förfesterna ja allt oavsett musik, DJs osv.

10 kryssningar är respekt ! Och detta blir min 11e, tror jag vet vad jag pratar om :D


uhhm, ja, ok, detta är inte kryssnings tråden steevee
christian_rusch
DS, Miika och Elo är riktigt duktiga allihop, liksom jättetrevliga killar. Räkna med att jag drar dit, lär bli en toppenkväll!
Jace2
Var roligt höra om Miika att han varit inne här på TA och kolla liten vad pratar ni här om pojkar, men tyvärr hans svenska är inte riktigt bra att förstår vad ni skiver här :) Men pojkar är varje fall riktigt sugna att komma till Stockholm och dom kommer bjuda bara bästa låtar vad dom har just nu på gång...

zoric
Skulle fan vara riktigt kul att ta sig dit iofs, Men vet inte om det blir så dock..
thernan
Någon som vet något om hur tidsschemat kommer att vara utformat? Miikka först kanske? :O
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement