return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
Monday Bar Summertrance med Helsinki Vibes ..::.. 5 juni (pg. 3)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
På tal om (samma) Finnar....

Grabbarna ska spela på Love Parade...

Floaten representeras av
CLUB MILLENIUM: FIN / HELSINKI
DJ's:
Miika Kuisma
Dallas Superstars
Cosmicman
TAB
Super8
Alex Kunnari
Cosmo, Luka
Sasha F
Eliot Ness


Inte dåligt !
Jace2
Jag kan ju gissa att spelschema kommer ser så här ut:

Miika Kuisma
Super8
Dallas Superstars

Åtminstone dom har spelat i finland med denna ordning men men vi få se...
mkuisma
Hi there,

I wish I knew more swedish.. It's about 15 years since my last lesson so I'm a bit rusty :)

We're all looking forward to this party so much! Schedule looks something like this (not 100% sure).

22:00 - 23:00 Miika Kuisma
23:00 - 02:00 Dallas Superstars
01:00 - 02:30 Super8
02:30 - 03:30 Miika Kuisma

See you soon and let's have a great evening.

Cheers,
- Team HV
zoric
Looks really nice ;)

Wish I could go to this
Vizay
looking forward to this, har inte sett nån av killarna innan så det ska bli spännande.
Var ett tag sen man va på en fest å inte visste vilken musik man kan vänta sig riktigt (sist det hände mig va typ när hary lemon lirade vilket var lite smått asgrymt) :)
montana
kan inte komma, mest pga av pengaproblem. dvs jag har inga, blev slängd på en räkning som sög up det mesta
SteveTranz4ever
Vilka ser jag ikväll ????
Dragon Kick
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vilka ser jag ikväll ????


Jag fick inget svar vart man kunde skaffa tickets så det är lite för sent för mig att haka på, tyvärr:(
Nåja, inte fy skam att dra på bio heller för den delen, haha

Ni som drar, hoppas ni får det svinkul och se till att gunga golvet så man känner det ända till biografen;)
Vizay
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vilka ser jag ikväll ????

mememememe!

fast jag kommer va fett seg, haft typ influensan hela helgen å har ont i kroppen som fan just nu :p
Vizay
herre gud, vet inte var jag ska börja riktigt. Vilken jäkla kväll.

Hade ju under helgen insjuknat i något influensaliknande sådär lagom passande så jag tänkte jag skulle ta det ganska lugnt. Satt å chillade under Mikas första lir eftersom det inte var något drag alls ändå. Sen gick dallas superstars på, då sprack alla mina planer om att ta det lugnt! :D
Killarna vet verkligen hur man rockar ett dansgolv med tunga grooves, helt patetiskt bra. Och sen när dom lirade sin remix (tillsammans med orkidea) av killa så ballade jag ur totalt.

Sen lite senare gick Super8 på, trevligt tänkte jag men nu måste jag verkligen ta det lugnt. Tji fick jag igen :p
Tog faktiskt några vilopauser men vad hjälpte det när han sen drar av en helt galen kombination av låtar.

Först Saltwater, sen Helsinki Scorchin å sen Venus av Stoneface & Terminal. Kan inte beskriva det med annat än ren å skär jävla eufori just då! :D

Orkade tyvärr inte Mikas sista del, var helt enkelt för slutkörd, benen bär knappt. Men jag är otroligt nöjd med kvällen iaf, finska maffian imponerade stort på mig iaf :)

helt klart 5/5 i betyg! :)

FredAcler
Ja det var verkligen en galet bra kväll/natt.
Som sagt, det var lite segt början, men när Mika släppte
på smooky room så gick det bara inte att stå still längre :)
Dallas-grabbarna röjde på riktigt bra, men höjdpunkten för min
del var nog ändå Super8. Där snackar vi trääääns ;):D:crazy:
Carl_Paris
Positivt överraskad, hade bara trott att jag skulle gilla Super 8. Har sett Dallas Superstars förut (iofs. direkt efter PVD) och då var de ingen höjdare. Nu rockade de på som attan! Super 8 var dock kvällens solklara höjdpunkt. :D

Någon som kan droppa lite fler låtar från kvällen? En hel del riktiga höjdare under kvällen som jag inte har en aning om vad det var, alltid lika frustrerande! ;)

Följande är ungefär vad jag kan sätta namn på:

Miika Kuisma:
Coburn - We Interrupt This program (Ledge Bold Remix?)

Dallas Superstars:
Way Out West - Killa (Orkidea Vs. Dallas Superstars Remix)
Dallas Superstars - Fine Day
Sunblock - First Time (Dallas Superstars Remix)
Darude - Sandstorm (Mix?)
Okänd Modjo Vs. Kings of Tomorrow

Super 8:
Aalto Vs. Motorcycle - Rush As The Rush Comes
Aalto - 5
Above & Beyond - Can't Sleep
Chicane - Saltwater (Thrillseekers Remix?) :crazy:
Super 8 Vs. DJ Tab - Helsinki Scorchin'


Och ett extra LOL @ killen som försökte bua ut Dallas när de släppte på Sandstorm. :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement