return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
בעיה עם פרוטי לופס
View this Thread in Original format
§chop¥
טוב אז ככה,
הכנתי סתם איזה קטע דבילי בתוכנית הזאת ושמרתי אות כאמפי3
שמעתי את הקטע הזה והוא נשמע מאד עמום
איכשהו האיכות נפגמה כי בפרוטי אני שומע סבבה ואז בוינאמפ זה
ממש מעפן. כאילו הקליטו את זה מהרדיו.
גם שאני שם את ההמרה ל-320kps
האיכות לא משהו בכלל

מקווה שמישהו יכול לעזור לי....

תודה
Flotser
.... אני זוכר שזה אמור להשמע אותו דבר גם אחרי שממירים לאמפי3

כל מקרה,
תשים לב שיש שמה בחלון של ההמרה גם תיבה
Quality
אולי תנסה גם לשחק עם האופציות שמה?

אולי גם תנסה להפוך ל
wav
ולראות איך זה נשמע,
Koby
בעיה נפוצה..גם ריזון מאבד צלילים בדרך לאמ פי 3..
תנסה לחבר(rewire)
את פרוטי לתוכנה אחרת ושם תמיר את הקובץ שלך לאמ פי3
לא ניסיתי את זה..אבל זה נראה לי הכי הגיוני..
Glenn-Holmes
תבדוק את ההגדרות של איכות ההמרה אולי?

bits
mhz

תבדוק אולי שהם אכן תואמים לאורך כל הקטע גם כבר בתוך הפרוטי
ozone
המממ מוזר צעוד...בחיים לא קרא לי....כניראה בהגדרות אקספורט שינית משהו....
YoraY
למה - לעזאזל - לשמור - קטע - באמ פי -
ועוד דרך תוכנה כמו פרוטי
:p

פשוט תעשה
WAV
ותמיר לאמ פי עם משהו נורמאלי

;)
Flotser
quote:
Originally posted by YoraY
למה - לעזאזל - לשמור - קטע - באמ פי -
ועוד דרך תוכנה כמו פרוטי
:p


למה לא?

אצלי זה עובד מעולה.
ozone
quote:
Originally posted by YoraY
למה - לעזאזל - לשמור - קטע - באמ פי -
ועוד דרך תוכנה כמו פרוטי
:p

פשוט תעשה
WAV
ותמיר לאמ פי עם משהו נורמאלי

;)



מזלזל בפרוטי אה יוראי:rolleyes:

אחלה של סקווינסר...פרי עבד עליה בזמנו...ואתה מודע לדברים שהוא היה עושה..וגם כיום מלא אומנים עובדים על פרוטי...וגם אומני פסיי רבים שאתה תישמע את הסאונד שלהם אתה תאכל כאפה:eyespop:

אז לא לזלזל בפרוטי:)
YoraY
שמע.... תיודע מה.... מיילא אם הייתי בתקופה הפורחת שלי ביצירה הייתי נותן את המילה שלי נגדה


אבל אני מדבר בשם הרבה יוצרים אחרים, אולי זו תוכנה טובה... אבל שמשווים ללוג'יק וקיו בייס? אין מה להשוות....


ו..... בכל זאת לענייננו...... לא משנה מה מי.. שאני רוצה
MP3
אני תמיד אוציא
WAV
ויהפול ל
MP3
ידני..
DvJ
quote:
Originally posted by ozone
מזלזל בפרוטי אה יוראי:rolleyes:

אחלה של סקווינסר...פרי עבד עליה בזמנו...ואתה מודע לדברים שהוא היה עושה..וגם כיום מלא אומנים עובדים על פרוטי...וגם אומני פסיי רבים שאתה תישמע את הסאונד שלהם אתה תאכל כאפה:eyespop:

אז לא לזלזל בפרוטי:)


מחזזקקק

Ozgur Can
מפיק את רב הקטעיים שלו איתה...

Flotser
quote:
Originally posted by YoraY
ו..... בכל זאת לענייננו...... לא משנה מה מי.. שאני רוצה
MP3
אני תמיד אוציא
WAV
ויהפול ל
MP3
ידני..


נראה לך ש
cubase
או לוגי'ק
הופכות לאמפי3 באיזה שיטה מיוחדת?

כולן משתמשות בתוכנות צד שלישי שעושות את זה, וזה בטח אותו דבר בכל התוכנות.
אתה יכול אולי להגיד שהקובץ
wav
נוצר בצורה שונה, והמיקסינג בין הערוצים נעשה איכשהו בצורה יותר מתוחכמת בקיובייס...
אבל ההמרה לאמפי3, זה באותו דבר תכלס בכל מקום

אני המלצתי לו לנסות להפוך ל
wav
פשוט כדי שיבדוק אם נדפק לו משהו בהגדרות של ההמרה,
ולא כי פרוטי לא יודעת להמיר ל
Mp3
oXygen_tEAM
שמע,
תכלס אין לי מושג למה אתה שומר קטע בmp3
זה הורס את כל הקטע של הwav
אבל בכל אופן אם אתה רוצה בכוח דרך פרוטילופס
אז באמת תבדוק הגדרות , כי אין סיבה לבעיה כזאתי
אני ממליץ להשמתמש בסאונד פורג' לדברים כאלה...
ופרוטילופס לא מיודע מה תוכנה חח,
אז נננננככוווון
ש אוזכר המלך חולה עליו משתמש בה, זה לא אומר שהיא מספקת וטובה

LOAGIC 7 MAC
כבווווד :)


שבוע טוב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement