return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
קצת חומר למחשבה (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
תשמעו כמה שאני שונא ערסים

אתם בכל זאת לא חיים במדינות אחרות

וזה שאתם רואים את
INNERCITY
TRANCE ENERGY

וכו וכו וכו

זה מסיבות קלאסות עם אנשים קלאסים שמבינים במוזיקה

אבל אתם לא יודעים ולא יכולים לדעת מה קורה בסצנה של כל עיר ועיר במדינות


למרות שאני גם כל בוקר מתעורר ולא מבין מה אני עושה בארץ החרא הזאתי
אבל זה תמיד היה לי ככה (שונא דוסים) אז אין ברירה, וחיים
mos2002
כל מה שאמרתם מאוד עצוב אבל לצערי נכון...הערסים הרסו את המוזיקה.נקודה

בקשר לזה שערס עושה מסיבה וכולם רוקדים... יש לזה רק הסבר אחד, גם הם ערסים שלא מבינים כלום....והאכותיים מבנינו סובלים

DJ ENERGY
אולי אתה תיקח יוזמה ותארגן מסיבה למוזמנים וחברים בלבד, וככה תסנן
אנשים מיותרים שלא יודעים להנות ממוזיקה

עוד משהו, אני רואה יש פה הרבה אנשים אם ציוד והבנה, אולי תעשו איזה מסיבה ושם תעשו תחרות מיקסוסים, בלי לחץ בלי כלום
נראה לי סבבה לא
?
DJ-Energy
quote:
Originally posted by mos2002
כל מה שאמרתם מאוד עצוב אבל לצערי נכון...הערסים הרסו את המוזיקה.נקודה

בקשר לזה שערס עושה מסיבה וכולם רוקדים... יש לזה רק הסבר אחד, גם הם ערסים שלא מבינים כלום....והאכותיים מבנינו סובלים

DJ ENERGY
אולי אתה תיקח יוזמה ותארגן מסיבה למוזמנים וחברים בלבד, וככה תסנן
אנשים מיותרים שלא יודעים להנות ממוזיקה

עוד משהו, אני רואה יש פה הרבה אנשים אם ציוד והבנה, אולי תעשו איזה מסיבה ושם תעשו תחרות מיקסוסים, בלי לחץ בלי כלום
נראה לי סבבה לא
?


אחי
זאתי הבעיה
שפה בגדרה שומעים מסיבה
כל העולם באה..
TranceGiant
oh not again, folks..
i know that israelis are the world champions when it comes to "lekater" and hate their own country but i cant listen to that anymore...
arsim. Okay so u have your own KIND of stupid brutal "ani izyaen et ima shha ve yesh li gav mi po ad le tira" guys, but thats so ing natural. we got those guys too, yes they dont behave exactely the same..they need to get drunk in order to be THAt aggressive, but trust me...austrians are maybe in the world's top 5 drink-ranking..so we have this hit as well. and they too dont understand NOTHING and just move stupidly without feeling or really paying attention to the music. they(!) since being the MAJORITY in the clubs evntually DECIDE what music is played..and since theyre dumb they wont dig more sophisticated music liek trance or house..so its dumb hard like starsplash( i know uguys like it..but not if all songs sound this way) and gigi d'agostinoor..klubhoppers- buddy joe ( PLEASE!! download it and tell me what u think cause THIS is standard in austrian clubs)
Even Rapture is too "high" for those ******s, and they too wont care if u mix like tiesot, no they'll even calim that ull spin like cant get u ot of my head, so they can sing stupidly a song they dont understand and flirt with fat ugly sluts.

Now think once again about what dj's israel, as a small country has managed to bring out. yahel, astral? etc.? your trance scene is alright! its better than germany's! i think it even better than the one in france in spain! it up there after holland and uk as for bringing the big names. so u got a great psy/tranceand house scene..clubs on an international level like haoman..and u dare saxying how mucht that all sux? phhh...and never forget: some of u who complain arent 18 yet..and actually the whole party life starts with 18, 19, 20, 21.so be patient guys its alright after all
Hell_Copter
אחי... בראסמי אתה צודק 100%
באמת בכל מקום יהיו ערסים... ואני לא מתלונן על זה...

מה שכן... טעית שאמרת שהסצנה שלנו יותר טובה משל גרמניה
ישראל הוציאה מפה את יהל את אסטרל... זה נכון
אבל תסתכל על מה גרמניה הוציאה
בלנק &ג'ונס, קוסמיק גייט, ועוד מלא אומנים תותחים
שמע... תמיד הדשא של השכן ירוק יותר... אבל אין מה לעשות
צריך לקבל את זה
ואני מסתכל על זה ככה... אני לא יכול ללכת עדיין לראות את טייסטו באומן... אבל אני יכול לראות די ג'יי אחר שנחשב מוביל בארץ ועדיין להנות באותה מידה.... אני יודע שאפילו אם אני ישמע מיקסוס יחסית גרוע של דיג'יי זה לא יפריע לי להנות מהמסיבה... אני עדיין יאהב או ינסה לאהוב את המוסיקה ובטוח יהנה לרקוד...
אז קיצר.... פשוט לנצל את הרגע ולא להתלונן... ככה אני חושב
TranceGiant
no germany might have broguth out the best dhs in the world, their scene however is totally ed up. germany is a techno country, ul never see tiesto or avb or ferry spin there...IF trance than just woody van eyden..and sometimes blank and jones..but it cant be compared to the UK or holland.
Hell_Copter
ברור שאתה לא יכול להשוות את גרמניה להולנד...
הולנד זה
ה מעצמת טראנס של העולם!!!
אבל מה עם רוזמונטאג רייב??
זה מתקיים עוד 36 שעות או משהו כזה... זאת מסיבה שלא הייתה מביישת אפילו את הולנד
הפקה כזאת בישראל בחיים לא הייתה מתקיימת... אבל שוב
צריך להסתפק במה שיש
oDrori
נראה לי שאני הכי צעיר פה, אני בן 15 ויש לי המון להתלונן כי המצב באמת על הקרשים...
אבל אף פעם לא חשבתי על האפשרות שככה זה במקומות אחרים גם.
צרת רבים חצי נחמה אני מניח ;)

טוף עדיין יש מעט תקווה, אחרי הכל רוב הטראנס אדיקטס הם דיג'ייז לעתיד
:D :D
עידן גוטמן עודד אותי לא מזמן במסיבת בי יו שהייתה בקאזה לפני איזה שלושה שבועות, והיא הייתה מיועדת ל
ט' -י"א ובכל זאת לא הייתה מלאה חרא... הוא השאיר אותי על הדאנספלור כל הסט, שהיה אמנם קצר אבל לא מלא קומרשל ותודה לאנלא יודע מי, לא היה בו
PPK- Resurection

וכאילו במיוחד לכבודי....
Ratty- Living On Video (Ratty mix)
Hell_Copter
נשמע נחמד מה שהוא עשה...
שאני ראיתי אותו מתקלט הוא נראה מסטול כזה...

ואתה לא הכי צעיר פה...
15 זה כיתה י נכון?
יש פה את יובל שבכיתה ח... שהוא הכי צעיר
ויש עוד כמה שיותר קטנים ממך...
אבל הגיל זה ל רק מה שקובע...
Scorchio
באימא שלי אתם אנשים מפגרים
כל מה שיש לכם לעשות זה רק להתלונן
איזה מדינה חרא וכל השטויות האלה
תקבלו את העובדה שאתם חיים פה ותפסיקו להתלונן
למה כי איזה תקליטן אחד דפק כמה פאדיחות
אז הבנאדם משועמם ויש לו כסף הוא עושה רושם
אז הוא קנה טכניקס ואתם כמו ילדים טמבלים מקנאים.
יובל תאמין לי שיש אנשים ששמים לב
ואולי אם מתוך 80 איש במסיבה
רק 5 ישימו לב לזה עדיין זה שווה את זה כי ה 5 האלה יקחו אותך לעוד מסיבות ואתה תתפרסם
ואני אישית ברגע שיהיה לי שולחן נורמלי לשים עליו את הציוד ורמקולים ומגבר כמו בנאדם
הולך להקליט דיסק דמו לשלוח אותו לכמה מועדונים ובעזרת השם ייקחו אותי ותהיה לי עבודה.

warpedd_
:D :D :D :D
מה זאת ההודעה החודשית על המצב החרא בארץ

כבר צריך לעשות על זה סטיקי
יש פה כבר 9867896976976 הודעות בנושא הזה
Gil Shwarts
המצב בארץ גם ככה לא מסביר פנים מבחינה חברתית
וגם כשיש איזו מסיבה וילדים בני 16- יכולים להיכנס... המסיבה הזו מועדת לפורענות.
הסיבה שאני לא אוהב לנגן לילדים בני 16 היא שקודם כל הם מסתובבים בין הרגליים במקום לרקוד ולהנות.
95% שבסוף המסיבה יהיה קרב עצבני בין שני קבוצות של ילדים והסיבה האחרונה היא שהם לא יזהוו די ג'יי טוב אפילו אם הוא ינחת להם מהירח.
כל מה שהם יודעים זה טיאסטו ובכלל לא מעריכים ת'מוזיקה שלו אלא רק את השם!


רות סוף!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement