|
קצת חומר למחשבה (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
שמעו זה בעיה דיי גדולה ובגלל זה נושא שחוזר על עצמו בלבך הרבה...
אשכרה חרשנו עליו כלכך הרבה שכבר משעמם...
אבל זאת ארצינו ואין ממש מה לעשות
(בתווך הקצר)
באמת ישתפר למה יש פה ובעוד מקומות בארץ אנשים שכן מבינין במוזיקה והם אכן הדור העתידי של הדיג'יים בארץ...
:o הוא הופך לצועק שמסמנים אותו...
יש עוד כאלה...
:toothless :D :toothless :D |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
המצב בארץ גם ככה לא מסביר פנים מבחינה חברתית
וגם כשיש איזו מסיבה וילדים בני 16- יכולים להיכנס... המסיבה הזו מועדת לפורענות.
הסיבה שאני לא אוהב לנגן לילדים בני 16 היא שקודם כל הם מסתובבים בין הרגליים במקום לרקוד ולהנות.
95% שבסוף המסיבה יהיה קרב עצבני בין שני קבוצות של ילדים והסיבה האחרונה היא שהם לא יזהוו די ג'יי טוב אפילו אם הוא ינחת להם מהירח.
כל מה שהם יודעים זה טיאסטו ובכלל לא מעריכים ת'מוזיקה שלו אלא רק את השם!
רות סוף! |
ראסמי!!!!
אתה לא יודע כמה אתה צודק!!!
כוס עמק זה כזה מעצבןןןןןןן
אני רוקד במטרוק כל שניה מישהו זז
אינאל דינק תנו לרקוד!!..
כן אני הכי קטן פה (אני חושב), כיתה ח'.. אז יש לי עוד המון קלאבינג לעשות
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
| איזה קוטרים סוף הדרך אתם, אני מסכים עם טראנס ג'יאנט כמעט בכל מילה.... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
איזה קוטרים סוף הדרך אתם, אני מסכים עם טראנס ג'יאנט כמעט בכל מילה.... |
אני מסכים בכל מילה,
וזה בדיוק מה שאני אמרתי, אם תסתכלו בעמוד הקודם
ודווקא עוד לא קראתי את הטרד הארוך על המצב המביש בארץ
שזה איזה 11 עמודים, כי פשוט אין לי כח
ולא הייתי פה בדיוק בזמן שכתבתם אותו
אז יאלה אחים שלי
GIVE TRANCE A CHANSE
יש עוד זמן, אנחנו נגדל,
בסוף כולנו נגיע לחוות יען לשמוע את טייסטו |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני מסכים בכל מילה,
וזה בדיוק מה שאני אמרתי, אם תסתכלו בעמוד הקודם
ודווקא עוד לא קראתי את הטרד הארוך על המצב המביש בארץ
שזה איזה 11 עמודים, כי פשוט אין לי כח
ולא הייתי פה בדיוק בזמן שכתבתם אותו
אז יאלה אחים שלי
GIVE TRANCE A CHANSE
יש עוד זמן, אנחנו נגדל,
בסוף כולנו נגיע לחוות יען לשמוע את טייסטו |
אמןןןןןןןןןןןןן אחי
זה החלום שלי להגיע לחוות היען ולרקוד כל הלילה וכל היום |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
אמןןןןןןןןןןןןן אחי
זה החלום שלי להגיע לחוות היען ולרקוד כל הלילה וכל היום |
:D :D :D
מה אתה כבר עושה בבית ? |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
ראסמי!!!!
אתה לא יודע כמה אתה צודק!!!
כוס עמק זה כזה מעצבןןןןןןן
אני רוקד במטרוק כל שניה מישהו זז
אינאל דינק תנו לרקוד!!..
כן אני הכי קטן פה (אני חושב), כיתה ח'.. אז יש לי עוד המון קלאבינג לעשות
:) |
מה לעשות
?!?!
אולי אתה לא מבין אבל אני לדוגמא כל איזה רבע שעה חייב ללכת לדפוק איזה טקילה ומה לעשות אני לא עושה את זה בטלקינזיס אני צריך ללכת לפאב
קיצור קח את זה באיזי |
|
|
| oDrori |
כן אבל זה מה זה מעצבן שאתה מחכה שנה עד שיש טראק טוב... יציאה כזה ומישהו מפריע...
נגיד לפני כמה זמן הייתי במסיבה ופתאום משום מקום צץ לו הרמיקס של ריוה לרפצ'ר.... איזה יציאה!!!! אני כ"כ מבסוט שזה לא דיפ דיש ולא המקורי....
יואו איזה אטרף תפסתי, רק מה... כל הזמן אני מנסה להכנס לזה ואנשים עוברים מדברים ואני מרגיש כאילו אני רוקד לראווה באמצע הרחוב כמו איזה אידיוט.... לא כיף |
|
|
| Ariels |
| אני מחכה שמישהו ישים את הגרסא של ארמין במסיבה אבל זה לא נראה לי יקרה אי פעם |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
אני מחכה שמישהו ישים את הגרסא של ארמין במסיבה אבל זה לא נראה לי יקרה אי פעם |
שמעתי את הגירסה של ארמין פעם או פעמיים במסיבה
פעם אחת זה היה בבלקוני במסיבה מיוחדת שחידשו שם את הטראקים ועוד פעם יכול להיות זה היה בתל יצחק אבל אני לא בטוח
השתגעתי ששמעתי את זה |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Ariels
אני מחכה שמישהו ישים את הגרסא של ארמין במסיבה אבל זה לא נראה לי יקרה אי פעם |
אני שמעתי פעם אחת את גיטלמן שם את הגרסא של ארמין במטרוק... |
|
|
| Narcotic Mind |
טוב, אני חייב להגיב על מה שאמרו פה
דבר ראשון מסיבות נוער זה היה חרא זה עכשיו חרא וגם ישאר חרא ואתם צריכים להבין את זה, הרמה של מסיבות נוער זה בערך 0 ליד מסיבות סטודנטים וכאלה
גם מבחינת אנשים גם מבחינת די ג'יים וגם מבחינת מקום
אז חכו בסבלנות סצינת הנוער שלנו על הפנים אבל הסצינה של 21+ ככה היא מהטובות בעולם, הדי ג'ייז פה אולי לא משהו אבל אני חייב להגיד ובלי הגזמה שפילו בהולנד אין אנשים כמו באומן...
תעשו לי טובה, תורידו מקאזה את הוידאו של
Marco V - Trance enregy 29.4
טוב שזה לא האנשים הכי חננות בעולם תאמינו לי אני מעדיף שהדי ג'יי יהיה מאפן מאשר לבוא למסיבה כזו...
אז המצב שלנו לא כזה רע... |
|
|
|
|