|
i morgon! (eller idag kanske) i vilket fall som helst, äntligen!!!
|
View this Thread in Original format
| reveal |
http://www.ssk.lu.se/festodisco/amnesia.php/
mmm mmm mmmmmmm... ska bli sjuktligt fint... inte ofta det händer häftiga grejor här nere i landet... förra gången irish och nyman lirade på amnesia så kunde man höra låtar som "for an angel" och "flight 643" .... lär bli FIIIINT |
|
|
| x-dream |
| Låter häftigt....Hoppas att du ska dit...Irish spelar ju mycket skönt... |
|
|
| reveal |
ska lätt dit! :)
irish lirar riktigt bra, har har spelat live mååånga ggr på digitallyimported.. är ju även medlem här på ta (heter inte helt oväntat "dj irish"), skrivit en del inlägg, men verkar inte skriva så ofta |
|
|
| x-dream |
| Finns ju några sköna mixar att ladda på assortedtrance med irish å nyman.... |
|
|
| reveal |
japp, senaste jag drog hem var DJ_Irish_and_DJ_Nyman-Live_at_AmnesiA_(Sweden)_2001-09-15.mp3
dvs deras senaste spelning... hoppas att morgondagen blir minst lika fin
(kan uppa om du är sugen, 265:39, 364 meg )
pvd for an angel som encore, såååååå skönt :) |
|
|
| x-dream |
| Den har jag inte så...Det låter trevligt.... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fan de där låterju hel fett
Har själv ett par set med Irish
DJ Irish Live Dec-8-01
ett par delar
Inte dålig faktiskt...
Skulle kanske röra sig ner till nån sån där fest |
|
|
| reveal |
jävligt skönt set ;)
nu är man mör i benen |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by reveal
jävligt skönt set ;)
nu är man mör i benen |
Skoj att du hade kul ikväll :)
Som sagt, synd att det inte är fler sådana fester här i Lund. Studenterna är väldigt sena på att snappa upp det här med klubbkultur här nere.
Trevligt att träffas iaf. Hoppas vi stöter på varandra fler gånger. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Trevligt att träffas iaf. Hoppas vi stöter på varandra fler gånger. |
hoppas jag också
gärna under dina kommande spelningar :) tipsa gärna om dom här |
|
|
| Dj_Irish |
Närmst upp här nere i Malmö/lund området är början av April för min del. Ska vara en fest med nostalgistuk i Malmö, vilket innebär att all musik kommer vara från före '97.
Egentligen en fest tillägnat alla de gamla rävar som strövar omkring häromkring som tyckte det var bättre förr. Själv tycker jag att det ska bli riktigt roligt att få spela mina gamla plattor igen. |
|
|
| NordLight |
VEM ÄR HON ???????
Känns som jag måste komma till Lund:D
Yummi
NordLight |
|
|
|
|