return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Deep Dish & BT @ Köpenhamn
View this Thread in Original format
Laszlo
June 16, 2006
Copenhagen, Denmark
Thirst Studio Main Event 2006 & Deep Dish's "George Is On" Album Tour

BT
DEEP DISH
+ more TBA

Vem ska dit?

DEEP DISH FFS!
Vizay
BT FÖR FAN!!!

jag vill dit, jag ska dit, jag MÅSTE DIT!!!!
Laszlo
Varför är alla så kåta på BT? Deep Dish för teh vinn!
Vizay
för att BT är ett av våra största idag levande musikgenier...
no offence mot deep dish men BT är ren magi!
benni
deep dish äger

såg dubfire förnån månad sen och han rockade totalt
lonne
quote:
Originally posted by Laszlo
Varför är alla så kåta på BT? Deep Dish för teh vinn!


For att Deep Dish har levererat skit de senaste 2 aren! Visserligen en smak sak, men de har verkligen sunkat ner sig.
mr_fisken
deep dish är ju rätt heta för tillfället, skulle vara kul o se dom nån dag:)
den där bt känner jag inte mycket för:nervous:
Vizay
fan jag blir lite nojjig, står ingenting på BT's forum om att han ska lira där och det borde det göra med tanke på hur eftertraktad han är här borta i europa (han spelar ju som bekant nästan bara borta i staterna)
CJ InterCity
Count me in ffs :wtf:
nils
fy fan, det här skulle jag vilja se. vad är det för ålder som gäller?

anuga
Hehehe, Deep Dish e fetta, I'm In! :)

Var? Ska till Danmark en runda i helgen, så jag kan köpa biljetter om det går.
Lebezniatnikov
Hi guys,

I'm planning on going to this event, but I'm not sure how to get there. I'm new to the area and don't know how to figure out addresses quite yet. Can anyone tell me how to get to the club from a Metro/S-Train station? I've mastered those, but not street signs quite yet. :cool:

PS. I was in Helsingborg yesterday and I just have to say it was gorgeous. A very memorable town.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement