|
Deep Dish & BT @ Köpenhamn
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
June 16, 2006
Copenhagen, Denmark
Thirst Studio Main Event 2006 & Deep Dish's "George Is On" Album Tour
BT
DEEP DISH
+ more TBA
Vem ska dit?
DEEP DISH FFS! |
|
|
| Vizay |
BT FÖR FAN!!!
jag vill dit, jag ska dit, jag MÅSTE DIT!!!! |
|
|
| Laszlo |
| Varför är alla så kåta på BT? Deep Dish för teh vinn! |
|
|
| Vizay |
för att BT är ett av våra största idag levande musikgenier...
no offence mot deep dish men BT är ren magi! |
|
|
| benni |
deep dish äger
såg dubfire förnån månad sen och han rockade totalt |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Varför är alla så kåta på BT? Deep Dish för teh vinn! |
For att Deep Dish har levererat skit de senaste 2 aren! Visserligen en smak sak, men de har verkligen sunkat ner sig. |
|
|
| mr_fisken |
deep dish är ju rätt heta för tillfället, skulle vara kul o se dom nån dag:)
den där bt känner jag inte mycket för:nervous: |
|
|
| Vizay |
| fan jag blir lite nojjig, står ingenting på BT's forum om att han ska lira där och det borde det göra med tanke på hur eftertraktad han är här borta i europa (han spelar ju som bekant nästan bara borta i staterna) |
|
|
| CJ InterCity |
| Count me in ffs :wtf: |
|
|
| nils |
| fy fan, det här skulle jag vilja se. vad är det för ålder som gäller? |
|
|
| anuga |
Hehehe, Deep Dish e fetta, I'm In! :)
Var? Ska till Danmark en runda i helgen, så jag kan köpa biljetter om det går. |
|
|
| Lebezniatnikov |
Hi guys,
I'm planning on going to this event, but I'm not sure how to get there. I'm new to the area and don't know how to figure out addresses quite yet. Can anyone tell me how to get to the club from a Metro/S-Train station? I've mastered those, but not street signs quite yet. :cool:
PS. I was in Helsingborg yesterday and I just have to say it was gorgeous. A very memorable town. |
|
|
|
|