return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Uninstall Winamp
View this Thread in Original format
DjChook
לא יודע למה החלטתי אבל באמת שהיא פתאום עצבנה אותי
נכנסתי ומחקתי את התוכנה שבעזרת שמעתי מוזיקה מאז שאני מכיר את עצמי
(ואותה עם 1 בהתחלה)

אבל אין מה לעשות, גם בתוכנות מוזיקה בוגדים
והתקנתי את
WMP 11 BETA
(אני לא מסתדר עם ITUNES)
וכרגע אני שלם איתה...
לפחות עד ההשתגעות הבאה
coby
אני נאמן לגרסא

2.9
Rising
quote:
Originally posted by coby
אני נאמן לגרסא

2.9


+1
YoraY
2.72
עם סקין של 5
:D
KrazyDJs
2.91 forever and ever :p
בכל מקרה נסה את foobar2000...הבנתי שהיא טובה...
DjChook
התקנתי את ה
FOOBAR

וואו, אמנם אין לה
GUI
בגרוש, אבל זה בעצם הרעיון.. היא תופסת רק 2 מגה בזיכרון בערך

מדהים, באמת.
KrazyDJs
quote:
Originally posted by DjChook
התקנתי את ה
FOOBAR

וואו, אמנם אין לה
GUI
בגרוש, אבל זה בעצם הרעיון.. היא תופסת רק 2 מגה בזיכרון בערך

מדהים, באמת.


בטוח?

http://www.foobar2000.org/screenshots/main-simple.png
זה סקרינשוט מהאתר שלהם..של המסך הראשי..
ואני זוכר גם שראיתי בכל מיני אתרים ת'רדים שאפשר לעשות אחלה מודיפיקציות לתוכנה ולשנות בה כל מיני דברים סטייל מירנדה...
אבל לא בדקתי אותה בעצמי אני מניח, אז אני לא אתווכח...:)
DjChook
נו, זה המסך הראשי

זה נראה לך כמו
SKIN
או משהו ציורי שלוקח לך כח מהמעבד?

דווקא אני אהבתי :)

מעניין איך משפצרים אותה באמת... תמצא לי טרדים ;)
KrazyDJs
http://forum.lowyat.net/index.php?showtopic=56316&st=0
http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=175690

הת'רד של נאווין די ענק (300+) עמודים, אני מניח שעם קצת מאמץ תמצא מה שתרצה :)
Sniper
אני גם הורדתי את ה
winamp
משתמש
במדיה פלייר 10..
אחלה דבר שבעולם..
היא מקטלגת לפי אומנים לפי סגנון וכן הלאה..
תוכנה באמת שווה..

m0sh
די חן אתה והשטויות שלך גם כן

מי צריך windows media player 11
כבד?
באמת הפתעתי אותי
אני משתמש ב6.4 או קלאסיק שזה 6.4 משופר

ולמוזיקה אני
ב5.2 כי הייתי מוריד כל מיני קטעים וידאו מיוחדים של וינאמפ אז הייתי חייב להעיף את 2.95
DjChook
אלעד אתה הכי מכוער שיש

מוש, מה אתה רוצה לא ממש הבנתי

WMP
החדש
מסתנכרן מצוין עם הנגן
MP3
זה למה אני משתמש בו

וגם מה שאלעד אמר :)

בונא, תכונה מדהימה של ה
FOOBAR

נגיד אתה זורק לה תיקיה עם
CUE
ו
MP3
והיא מראה את השירים מחולקים :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement