|
Uninstall Winamp
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
לא יודע למה החלטתי אבל באמת שהיא פתאום עצבנה אותי
נכנסתי ומחקתי את התוכנה שבעזרת שמעתי מוזיקה מאז שאני מכיר את עצמי
(ואותה עם 1 בהתחלה)
אבל אין מה לעשות, גם בתוכנות מוזיקה בוגדים
והתקנתי את
WMP 11 BETA
(אני לא מסתדר עם ITUNES)
וכרגע אני שלם איתה...
לפחות עד ההשתגעות הבאה |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by coby
אני נאמן לגרסא
2.9 |
+1 |
|
|
| YoraY |
2.72
עם סקין של 5
:D |
|
|
| KrazyDJs |
2.91 forever and ever :p
בכל מקרה נסה את foobar2000...הבנתי שהיא טובה... |
|
|
| DjChook |
התקנתי את ה
FOOBAR
וואו, אמנם אין לה
GUI
בגרוש, אבל זה בעצם הרעיון.. היא תופסת רק 2 מגה בזיכרון בערך
מדהים, באמת. |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DjChook
התקנתי את ה
FOOBAR
וואו, אמנם אין לה
GUI
בגרוש, אבל זה בעצם הרעיון.. היא תופסת רק 2 מגה בזיכרון בערך
מדהים, באמת. |
בטוח?
http://www.foobar2000.org/screenshots/main-simple.png
זה סקרינשוט מהאתר שלהם..של המסך הראשי..
ואני זוכר גם שראיתי בכל מיני אתרים ת'רדים שאפשר לעשות אחלה מודיפיקציות לתוכנה ולשנות בה כל מיני דברים סטייל מירנדה...
אבל לא בדקתי אותה בעצמי אני מניח, אז אני לא אתווכח...:) |
|
|
| DjChook |
נו, זה המסך הראשי
זה נראה לך כמו
SKIN
או משהו ציורי שלוקח לך כח מהמעבד?
דווקא אני אהבתי :)
מעניין איך משפצרים אותה באמת... תמצא לי טרדים ;) |
|
|
| Sniper |
אני גם הורדתי את ה
winamp
משתמש
במדיה פלייר 10..
אחלה דבר שבעולם..
היא מקטלגת לפי אומנים לפי סגנון וכן הלאה..
תוכנה באמת שווה.. |
|
|
| m0sh |
די חן אתה והשטויות שלך גם כן
מי צריך windows media player 11
כבד?
באמת הפתעתי אותי
אני משתמש ב6.4 או קלאסיק שזה 6.4 משופר
ולמוזיקה אני
ב5.2 כי הייתי מוריד כל מיני קטעים וידאו מיוחדים של וינאמפ אז הייתי חייב להעיף את 2.95 |
|
|
| DjChook |
אלעד אתה הכי מכוער שיש
מוש, מה אתה רוצה לא ממש הבנתי
WMP
החדש
מסתנכרן מצוין עם הנגן
MP3
זה למה אני משתמש בו
וגם מה שאלעד אמר :)
בונא, תכונה מדהימה של ה
FOOBAR
נגיד אתה זורק לה תיקיה עם
CUE
ו
MP3
והיא מראה את השירים מחולקים :) |
|
|
|
|