|
Beste norsk produsert?
|
View this Thread in Original format
| Ariah |
Hvilken trance låt er den aller beste laget av norske produsere?
Mine favs er:
aven - all i wanna do (ferry corsten remix)
vascotia - calibro
recluse - isle dauphine
Men den aller aller beste må være DJ Stigma - The Answer. Det er godsangen min, både originalen og the scarab mix'en ruler :cool: |
|
|
| Lokhèn |
Jeg digger fortsatt Dj Stigma - Baby Sunshine, den er konge..
Calibro og The Answer er også ganske fete.. |
|
|
| alieu |
røyksopp - what else is there?
Moonflowers - Where Are You
Rektor - Cabo Frio:D
...oi, du skreiv trance, ja.
Critical 7 - Lost (Recluse Remix) |
|
|
| Sanjoy |
| for meg står det mellom Espen & Elusive -Penetration (Furry Nipples Remix) og Recluse -Yellow Moon.. |
|
|
| dj_alfi |
Chrysus & DJ Alfi - Can They Hear Me? (50% britisk)
og
DJ Alfi & Aniki - Darkside
(ikke trance, men nært nok)
Begge kommer ut på Digital Assault snart.. |
|
|
| Kimito |
Calibro finnes på toplisten her vil jeg selv si. Melodien er såpass lang og catchy at man skal lete lenge etter lignende anno senere tid.
Espen er en av Norges elite når det kommer til tracks. Syke produksjoner, og han holder på med litt alternativt ved siden av det elektroniske. Espen for president!
Haak her er jo pimp han også, men om jeg skriver noe fett om han her så får jeg høre om det i hele sommer..HOHOHO! So sit down with a coke and a smile Haakon :D |
|
|
| Kjetil |
| Er Vascotia norsk ?? :eyes: |
|
|
| Soeder |
Nevada - Touched By The Hand
Mye av æren skal sannsynligvis til Mike, men Stigma og Jamie skal ha deltatt.
Seyton & Subsky - Vikingfjord |
|
|
| staticblue |
| Subtara :cool: |
|
|
| djnemesis |
Verzus - Renewed Energy! Lett!
Den er jo tilogmed spilt av DJ Jean på Sensation 2000... :eyes:
Liker egentlig alt Verzus har lagd. SommerParade Anthem 2002 sammen med Miss Angelina er dritfet, både original og club remix!
Og Vascotia er også konge. Liker spesielt Sonicvibe Remixen (Y)(Y) :tongue2
Og hva med Estima - Hitman's Paradise? God gammal slager. |
|
|
| vascotia |
Takk for de hyggelige ordene.. *rødme* .;)
Calibro,.. begynner å bli en stund siden det, nå gitt..
Btw,får bruke anledningen til å promotere litt da ..hehe..
vår neste blir en digital release på Real Music (etter min mening, noe av det beste melodimessig siden Calbro, men hver enkelt får selv bedømme når den tid kommer..):
Vascotia - Avalon (Incl. Edin Bosnjak Remix)
Releasedato er foreløbig ukjent..
Edin Bosnjak scorer høyt for tiden med låter som Alluring Wishes etc på Five AM..
Ha en fin trancy sommer folkens! Keep it real!
NB: Setter min finger på Kimito Lopez - Telepathy på fundamental.. det blir en bra kommende release!
peace Frode;)
:D :gsmile: :toothless |
|
|
| cre8or |
Jeg har i allefall full respekt for Hawk, spes. når han får laget remix til årets sommer hit "Under Sun ft. Mark Otten - Capoeira" av Marcus og Sebastian :cool:
Ang det...
Hva er det med Svensker i Linköping området? Tar jo av med Selu Vibra og Under Sun i verden!
Verzus er virkelig en av de gode trance gruppene i Norge, elsker måten de får frem energien i musikken noe som mangler sterkt blant Norske produsenter i dag.
Flipside er også en artist som ikke skal gå i glemmeboken, gutten kan virkelig få frem lyder! Remix og Ernesto vs. Bastian, Oceanlab og Stellar Project i tillegg til at han har jobbet med Michael Parsberg. :eyes:
Det var bare toppen av isberget. |
|
|
|
|