|
באסה.......
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
טוב הלך רוב ה
DETA
של האתר אויל זה יחזור שיתקנו את ה
HD |
|
|
| warpedd_ |
| זה קשור לזה שכל ההודעות פה מלפני חודש:conf: :conf: |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
כן באמת באסה!
נשאר לי רק 10 פוסטים כדי לקבל שם!
ועכשיו חזרתי איזה 30 אחורה
:( |
|
|
| DJ-Energy |
כוס עמק!!!!
אני ידבר עם סוואמפר... נראה מה קרה |
|
|
| Dj-2TaLL |
לא הבנתי על מה אתם מדברים...
:| |
|
|
| Dj-2TaLL |
על מה אתם מדברים שוב?
:| |
|
|
| Dj Moriano |
מה לא הבנת???
לא שמת לב שכל הפוסטים בעשרים ומשהו ימים האחרונים נמחקו??? |
|
|
| Hell_Copter |
ריק פה אחושלינג
והכל חזר למה שהיה לפני איזה כמעט 3 שבועות!!!
פוסטים והכל |
|
|
| Scorchio |
מעניין למה אני לא יכול לשנות
AVATAR!!! |
|
|
| Ariels |
איזה יופי ככה יוצא שלא פיספסתי כלום
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
איזה יופי ככה יוצא שלא פיספסתי כלום
:) |
חחחחחחחחח
אריאל חזר אלינו!!!! |
|
|
|
|