return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
נו... אז איך קוראים לטראק הזה
View this Thread in Original format
eXeTik
אם לא שמתם לב כל הפוסטים ששמתם בשבועיים האחרונים הלכו קפוט... וכך גם הטר'ד ששמתי פה- אז אני אשאל עוד פעם כי בדיוק באתי לראות אם מישהו זיהה את זה ופתאום אני קולט שהכל נמחק...

זה טראק עצבני שבאמצע הוא פתאום מפסיק לכמה שניות והקהל מוחא כפיים 3 פעמים

יש את זה ב-פ-ו-ל מסיבות... אני בטוח שהרבה פה שמעו את זה
Dj Moriano
אני רק רוצה לראות מה קורה שיובל יראה את זה........





:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

אחי אחרי כל הרבה פעמים ציפיתי שתדע את זה......

יש פורום שלם לזה
Ariels
Alex Castelli - Enjoy This Trip
Hell_Copter
יובל מזה הולך להתעצבן
הוא כבר אמר פעם אחת מה הוא חושב על הט'רד המסוים הזה...
ועל ט'רדים כאלה בכלל
Ariels
מי זה יובל בכלל, מה אכפת לי ממנו לעזאזל
אין לי כח לשטויות של ידים קטנים. כל הרעיון של הפורום הזה
ושל האתר הזה בכלל זה מוזיקה ואני הגעתי לכאן מלכתחילה בגלל המוזיקה אז שלא יתפלצנו לי
TranceGiant
yeah chill out a bit..or make some stiyk thread called " whats this track called again...?" where every1 can raise his questions

"Dont take life too seriously" Global Underground

Sux that the Joke-thread disappeared :(
eXeTik
עניתי על זה לפני שהכל נמחק... אבל אני אענה עוד פעם
זה פורום לטראנס בישראל, ואני מחפש טראק ששמעתי במסיבה שרק ישראלים יכולים לזהות
כל הקטע עם המחיאות כפיים וזה...

חוצמזה אפשר לחשוב אני בא לפורום הזה רק לחפש טראקים, אז נכון- היה פה אחד טמבל שלא הבין ענין והציף את הפורום עם הבקשות שלו אבל זה עדיין לא אומר שאתם לא יכולים לחשוב קצת במקום לדבר שטויות

ואריאל- הלכתי להוריד את זה
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by eXeTik
עניתי על זה לפני שהכל נמחק... אבל אני אענה עוד פעם
זה פורום לטראנס בישראל, ואני מחפש טראק ששמעתי במסיבה שרק ישראלים יכולים לזהות
כל הקטע עם המחיאות כפיים וזה...

חוצמזה אפשר לחשוב אני בא לפורום הזה רק לחפש טראקים, אז נכון- היה פה אחד טמבל שלא הבין ענין והציף את הפורום עם הבקשות שלו אבל זה עדיין לא אומר שאתם לא יכולים לחשוב קצת במקום לדבר שטויות

ואריאל- הלכתי להוריד את זה


צודק, אפשר לחשוב מה קרה
סך הכל ביקש עזרה בלימצוא שם של טראק שמנגנים אותו הרבה בארץ
אל תיהיו דפוקים, בשביל זה יש לנו את הפורום

אגב עם זה השיר אז תודיע , טוב?
למה יקח לי שעות להוריד את זה
eXeTik
תודה אריאל!
זה זה... עשית לי את היום :D
רק חבל שאין את זה באודיוגאלאקסי באיכות משהו... יש רק ב128
Ariels
הכי הרבה תשתמש באנקודר ותשנה את הביטרייט

חוצמזה אם למישהו זה מפריע כמו שיש טרד להמלצות על שירים
אז גם תעשו טרד לחיפוש שירים

Ariels
הורדתי אותו אתמול גם אני הייתי מאושר כמוך
אני לא יודע זה די ישן אבל פתאום כולם מחפשים תטרק הזה
luckystrike
לא הבנתי מה הבעיה - לא הייתי פה בזמן האחרון בגלל הצבא המסריח ...

מה בדיוק קרה ?
יובל ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement