|
נו... אז איך קוראים לטראק הזה
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
אם לא שמתם לב כל הפוסטים ששמתם בשבועיים האחרונים הלכו קפוט... וכך גם הטר'ד ששמתי פה- אז אני אשאל עוד פעם כי בדיוק באתי לראות אם מישהו זיהה את זה ופתאום אני קולט שהכל נמחק...
זה טראק עצבני שבאמצע הוא פתאום מפסיק לכמה שניות והקהל מוחא כפיים 3 פעמים
יש את זה ב-פ-ו-ל מסיבות... אני בטוח שהרבה פה שמעו את זה |
|
|
| Dj Moriano |
אני רק רוצה לראות מה קורה שיובל יראה את זה........
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
אחי אחרי כל הרבה פעמים ציפיתי שתדע את זה......
יש פורום שלם לזה |
|
|
| Ariels |
| Alex Castelli - Enjoy This Trip |
|
|
| Hell_Copter |
יובל מזה הולך להתעצבן
הוא כבר אמר פעם אחת מה הוא חושב על הט'רד המסוים הזה...
ועל ט'רדים כאלה בכלל |
|
|
| Ariels |
מי זה יובל בכלל, מה אכפת לי ממנו לעזאזל
אין לי כח לשטויות של ידים קטנים. כל הרעיון של הפורום הזה
ושל האתר הזה בכלל זה מוזיקה ואני הגעתי לכאן מלכתחילה בגלל המוזיקה אז שלא יתפלצנו לי |
|
|
| TranceGiant |
yeah chill out a bit..or make some stiyk thread called " whats this track called again...?" where every1 can raise his questions
"Dont take life too seriously" Global Underground
Sux that the Joke-thread disappeared :( |
|
|
| eXeTik |
עניתי על זה לפני שהכל נמחק... אבל אני אענה עוד פעם
זה פורום לטראנס בישראל, ואני מחפש טראק ששמעתי במסיבה שרק ישראלים יכולים לזהות
כל הקטע עם המחיאות כפיים וזה...
חוצמזה אפשר לחשוב אני בא לפורום הזה רק לחפש טראקים, אז נכון- היה פה אחד טמבל שלא הבין ענין והציף את הפורום עם הבקשות שלו אבל זה עדיין לא אומר שאתם לא יכולים לחשוב קצת במקום לדבר שטויות
ואריאל- הלכתי להוריד את זה |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by eXeTik
עניתי על זה לפני שהכל נמחק... אבל אני אענה עוד פעם
זה פורום לטראנס בישראל, ואני מחפש טראק ששמעתי במסיבה שרק ישראלים יכולים לזהות
כל הקטע עם המחיאות כפיים וזה...
חוצמזה אפשר לחשוב אני בא לפורום הזה רק לחפש טראקים, אז נכון- היה פה אחד טמבל שלא הבין ענין והציף את הפורום עם הבקשות שלו אבל זה עדיין לא אומר שאתם לא יכולים לחשוב קצת במקום לדבר שטויות
ואריאל- הלכתי להוריד את זה |
צודק, אפשר לחשוב מה קרה
סך הכל ביקש עזרה בלימצוא שם של טראק שמנגנים אותו הרבה בארץ
אל תיהיו דפוקים, בשביל זה יש לנו את הפורום
אגב עם זה השיר אז תודיע , טוב?
למה יקח לי שעות להוריד את זה |
|
|
| eXeTik |
תודה אריאל!
זה זה... עשית לי את היום :D
רק חבל שאין את זה באודיוגאלאקסי באיכות משהו... יש רק ב128 |
|
|
| Ariels |
הכי הרבה תשתמש באנקודר ותשנה את הביטרייט
חוצמזה אם למישהו זה מפריע כמו שיש טרד להמלצות על שירים
אז גם תעשו טרד לחיפוש שירים |
|
|
| Ariels |
הורדתי אותו אתמול גם אני הייתי מאושר כמוך
אני לא יודע זה די ישן אבל פתאום כולם מחפשים תטרק הזה |
|
|
| luckystrike |
לא הבנתי מה הבעיה - לא הייתי פה בזמן האחרון בגלל הצבא המסריח ...
מה בדיוק קרה ?
יובל ? |
|
|
|
|