|
saknas inte väldigt många trådar och inlägg?
|
View this Thread in Original format
| Mirv0 |
| Läs på huvudmenyn så ska du får svaret på din fråga =) |
|
|
| King of Clubs |
| Mycket verkar vara knasigt nu... För en minut sen syntes inte den här tråden (därav: tillbaka till framtiden), och när jag sen försökte ta bort min tråd så gick inte det... |
|
|
| mindshooter |
Jaja vi får leva med det :)
Allt kommer nog återgå till det normala snart! |
|
|
| Aendy |
| Det positiva är att alla våra kaxiga OS-hockey trådar är borta! |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Aendy
Det positiva är att alla våra kaxiga OS-hockey trådar är borta! |
:D :D :D Det är det enda som är det positiva...... |
|
|
| Gaby |
| Men dom kommer väl tillbaka?:conf: :( |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Gaby
Men dom kommer väl tillbaka?:conf: :( |
Skulle nog inte tro att dom gör det....Läste att dom använde en backup disk nu....Den andra krascha....
Tråkigt men sant.... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Mirv0
Läs på huvudmenyn så ska du får svaret på din fråga =) |
när jag skrev detta så fanns inte det meddelandet, dessutom så kom inte denna tråden upp då, så jag antog att _allt_ var fel :) men den finns tydligen... tråden alltså |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Aendy
Det positiva är att alla våra kaxiga OS-hockey trådar är borta! | Ha ha
Håller med där... :)
Det känns tråkigt ändå att så mycket är borta.... |
|
|
| mindshooter |
Jo det fanns en del intresant läsning på forumet faktiskt...
men inte e jag sur för det för ikväll ska jag FESTA :D :eek: |
|
|
| reveal |
| svenska sektionen tappade ca 600 inlägg... drygt 40 om dagen... rätt många ändå, jag tycker oftast att det är dåligt med inlägg här, men jag måste ha haft fel :) |
|
|
|
|