|
Club AQUA med BAS & RAM ..::.. 5 aug.
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |

Date: 2006-08-05
Time: 22:00 - 03:00
Location: Otten
City: Norrköping
Arranger: Club Aqua
Price: 100 SEK
Age: 18 with presale ticket / 20 without
Website: http://www.clubaqua.nu
DJ's:
- BAS & RAM (NL) www.bas-ram.com
- Åke Ceder vs. Steve (Morjano Boys) www.Liquidsunset.org
FÖRKÖP HAR INTE SLÄPPTS ÄNNU !
Presale outlets:
* Skivhuset - Norrköping
* Yngves - Linköping
* C.U.M. - Stockholm
OBS - 20års åldersgräns i dörren, 18år med förköp. |
|
|
| Daniey |
Nice!
Premiärspelning/ar å allt! ;)
Måste nog ta mi ner till detta!!!! |
|
|
| montana |
| ska steevee snurra plattor o grejer, fi fan, synd att man inte kan ta sig ner, kommer vara borta då |
|
|
| zoric |
! :D
Ska nog gå på detta om jag är tillbaka från semestern på Balkan. Ska bli intressant med Steve :happy2: |
|
|
| Vizay |
| men stefan då, de här måste ju ses :) |
|
|
| mr_fisken |
| är inte i sverige under det datumet men att steve kunde agera dj var mer än jag visste ;) |
|
|
| Laszlo |
| trevlit steve, good luck :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
är inte i sverige under det datumet men att steve kunde agera dj var mer än jag visste ;) |
Ja intresset har ju funnits där sen '95 då jag köpte min första mixer, så kallad bedroom-DJ. Ångrat många gånger att jag inte tog tag i saken mer seriöst för länge sen. Men då var väl bilar & bilstereo mer lockande också. |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ja intresset har ju funnits där sen '95 då jag köpte min första mixer, så kallad bedroom-DJ. Ångrat många gånger att jag inte tog tag i saken mer seriöst för länge sen. Men då var väl bilar & bilstereo mer lockande också. |
Klart jag visste att du kunde mixa, har ju lyssnat på sweta-festivalerna men visste inte att du spelade ute :) Lycka till hur som helst. Blir det tech-trance ala sander van doorn stil eller? |
|
|
| FredAcler |
Åhhh, Åke & Steve, bara det gör ju att man måste boka
in detta på en gång. :):)
Ska bli riktigt kul att höra. |
|
|
| Dj_Irish |
| Gratulerar Steve! Önskar jag kunde varit där :) |
|
|
|
|