| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Vman
אני מתכוון למי שאתה חושב
האות G
בהולנדית זה כמו האות ח בעיברית
והאות Y
היא כמו י בעברית
ולכן אומרים
יוהאן חילן = JOHAN GIELEN
בנו דה-חוי = BENNO DE GOEIJ |
הוא צודק, יש לי פרסומת של טראנס אנרגי' ואומרים שם יוהאן חילן...
אבל בכל זאת אני מעדיף לקרוא לו גילן
:) |
|
|