|
רוברט גיטלמן (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
חוּי
זה זין ברוסית |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אישית יותר נכון לקרוא לי חילן ואני וקורא לו חילן..
שמעתי את הסט שלו אתמול והוא שם דאפנטלי וקלאב ביזר רימיקסים של סקוט איזה תותח....... |
הוא הדיג'יי האהוב עלי :)
הסט שהוא דפק כ"כ טוב
למרות שה
DEFNATLY (trance generetors remix)
משהו כזה
יותר טוב... :) |
|
|
| MoSH_MaN |
trance generators
היית ממש קרוב ואתה צודק שהוא יותר חזק |
|
|
| Hell_Copter |
לא משנה מה יותר חזק
במסיבה שאתה שומע את המיקס של סקוט אתה נגנב!!! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא משנה מה יותר חזק
במסיבה שאתה שומע את המיקס של סקוט אתה נגנב!!! |
בזה אין לי מה להתווכח איתך
רק ההתחלה
של הכל הציפציף הזה המתכתי גורם לי לגמור
אאופס, נסחפתי |
|
|
| Hell_Copter |
תגידו...
לא יצא לי לשמוע את רוברט מתקלט לייב
ברדיו זה לא נחשב...
איזה סגנון הוא מתקלט?? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תגידו...
לא יצא לי לשמוע את רוברט מתקלט לייב
ברדיו זה לא נחשב...
איזה סגנון הוא מתקלט?? |
from DEEP HOUSE to CLUB TRANCE
יעני
UPLIFTING |
|
|
| Hell_Copter |
אז מתאים לי דווקא...
לא דיפ האוס
אבל האפליפטינג בסבבה לי על כל הראש |
|
|
| DjChook |
תשמע
בלי להסתלבט
לבן אדם יש כשרון למקסס
אבל הרבה פעמים הוא סתם משחק אותה ובודק דברים על קהל של צעירים
יש לו גם מוזיקה טובה והוא מעדכן מהר מאד |
|
|
| Hell_Copter |
שמעתי הוא מוריד מהאנטרנט וצורב
שזה די בושה לדי ג'יי ברמה כזאת שמגיע עוד רגע לאינרסיטי |
|
|
| dJ mikAdo |
למרות שלהיות
dj
בארץ זה חרא מאחר ואין חנויות מוזיקה שמיועדות רק לנו..
ואלו שמתימרים להיות כאלו לוקחות מחיר מופקע על כל
vinyl
ובנוסף את כל הדברים הטובים הם שומרים לאנשים מפגרים אז מה נישאר להזמין מחו"ל מה שעולה 150 שקל רק למשלוח
בקיצור אני יכול להבין אם הוא מוריד קטע שנחשב
rare one-sided promo
מה שבחיים לא יגיע לארץ המובתחת! |
|
|
| DjChook |
א. רועי, הוא עובד עם ויינלים
ב. הבן אדם נוסע פעם בשבוע או פעם בשבועיים לחול, בעיקר לאמסטרדם
לקנות ויינלים |
|
|
|
|