return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
רוברט גיטלמן (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dj Moriano
חוּי

זה זין ברוסית
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אישית יותר נכון לקרוא לי חילן ואני וקורא לו חילן..

שמעתי את הסט שלו אתמול והוא שם דאפנטלי וקלאב ביזר רימיקסים של סקוט איזה תותח.......


הוא הדיג'יי האהוב עלי :)

הסט שהוא דפק כ"כ טוב

למרות שה
DEFNATLY (trance generetors remix)
משהו כזה
יותר טוב... :)
MoSH_MaN
trance generators

היית ממש קרוב ואתה צודק שהוא יותר חזק
Hell_Copter
לא משנה מה יותר חזק
במסיבה שאתה שומע את המיקס של סקוט אתה נגנב!!!
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לא משנה מה יותר חזק
במסיבה שאתה שומע את המיקס של סקוט אתה נגנב!!!


בזה אין לי מה להתווכח איתך
רק ההתחלה
של הכל הציפציף הזה המתכתי גורם לי לגמור

אאופס, נסחפתי
Hell_Copter
תגידו...
לא יצא לי לשמוע את רוברט מתקלט לייב
ברדיו זה לא נחשב...
איזה סגנון הוא מתקלט??
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
תגידו...
לא יצא לי לשמוע את רוברט מתקלט לייב
ברדיו זה לא נחשב...
איזה סגנון הוא מתקלט??


from DEEP HOUSE to CLUB TRANCE

יעני
UPLIFTING
Hell_Copter
אז מתאים לי דווקא...
לא דיפ האוס
אבל האפליפטינג בסבבה לי על כל הראש
DjChook
תשמע
בלי להסתלבט
לבן אדם יש כשרון למקסס
אבל הרבה פעמים הוא סתם משחק אותה ובודק דברים על קהל של צעירים

יש לו גם מוזיקה טובה והוא מעדכן מהר מאד
Hell_Copter
שמעתי הוא מוריד מהאנטרנט וצורב
שזה די בושה לדי ג'יי ברמה כזאת שמגיע עוד רגע לאינרסיטי

dJ mikAdo
למרות שלהיות
dj
בארץ זה חרא מאחר ואין חנויות מוזיקה שמיועדות רק לנו..
ואלו שמתימרים להיות כאלו לוקחות מחיר מופקע על כל
vinyl
ובנוסף את כל הדברים הטובים הם שומרים לאנשים מפגרים אז מה נישאר להזמין מחו"ל מה שעולה 150 שקל רק למשלוח

בקיצור אני יכול להבין אם הוא מוריד קטע שנחשב
rare one-sided promo
מה שבחיים לא יגיע לארץ המובתחת!
DjChook
א. רועי, הוא עובד עם ויינלים
ב. הבן אדם נוסע פעם בשבוע או פעם בשבועיים לחול, בעיקר לאמסטרדם
לקנות ויינלים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement