return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Marco V, Johan Gielen and Cosmic Gate הקיץ הזה בישראל!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
לא ראיתם את המודעות האלה?
זה יהיה בדום..

אבל מה ההתלהבות?
זה לא שהם לא באים כל חצי שנה לפה
קוסמיק גייט עוד איכשהו נדיר פה


אנשים שבאמת אוהבים תדיגיים האלה ישמחו כל פעם מחדש גם אם הם יגיעו כל חודש לפה
ראה ערך ארמין והעובדה שלמרות שרק לפני 3 חודשים הוא היה פה כבר העובדה שהוא חוזר עוד חודשיים מרגשת אנשים
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אנשים שבאמת אוהבים תדיגיים האלה ישמחו כל פעם מחדש גם אם הם יגיעו כל חודש לפה
ראה ערך ארמין והעובדה שלמרות שרק לפני 3 חודשים הוא היה פה כבר העובדה שהוא חוזר עוד חודשיים מרגשת אנשים


לארמין אני הולך
אלה לא הכי מעניינים אותי
Q-PiXeL
אני זוכר שיואן חילין היה פעם אחת
ומארקו וי בכלל ביקר בארץ?


אגב קוסמיק גייט גם סגור
quote:

Yes its true… Enjoy the event!



RICHARD BURKINSHAW
CONNECTED DJ AND ARTIST MANAGEMENT
------------------------------------------------------------------------------------
E - [email protected][/email]
W - www.connecteddjs.com
Office - 44 (0)1132 343343
Mobile - 44 (0)7903 764994
Skype - richconnected
Messenger - On Request
-----------------------------------------------------------------------------------
ARTISTS
Andy Moor
Cosmic Gate
Gareth Emery (GTR)
John Graham (Quivver)
Lange
Mark Norman
Martin Roth
Thrillseekers
--------------------------------------------------------------------------------

From: Roman [mailto:[email protected]]
Sent: 22 June 2006 19:14
To: [email][email protected]
Subject: Regarded Cosmic Gate



Hi,

I heard that Cosmic Gate is going to visit Israel in August

Is it true?

As a big fan of Cosmic Gate, I'm really looking forward seeing them here in Israel.



Thanks for your reply,

Roman


:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
sh33p
quote:
Originally posted by Q-PiXeL

בהנחה שגם יואן חילן מגיע ב7.7
לאן תילכו
Marco V או Johan Gielen
?
בחירה די קשה, אבל אני נוטה ללכת לכיוון מארקו כי הסגנון שלו יותר מיוחד...



דפנטלי לדום
אין מצב שאני נוסע לחולון
וגם יוהן יותר בסגנון שאני אוהב
Glenn-Holmes
מרקו וי היה 3 פעמיים בשנתיים האחרונות

חילן לפחות פעמיים בשנתיים + פעם בהפלגה של לנקסט
§chop¥
לא מאמין...
גם מרקו וי וגם יוהן חילין באים שניהם באותו יום בשנה שאני לא יכול להגיע,
סנסיישן בלאק.:haha:

זה כנראה אות משמיים...
markfeldman
yammmyyyyyyyyyyyyyy
oDrori
יש איזשהי סגירה לגבי יוהן? זה דווקא יכול לצאת לי טוןב...
Q-PiXeL
אני כבר מחכה לסוף שבוע :)

Marco V

Johan Gielen


בלינק של יואן יש עוד כמה דיג'אים מעניינים שהולכים להגיע
;)
markfeldman
מתי מרקו וי מופיע ואיפה ?

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
מתי מרקו וי מופיע ואיפה ?

באותו יום כמו חילן בזונה שבחולון

אצלי הבחירה נוטה בבירור לכיוון חילן

חבל שזה מתנגש בכל אופן...הייתי בכיף הולך לראות את שניהם
uzi
האים ההופעה של יוהן בדום בתל אביב תתקיים ביום שישי הזה- השביעי ביולי?
יש מכירה מסודרת של כרטיסים? מי בא?
לפחות הופעה... תבואו, חבל, גם ככה אין משהו יותר טוב.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement