|
Marco V, Johan Gielen and Cosmic Gate הקיץ הזה בישראל!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
לא ראיתם את המודעות האלה?
זה יהיה בדום..
אבל מה ההתלהבות?
זה לא שהם לא באים כל חצי שנה לפה
קוסמיק גייט עוד איכשהו נדיר פה |
אנשים שבאמת אוהבים תדיגיים האלה ישמחו כל פעם מחדש גם אם הם יגיעו כל חודש לפה
ראה ערך ארמין והעובדה שלמרות שרק לפני 3 חודשים הוא היה פה כבר העובדה שהוא חוזר עוד חודשיים מרגשת אנשים |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אנשים שבאמת אוהבים תדיגיים האלה ישמחו כל פעם מחדש גם אם הם יגיעו כל חודש לפה
ראה ערך ארמין והעובדה שלמרות שרק לפני 3 חודשים הוא היה פה כבר העובדה שהוא חוזר עוד חודשיים מרגשת אנשים |
לארמין אני הולך
אלה לא הכי מעניינים אותי |
|
|
| Q-PiXeL |
אני זוכר שיואן חילין היה פעם אחת
ומארקו וי בכלל ביקר בארץ?
אגב קוסמיק גייט גם סגור
| quote: |
Yes its true… Enjoy the event!
RICHARD BURKINSHAW
CONNECTED DJ AND ARTIST MANAGEMENT
------------------------------------------------------------------------------------
E - [email protected][/email]
W - www.connecteddjs.com
Office - 44 (0)1132 343343
Mobile - 44 (0)7903 764994
Skype - richconnected
Messenger - On Request
-----------------------------------------------------------------------------------
ARTISTS
Andy Moor
Cosmic Gate
Gareth Emery (GTR)
John Graham (Quivver)
Lange
Mark Norman
Martin Roth
Thrillseekers
--------------------------------------------------------------------------------
From: Roman [mailto:[email protected]]
Sent: 22 June 2006 19:14
To: [email][email protected]
Subject: Regarded Cosmic Gate
Hi,
I heard that Cosmic Gate is going to visit Israel in August
Is it true?
As a big fan of Cosmic Gate, I'm really looking forward seeing them here in Israel.
Thanks for your reply,
Roman
|
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
בהנחה שגם יואן חילן מגיע ב7.7
לאן תילכו
Marco V או Johan Gielen
?
בחירה די קשה, אבל אני נוטה ללכת לכיוון מארקו כי הסגנון שלו יותר מיוחד...
|
דפנטלי לדום
אין מצב שאני נוסע לחולון
וגם יוהן יותר בסגנון שאני אוהב |
|
|
| Glenn-Holmes |
מרקו וי היה 3 פעמיים בשנתיים האחרונות
חילן לפחות פעמיים בשנתיים + פעם בהפלגה של לנקסט |
|
|
| §chop¥ |
לא מאמין...
גם מרקו וי וגם יוהן חילין באים שניהם באותו יום בשנה שאני לא יכול להגיע,
סנסיישן בלאק.:haha:
זה כנראה אות משמיים... |
|
|
| markfeldman |
| yammmyyyyyyyyyyyyyy |
|
|
| oDrori |
| יש איזשהי סגירה לגבי יוהן? זה דווקא יכול לצאת לי טוןב... |
|
|
| Q-PiXeL |
אני כבר מחכה לסוף שבוע :)
Marco V
Johan Gielen
בלינק של יואן יש עוד כמה דיג'אים מעניינים שהולכים להגיע
;) |
|
|
| markfeldman |
| מתי מרקו וי מופיע ואיפה ? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
מתי מרקו וי מופיע ואיפה ? |
באותו יום כמו חילן בזונה שבחולון
אצלי הבחירה נוטה בבירור לכיוון חילן
חבל שזה מתנגש בכל אופן...הייתי בכיף הולך לראות את שניהם |
|
|
| uzi |
האים ההופעה של יוהן בדום בתל אביב תתקיים ביום שישי הזה- השביעי ביולי?
יש מכירה מסודרת של כרטיסים? מי בא?
לפחות הופעה... תבואו, חבל, גם ככה אין משהו יותר טוב. |
|
|
|
|