|
Marco V, Johan Gielen and Cosmic Gate הקיץ הזה בישראל!!!
|
View this Thread in Original format
| Q-PiXeL |
פירסומים בסצנה הרוסית מודיעים על ביקורו של מארקו וי, יואן חילן וקוסמיק גייט בישראל!
לפי פירסום ראשוני (בפליירים) מארקו אמור להגיע ב7.7, לפי פירסומת באינטרנט ב6.7 (כנראה טעות)
לפי האתר של מארקו וי זה ה7.7
נראה כאילו הביקור שלו סגור
http://www.marcov.nl
תראו בevents
http://www.special-lemon.com/zona/page.html
(ללחוץ על הכפתור המהבהב)
בקשר ליואן חילן וקוסמיק גייט זה פירסומים ראשונים ואני מקווה מאוד שזה לא זיוני שכל
רשום שיואן חילין מגיע גם ב7.7
http://www.appleafakot.co.il
(ללחוץ על הכפתור השני מצד שמאל)
מדובר ב2 הפקות שעד לפני כמה חודשים עבדו ביחד
עכשיו שהם התפרקו רואים שיש בניהם תחרות מטורפת
יום אחד הפקה אחת מפיצה שמועות על כך שהם הולכים להביא את מארקו וי ויום למחרת ההפקה השניה סוגרת אותו
השם המקורי שלהם היה
Apple Afakot
הם התחילו עם ליין שישי בדום בת"א
אם אני לא טועה הליין היה קיים שנתיים
אחרי זה הם עברו למועדון חדש בחולון בשם
ZONA CLUB
עכשיו המועדון נקרא
PEOPLE
אבל הם עובדים עם השם
ZONA CLUB
לאחר הפירוק מוריס חזר לדום ומשתמש בשם
Apple Afakot
ועם השם החדש
Movida LINE
החצי השני של הצוות נשאר ב
ZONA
אלו היו 2 שניות על סצינת המועדונים הרוסיים בישראל :) |
|
|
| omergunr |
:wtf: :wtf: :wtf:
תתרגם לנו מה כתוב באתרים האלה.. :o
ולאיזה גילאים זה...
:eyes: |
|
|
| Glenn-Holmes |
הדבר הבעייתי היחידי עם ליינים של רוסים - הכל כתוב רק ברוסית
מבחינת משהם עושה רושם הולכים לחולל פה הקיץ - אני מברך על כך
את יוהן חילן לא רק מפני שהוא די גיי שכיך לשמוע אלא גם בן אדם ענק אני לא מתכוון לפספס
מאחר והתאריכים הללו קרובים אני יתחיל לבדוק ולהתעדכן עד כמה הכל סגור
על מרקו וי כבר ראיתי פליירים בכל רחבי חולון והסביבה כך שזסה נראה די סגור |
|
|
| cluBBer |
גם SPIDER בא ב
21.07.06
ועוד אחד בשם
GREG MODIIN (france) |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
הדבר הבעייתי היחידי עם ליינים של רוסים - הכל כתוב רק ברוסית |
זה לא הדבר היחידי
יש מצב שלא תעבור סלקציה , כי הם עושים בעיות בכללי וגם לאלה שלא מדברים רוסית
למה?! אני לא יודע |
|
|
| uzi |
חחחחחח...
ליין רוסי? מועדונים עם זונה? יפה מותק! אתם רואים לאן אנחנו מתקדמים. :) :D :) |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by cluBBer
גם SPIDER בא ב
21.07.06
ועוד אחד בשם
GREG MODIIN (france) |
מיזה הספיידר הזה??
נקסט גם היו הביאו אותו כמה פעמים
ועוד הייתה אמורה להיות הפקה של היינקן סאנדאנס איתו ואם באס וראם אבל נדחתה או התבטלה לא זוכר כבר....
הקטע שאין לי מושג מיזה ומה הוא מנגןן בחיים לא שמעתי עליו חוץ מבארץ
למישוה יש פרטים אוליי?? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by uzi
חחחחחח...
ליין רוסי? מועדונים עם זונה? יפה מותק! אתם רואים לאן אנחנו מתקדמים. :) :D :) |
כן.. חסר דווקא זונות במועדונים רגילים. |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
23+ |
אתה בטוח שזה ?23
בד"כ הליין של אפל זה 20
לא? |
|
|
| Q-PiXeL |
ממש לא 23+
אין להם הגדרה ספציפית של גיל, צריך פשוט לעבור תסלקציה
בדום עכשיו יש סלקטור ופעם אחרונה שהיינו הוא אפילו לא ביקש תעודות זהות
בזונה הסלקטורית תמיד מבקשת תעודת זהות אבל אנחנו תמיד אומרים שאין לנו, היא עושה פרצוף, אומרת שפעם הבאה נביא ואז מכניסה
בגדול בשני הליינים מכניסים גם ישראלים
הם מנסים להמנע מגרוזינים וקווקזים
אבל גם כאלו פתאום רואים לקראת סוף הערב
:rolleyes:
בהנחה שגם יואן חילן מגיע ב7.7
לאן תילכו
Marco V או Johan Gielen
?
בחירה די קשה, אבל אני נוטה ללכת לכיוון מארקו כי הסגנון שלו יותר מיוחד...
אגב התרגום של
ZONA
ברוסית זה כלא
והם לקחו תרעיון ממועדון במוסקבה
שלא תחשבו שהרעיון היה זונה :D
אגב שלחתי מייל לבחור שאחראי על הבוקינג של קוסמיק גייט
הוא אמור לבדוק את זה ולחזור אליי |
|
|
| Shahar |
לא ראיתם את המודעות האלה?
זה יהיה בדום..
אבל מה ההתלהבות?
זה לא שהם לא באים כל חצי שנה לפה
קוסמיק גייט עוד איכשהו נדיר פה |
|
|
|
|