return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
Sweta Fototävling 2006! (pg. 2)
View this Thread in Original format
X-scream
har ett par sköna bilder från i sommar så jag e på :)
Laszlo
bara ett par dagar kvar...hur många är det som skickat in?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Laszlo
bara ett par dagar kvar...hur många är det som skickat in?

Just fasen... glömt av...
X-scream
Laszlo: Svårt o skicka in när man inte fått reda på adress?

Eller?
quote:
Originally posted by Glorie
Allmänna regler
# Bilderna ska vara inskickade senast söndag den 27 augusti
klockan 18.00 (Bidragen skickas till en adress som kommer upp senare - håll utkik).

:conf:
Laszlo
Något knepigt ja! :)
fede
oj

hit skickar ni in bilder: [email protected]
Glorie
kan ju bara påminna om att ni _bör_ döpa era bilder till ex.

fest_användarnamn.jpg
mobil_användarnamn.jpg

samt att ni är noga med att skriva vem bilderna kommer från i mailet, så det inte blir som förra året, när vi fick in en kanonbild på en snigel. Snigelbilden fick flest röster i kategorin djur, men sen stod där ingen avsändare i mailet och ingen användare gjorde sig till känna när vi frågade.
Funfrock
Så nu var mina bidrag inskickade :)
Var dock lite tunt sortiment att välja på, har varit dålig på att fota i sommar.
jofawe
Jag kom på att jag är automatiskt diskad ur tävlingen eftersom jag kom på att jag publicerat alla mina bilder på andra sidor redan..


så tosigt!
Laszlo
hah, det har nog jag också :) känner dock att jag inte har bra material att bidra med detta år till de olika kategorierna :|

jofawe
synd att man postade dem på TC ... :whip:
fede
äsch, strunt i det, sålänge ni inte postat de här såklart.. säger jag iaf :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement