|
Sweta Fototävling 2006! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| X-scream |
| har ett par sköna bilder från i sommar så jag e på :) |
|
|
| Laszlo |
| bara ett par dagar kvar...hur många är det som skickat in? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Laszlo
bara ett par dagar kvar...hur många är det som skickat in? |
Just fasen... glömt av... |
|
|
| X-scream |
Laszlo: Svårt o skicka in när man inte fått reda på adress?
Eller?
| quote: | Originally posted by Glorie
Allmänna regler
# Bilderna ska vara inskickade senast söndag den 27 augusti
klockan 18.00 (Bidragen skickas till en adress som kommer upp senare - håll utkik).
|
:conf: |
|
|
| Laszlo |
| Något knepigt ja! :) |
|
|
| Glorie |
kan ju bara påminna om att ni _bör_ döpa era bilder till ex.
fest_användarnamn.jpg
mobil_användarnamn.jpg
samt att ni är noga med att skriva vem bilderna kommer från i mailet, så det inte blir som förra året, när vi fick in en kanonbild på en snigel. Snigelbilden fick flest röster i kategorin djur, men sen stod där ingen avsändare i mailet och ingen användare gjorde sig till känna när vi frågade. |
|
|
| Funfrock |
Så nu var mina bidrag inskickade :)
Var dock lite tunt sortiment att välja på, har varit dålig på att fota i sommar. |
|
|
| jofawe |
Jag kom på att jag är automatiskt diskad ur tävlingen eftersom jag kom på att jag publicerat alla mina bilder på andra sidor redan..
så tosigt! |
|
|
| Laszlo |
| hah, det har nog jag också :) känner dock att jag inte har bra material att bidra med detta år till de olika kategorierna :| |
|
|
| jofawe |
| synd att man postade dem på TC ... :whip: |
|
|
| fede |
| äsch, strunt i det, sålänge ni inte postat de här såklart.. säger jag iaf :) |
|
|
|
|