return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
Sweta Fototävling 2006! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Glorie
quote:
Originally posted by Laszlo
känner dock att jag inte har bra material att bidra med detta år till de olika kategorierna :|


och det ska komma från dig? Kom igen, du e ju en sån som kan ta en bild på en bajamaja och det blir en vrålsnygg bild. Hosta upp nåra bilder nu så vi inte bara får 3 tävlande, om man får tycka :)

Mina bilder är de sämsta på länge, men jag tänker vara med i så många kategorier som möjligt ändå. Bara för att skicka in nåt.. det e kul ju. Kommer dock skicka in så sent som möjligt :p senast i tisdags tog jag Roligt-bilden och jag har ingen klar till varken sommar eller djur/natur. Ahhhhhh :toothless :D
anuga
Skickar mina bidrag i helgen, kommer nog inte fylla hela listan, men ska försöka ;)
Om inget annat, får det bli Improv.Bilder ;)
fede
så har den viktiga dagen kommit ;)
idag vill jag ha en massa bilder av er!

mailadressen var: [email protected]
anuga
Enligt min dator, skickade jag bilderna, 17:59 :D
SteveTranz4ever
Är lite sen men nu har jag skickat mina bilder iaf :)
Har inte precis gått in för detta så det var rätt svårt att välja ut och hitta några bra ens.
Laszlo
Skickade in mina bidrag kl 23:52...panikletade fram några bilder, blev riktigt svagt bidragande från min del detta år :|
X-scream
ajaj! missa totalt :)
hmm, jaja.. nästa gång då :)
fede
quote:
Originally posted by X-scream
ajaj! missa totalt :)
hmm, jaja.. nästa gång då :)


jag tror nog det är bäst om du skickar du med ? ifall du hade bilderna klara vill säga :)
det är inte såååå många bidrag, bara bättre med hårdare konkurrens ;)
X-scream
va goa ni e då

kolla mailen :)
Glorie
fede kolla pm

Aendy
Vad hände med detta? Kommer bidragen presenteras någonstans eller blev det inga bidrag?
fede
quote:
Originally posted by Aendy
Vad hände med detta? Kommer bidragen presenteras någonstans eller blev det inga bidrag?


lugn lugn ;)
eftersom glorie var borta under veckan, valde jag att vänta på henne innan jag postade alla bidrag, men kommer hon inte online lite senare kommer bilderna ikväll eller imorgon bitti. :)
håll ut!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement