|
Sweta Fototävling 2006! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Laszlo
känner dock att jag inte har bra material att bidra med detta år till de olika kategorierna :| |
och det ska komma från dig? Kom igen, du e ju en sån som kan ta en bild på en bajamaja och det blir en vrålsnygg bild. Hosta upp nåra bilder nu så vi inte bara får 3 tävlande, om man får tycka :)
Mina bilder är de sämsta på länge, men jag tänker vara med i så många kategorier som möjligt ändå. Bara för att skicka in nåt.. det e kul ju. Kommer dock skicka in så sent som möjligt :p senast i tisdags tog jag Roligt-bilden och jag har ingen klar till varken sommar eller djur/natur. Ahhhhhh :toothless :D |
|
|
| anuga |
Skickar mina bidrag i helgen, kommer nog inte fylla hela listan, men ska försöka ;)
Om inget annat, får det bli Improv.Bilder ;) |
|
|
| fede |
så har den viktiga dagen kommit ;)
idag vill jag ha en massa bilder av er!
mailadressen var: [email protected] |
|
|
| anuga |
| Enligt min dator, skickade jag bilderna, 17:59 :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Är lite sen men nu har jag skickat mina bilder iaf :)
Har inte precis gått in för detta så det var rätt svårt att välja ut och hitta några bra ens. |
|
|
| Laszlo |
| Skickade in mina bidrag kl 23:52...panikletade fram några bilder, blev riktigt svagt bidragande från min del detta år :| |
|
|
| X-scream |
ajaj! missa totalt :)
hmm, jaja.. nästa gång då :) |
|
|
| fede |
| quote: | Originally posted by X-scream
ajaj! missa totalt :)
hmm, jaja.. nästa gång då :) |
jag tror nog det är bäst om du skickar du med ? ifall du hade bilderna klara vill säga :)
det är inte såååå många bidrag, bara bättre med hårdare konkurrens ;) |
|
|
| X-scream |
va goa ni e då
kolla mailen :) |
|
|
| Aendy |
| Vad hände med detta? Kommer bidragen presenteras någonstans eller blev det inga bidrag? |
|
|
| fede |
| quote: | Originally posted by Aendy
Vad hände med detta? Kommer bidragen presenteras någonstans eller blev det inga bidrag? |
lugn lugn ;)
eftersom glorie var borta under veckan, valde jag att vänta på henne innan jag postade alla bidrag, men kommer hon inte online lite senare kommer bilderna ikväll eller imorgon bitti. :)
håll ut! |
|
|
|
|