|
Wat is je favoriete fast food restaurant?
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
Push, Tiger en ei. Merci voor het idee ;)
Wat is je favoriete fastfood restaurant? |
|
|
| domineesje |
er zijn er veel meer
wok away is mijn favo, maar igenlijk zo rap ben er niet buiten |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by domineesje
er zijn er veel meer |
Zoals? Heb het echt over ketens he, en toch vooral in België. KFC heb ik er maar bijgezet voor opvulling.
| quote: | Originally posted by domineesje
wok away is mijn favo, maar igenlijk zo rap ben er niet buiten |
ja, rap zijde daar nie bediend vinnek |
|
|
| Push2005 |
Goh, eigenlijk is Quick mijn favoriet...
McDonalds vind ik iets minder lekker, maar je hebt wel et voordeel dat et goekoper is + dikwijls krijg je gratis saus (allé, ier is da precies zo :)). Quick is voor mij lekkerder maar kvind ze eigenlijk wel vré duur voor wat het maar is (het blijft verdorie fast-food hé :p) enja, tis iets "van ons" eh. Je hebt dat enkel maar hier en in Frankrijk, kan da ?
Voor de rest... Ik zou Pizza-Hut misschien ook nog bij de poll voegen als da kan, want da is ook meer fast-food dan een echte verfijnde italiaanse pizza hé :D
Pizza Hut kan er ook wel nog af en toe in bij mij :)
Maar al bij al beperk ik het gebruik van die tenten wel ;) |
|
|
| Vishnu |
Burger King FTW!
Ben in die van Zaragoza en Lugano geweest en twee keer zeer voldaan buiten gewandeld :) |
|
|
| djcresto |
Macdo, voor Burger King, dan pas Quick.
Macdo is meestal ook veel gezelliger en properder dan quick imo. Frieten vind ik best in Burger King.
Op de luchthaven in Turkije in een Burger King gaan eten. Schrokken ons een hoedje als we de rekening kregen. 22 euro voor 2 man. En we hadden gewoon 2 menu's besteld. En ze bedrogen ons zelfs nie met de wisselkoers. |
|
|
| Nabistai |
| Zowel Quick als Mcdo is goed, maar ik verkies toch MCdo (al was het maar omda ik daar studentekorting heb :D ) |
|
|
| diddi |
Quick:
GIB N.V. (eigendom van Ackermans & van Haaren (http://www.avh.be/) en Nationale Portefeuille Maatschappij (www.npm.be)) 55,62%
Trident European Fund 3,61%
Andere aandeelhouders (institutionelen en particulieren) 40,77%
NPM is van den Albert Frère ;)
Quick = Belgisch dus |
|
|
| DJ Sid |
| Geen enkele kan mij echt bekoren :) |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Xilver
SBARRO! |
in Wijnegem? |
|
|
|
|