return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
Mondelinge Examens
View this Thread in Original format
Push2005
Ok, de examens zijn voor de meesten al gedaan; maar aangezien mijn ik er nog een paar mondeling heb vroeg ik me af:

Hoe ga jij naar een mondeling examen ? (ik hou van polls :p)

Vroeger was het zo ongeveer verplicht dat je een kostuum droeg, of ge mocht naar huis terugkeren om je deftig te kleden. Ik weet niet of die eisen verschillen onder hogescholen en universiteiten, maar dit is toch wat ik heb gehoord :)... Nu zijn de tijden al een beetje veranderd, maar toch...

In het middelbaar heb ik nooit echt veel mondelinge gehad, en omdat je de leraars enzo toch kent heb ik nooit een kostuum aangedaan; maar kleedde me wel deftig (hemd enzo).

Nu doe ik eigenlijk een kostuum aan voor profs die da precies wel verwachten (zoals van economie); maar die van de talen da zijn halve clochards dus vind ik da een hemd volstaat :p. Dus het hangt af van de prof.

En nu jullie... ;)
lievez
nooit in kostum geweest. kvond da ma redelijk debiel :p
tis ni omdagge in kostum gaat dagget ineens veel beter gaat daan, of andersom :p
diddi
quote:
Originally posted by lievez
nooit in kostum geweest. kvond da ma redelijk debiel :p
tis ni omdagge in kostum gaat dagget ineens veel beter gaat daan, of andersom :p


Kvind da ook debiel, ma wa telt is wa dienen debiel voor u daarvan denkt
Push2005
quote:
Originally posted by diddi
Kvind da ook debiel, ma wa telt is wa dienen debiel voor u daarvan denkt


De één apprecieert het, de ander hecht er geen belang aan ;)
Daarom probeer ik het zo'n beetje zelf te gokken...

Kmoet zeggen dak eigenlijk wel graag een kostuum draag, alleen wordt ge dan tegenwoordig zo bekeken (als ge geen zakenman zijt tenminste) :D

Ik draag wel sowieso een lange donkere broek en deftige schoenen.
djcresto
Int middelbaar werden we bij sommige verplicht van in kostuum te komen. Toch alleszins deftige broek, hemd en plastron. Hiervoor nam ik kleren van men pa.

Int hoger droeg ik altijd jeans en een hemdje ofzo. Niks speciaal.
Real
Ik scheer mij en doe de prut uit m'n ogen. :)
FenixStyle
Vorig jaar op het middelbaar werd bij de verdediging van GIP wel van ons verlangd dat we in kostuum kwamen. Bij mondeling examen Nederlands daarentegen zei de leerkracht dan weer dat hij ons niet in zo'n apenpak wou zien komen omdat we dat door het jaar ook niet droegen..
Op hogeschool voorlopig nog geen mondeling gehad, maar heb in feite nog niemand in kostuum zien rondlopen op school, dus ik vermoed dat er bij ons geen aandacht aan wordt geschonekn.. :)
Vishnu
Ooit ene prof gehad waarbij we niet in kostuum móchten afkomen :)
Tiger777
Kostuum. Ge komt daar sowieso serieuzer in over en dat geeft u al een voorsprong. Ik hou graag het gesprekje zelf in de hand, ik zal altijd zelf beginnen vertellen en gewoon, zelfverzekerd een gelijke zijn van de ondervrager, en dat gaat gewoon beter als z uber-deftig gekleed zijt.

Bij ons doet iedereen e kostuum aan...
Der is der enen die enorm kickt op vorm die verlede jaar kweetniehoeveel mensen al liet beginnen op 12/20... omdat ze gingen zitten zonder dat hij toestemming gegeven had om te gaan zitten :rolleyes:

quote:
De één apprecieert het, de ander hecht er geen belang aan

Zo is dat wel, maar ik denk niet dat het kwaad kan om er een aan te doen :p
CygnusX
Ik heb bij mijn richting nog nooit iemand met een kostuum zien afkomen, meestal gewoon met een net hemdje.

Shadowkid
Hangt af van vak tot vak. Voor de taalvakken, waar het meestal draait rond een conversatie voeren in een bepaalde taal, kleed ik mij gewoon deftig met een hemd enzo. Als ik mondeling heb voor een vak als recht en dergelijke, zal ik eerder een kostuum aandoen omdat de sfeer ook meestal al wat serieuzer enzo.
Soliplex
Ben mijn eerste examen gewoon in korte broek en t-shirtje gaan doen, geen kat die iets gezegd of gemerkt heeft. Tijden veranderen....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement