return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
רוצים להמליץ על טראק\אלבום חדש?!?!... כאן זה המקום! (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter


חחחחחחח
זה העובדים עכשיו שולטים בך :)
יצפאן גדול



אם כבר דיברת על זה
שמעתי במסיבה טראק שהוא שילוב של
SAFRI DUO
אם כל השטויות של יאצפן כזה במיקס

למישהו יש ?
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DjChook



אם כבר דיברת על זה
שמעתי במסיבה טראק שהוא שילוב של
SAFRI DUO
אם כל השטויות של יאצפן כזה במיקס

למישהו יש ?


תחפש באודיו גלקסי

safri duo vs. yatzpan
DjNumShum
תגידו אנשים מאיפה אני יכול להשיג את הסמפל אם אפשר לקרוא לזה כך
של הצפצפה של המשאית ?
:p

יש לכם מושג?
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by DjNumShum
תגידו אנשים מאיפה אני יכול להשיג את הסמפל אם אפשר לקרוא לזה כך
של הצפצפה של המשאית ?
:p

יש לכם מושג?

תנסה אולי במנוע חיפוש לחפש קיבץי מידי ושם בטוח יש את זה

תמיד יש איזה אתר של קבצי מידי עם כל השטויות האלה
Agent-Fire
אחים שלי, איפה יובל?!
ניסו לעשות פה חרם, ניסו שביתה, אבל יובל בכלל לא פה
:eek:
Hell_Copter
אני לא יודע באמת איפה יובל
אבל הוא אמר לי שיום רביעי עושים לו איי די אס אל
יכול להיות שניתקו אותו בנתיים מהאנטרנט
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DjNumShum
תגידו אנשים מאיפה אני יכול להשיג את הסמפל אם אפשר לקרוא לזה כך
של הצפצפה של המשאית ?
:p

יש לכם מושג?


לי יש דבר איתי באיי סי קיו ואני ישלח לך....

78839396
yahel222
quote:
תגידו אנשים מאיפה אני יכול להשיג את הסמפל אם אפשר לקרוא לזה כך
של הצפצפה של המשאית


אתה יכול לקנות צופר אוויר כזהה שמביאים למשחקי כדורסל ומסיבות וכאלה
ותקליט את עצמך
פחחחחחחחחחחחחחחחחחח

סתם אבל רסמי זה הצופר הזה
זה לא של משאית
NeMeSiS1234
Yahel222
אהבתי את הרעיון שלך !!!
:stongue: :stongue:
DJ-Energy
אהלןןןןן חבר'ס....
חזרתי
לא התחברתי איזה 3 ימים כי ניתקו לי את הקו טלפוו ועכשיו אני על
ADSL

:D

Transfer queue completed
Transferred 4 files totaling 21,576,396 bytes in 15:15 (30.86 KB/Sec)

כמה זמן חיכיתי לרגע הזה כבר!!!!
:)

המממממ

Cosmic_Gate-Move_Any_Mountain-(Promo_Cds)-2002-TWCMP3

למרות שזה טראק ישן אני רק עכשיו רואה שחרור של זה...

אני לא מבין אותכם
מזה חשוב אם עשיתי סטיקי חדש???
במילה הקודם היה מפוצץ

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DJ-Energy


אני לא מבין אותכם
מזה חשוב אם עשיתי סטיקי חדש???
במילה הקודם היה מפוצץ


כי כל הקטע שיהי מאגר גדול של המלצות לא צריך חדש!
yahel222
יובלל תחדש אחי אתה לא יודע איזה פצצה זה
הלוואי היה ליייייי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement