|
רוצים להמליץ על טראק\אלבום חדש?!?!... כאן זה המקום! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחח
זה העובדים עכשיו שולטים בך :)
יצפאן גדול |
אם כבר דיברת על זה
שמעתי במסיבה טראק שהוא שילוב של
SAFRI DUO
אם כל השטויות של יאצפן כזה במיקס
למישהו יש ? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DjChook
אם כבר דיברת על זה
שמעתי במסיבה טראק שהוא שילוב של
SAFRI DUO
אם כל השטויות של יאצפן כזה במיקס
למישהו יש ? |
תחפש באודיו גלקסי
safri duo vs. yatzpan |
|
|
| DjNumShum |
תגידו אנשים מאיפה אני יכול להשיג את הסמפל אם אפשר לקרוא לזה כך
של הצפצפה של המשאית ?
:p
יש לכם מושג? |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
תגידו אנשים מאיפה אני יכול להשיג את הסמפל אם אפשר לקרוא לזה כך
של הצפצפה של המשאית ?
:p
יש לכם מושג? |
תנסה אולי במנוע חיפוש לחפש קיבץי מידי ושם בטוח יש את זה
תמיד יש איזה אתר של קבצי מידי עם כל השטויות האלה |
|
|
| Agent-Fire |
אחים שלי, איפה יובל?!
ניסו לעשות פה חרם, ניסו שביתה, אבל יובל בכלל לא פה
:eek: |
|
|
| Hell_Copter |
אני לא יודע באמת איפה יובל
אבל הוא אמר לי שיום רביעי עושים לו איי די אס אל
יכול להיות שניתקו אותו בנתיים מהאנטרנט |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
תגידו אנשים מאיפה אני יכול להשיג את הסמפל אם אפשר לקרוא לזה כך
של הצפצפה של המשאית ?
:p
יש לכם מושג? |
לי יש דבר איתי באיי סי קיו ואני ישלח לך....
78839396 |
|
|
| yahel222 |
| quote: | תגידו אנשים מאיפה אני יכול להשיג את הסמפל אם אפשר לקרוא לזה כך
של הצפצפה של המשאית |
אתה יכול לקנות צופר אוויר כזהה שמביאים למשחקי כדורסל ומסיבות וכאלה
ותקליט את עצמך
פחחחחחחחחחחחחחחחחחח
סתם אבל רסמי זה הצופר הזה
זה לא של משאית |
|
|
| NeMeSiS1234 |
Yahel222
אהבתי את הרעיון שלך !!!
:stongue: :stongue: |
|
|
| DJ-Energy |
אהלןןןןן חבר'ס....
חזרתי
לא התחברתי איזה 3 ימים כי ניתקו לי את הקו טלפוו ועכשיו אני על
ADSL
:D
Transfer queue completed
Transferred 4 files totaling 21,576,396 bytes in 15:15 (30.86 KB/Sec)
כמה זמן חיכיתי לרגע הזה כבר!!!!
:)
המממממ
Cosmic_Gate-Move_Any_Mountain-(Promo_Cds)-2002-TWCMP3
למרות שזה טראק ישן אני רק עכשיו רואה שחרור של זה...
אני לא מבין אותכם
מזה חשוב אם עשיתי סטיקי חדש???
במילה הקודם היה מפוצץ |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אני לא מבין אותכם
מזה חשוב אם עשיתי סטיקי חדש???
במילה הקודם היה מפוצץ |
כי כל הקטע שיהי מאגר גדול של המלצות לא צריך חדש! |
|
|
| yahel222 |
יובלל תחדש אחי אתה לא יודע איזה פצצה זה
הלוואי היה ליייייי |
|
|
|
|