return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 
רוצים להמליץ על טראק\אלבום חדש?!?!... כאן זה המקום! (pg. 3)
View this Thread in Original format
DJ-Energy
quote:
Originally posted by yahel222
יובלל תחדש אחי אתה לא יודע איזה פצצה זה
הלוואי היה ליייייי


תודה אחי!!...
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DJ-Energy


תודה אחי!!...


יובל לא יודע אם קראת מה שמוש רשם....

אבל צריך את הקודם בגלל שיש לו עמודים קודמים עם המלצות תחזיר את הישן..


כולם רוצים
חוץ מחן הוא קצת מפחד
Hell_Copter
מזל טוב יובל!!!!!!!!!!!!1
תתחדש...

הכבלים קיבלו אישור להתחיל מה 17 למרץ
בעזרת השם אם המחירים לא יהיו בשמיים אני יעשה

וכמו שכולם כבר אמרו... עדיף הקודם מהט'רד הזה כי יש שם הרגשה סבבה של המלצות קודמות
חוץ מזה אם לא שמת לב עשינו על זה חרם ואנחנו מפרסמים רק שם
MoSH_MaN
אלק!!!

לא אמרו עוד שלוש שנים יהיה<


יוו איזה כיף!

זה אומר שיש לי עוד איזה 3 חודשים על האי די אס סל המעפן:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אלק!!!

לא אמרו עוד שלוש שנים יהיה<


יוו איזה כיף!

זה אומר שיש לי עוד איזה 3 חודשים על האי די אס אל המעפן:)


תגיד תודה שיש לך איי די אס אל ולא מודם 33.6 מסריח!!!!!
אני מאוד מקווה שהמחירים יהיו נמוכים!!!!!
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אלק!!!

לא אמרו עוד שלוש שנים יהיה<


יוו איזה כיף!

זה אומר שיש לי עוד איזה 3 חודשים על האי די אס סל המעפן:)



עלק מעפן
אני על מודם 33
לוקח לי שעה וחצי להוריד שיר מסכן
:( :( :( :( :( :(

מתאים לי אי די אס אל
DjChook
quote:
Originally posted by Dj Moriano

כולם רוצים
חוץ מחן הוא קצת מפחד



חחחחחחחחחחחחחחח
DJ-Energy
Thread back on sticky
:)
Hell_Copter
hehehe
mission accomplished

:D
yahel222
יוו הלוואי זה יהיה זול !!!!

לא מאמין איזה טיל זה ....גם האיי די אס אל ה"מעפן".....

שתבינו..לקח לי להוריד את הסט של בלנק & ג'ונס בטראנס אנרג'י שבוע
אמרתי לחבר שלי שיוריד לי את שאר הסטים משם כי יש לו איידיאסאל
5 שעות אחרי הוא עושה לי תבוא אלי הורדתי

שתבינו איזה טיל
מורידים על 30-40-50 קיי

MoSH_MaN
אני מוריד על 190 אבל עדיין אני חושב שזה מעפן כי האפ סטרים של זה מסריח

ADSL לא יציב בהורדות כמעט

ופשוט לא מנצלים את כל המהירות תמיד........

שלא נדבר למלא יש כל הזמן בעיות מה שלי אין בזמן האחרון :D
Hell_Copter
מוש... שמח על מה שיש לך
חבר שלי שלח לי סט של דומונד ולקח לנו לסיים אותו יותר משבוע!!!!
זה עיצבן כל כך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement