| yahel222 |
יוו הלוואי זה יהיה זול !!!!
לא מאמין איזה טיל זה ....גם האיי די אס אל ה"מעפן".....
שתבינו..לקח לי להוריד את הסט של בלנק & ג'ונס בטראנס אנרג'י שבוע
אמרתי לחבר שלי שיוריד לי את שאר הסטים משם כי יש לו איידיאסאל
5 שעות אחרי הוא עושה לי תבוא אלי הורדתי
שתבינו איזה טיל
מורידים על 30-40-50 קיי |
|
|