return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
דור ישן הולך - דור חדש בא (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
לא חושב שהטראנס יעלם
וכרגיל נראה לי דפוק בלהתעסק בעתיד

מי חושב שעוד 40 שנה הקרחון יפגע בכדור הארץ?

עד 2020 אנחנו כבר על הירח נותנים בראש ב:
Moon, Ibiza
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחח כן בדיוק
עד 2010 בנים ישרתו רק שנתיים

זה מתאים לטרד

השנתיים מתאימות לי גם..
yaman
אל תשכחו את אלכס מורף שלפי דעתי יפציץ בשנים הקרובות

אם לא כדי ג'יי אז כיוצר

וגם את ג'ונס סטאור
DvJ
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
בניגוד לשמות שנתנו אולי יקום מישהו ויאיר את עיננו עם שם שפחות מכירים כאן
אולי השם הזה לא יצליח בענק ואולי כן אבל משבטוח יקרה זה אנשים שייחשפו אולי לשם שהם לא ממש שמעו עליו בעבר או לא שמו אליו לב

זה משזה יתן


Sean Tyas
כבר שמעתםם עליוו...??
הוא רק בונהה לו תעתיד בצורהה מדהימה
כל קטע שהוא יוצר פשוט עננק או אפילו רמיקס....
הוא התחיל אצל
Beam
הנוסטלגי דרך רמיקסים והפקות יותר בסגנון הטק והארד טראנס
וכיום מפיקק אפליפט משובח....
הקטעים שלו מתגנים אצל כולם אבל ממש כולם
ארמין טיאסטו אסקיו מנו ניקלאס
וואן דייק חורש לו על התחת....
שימו לבב אליו....
DjChook
שחר, אל תדכא לי את הפורום
oDrori
אני חוזה דעיכה של "הענקים" טיאסטו את קורסטן את ארמין את ואן דייק (זה כבר קורה לדעתי)

התחזקות מצד יוצרים ישראלים (כי זה גם כבר מתחיל)

אלכס מורף שנמצא כבר כמה זמן בשטח ימשיך להתפר ויעלה גם
אבוב אנד ביונד יישארו במעמדם
תומאס דאט ורוברט ניקסון יכולים לפרוץ חזק אם הם יהיו יותר פעילים
כנ"ל סמית' ופלדדג'ר
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by oDrori
אני חוזה דעיכה של "הענקים" טיאסטו את קורסטן את ארמין את ואן דייק (זה כבר קורה לדעתי)

התחזקות מצד יוצרים ישראלים (כי זה גם כבר מתחיל)

אלכס מורף שנמצא כבר כמה זמן בשטח ימשיך להתפר ויעלה גם
אבוב אנד ביונד יישארו במעמדם
תומאס דאט ורוברט ניקסון יכולים לפרוץ חזק אם הם יהיו יותר פעילים
כנ"ל סמית' ופלדדג'ר


כל טרד שמעיר אותך משנת החורף הארוכה שם בגעש הוא מבורך

כיף לראות אותך כותב פה מעלה לי זכרונות מימי כצעיר ותמים בפורום הזה - זה לא היה כזה מזמן למען האמת
3 וחצי שנים בפורום עוברות מהר
oDrori
כן, גם לי זה מחמם מאוד
)(אני טיפוס נוטלגי, מה לעשות
DjChook
וגם קצת הומו..

סתם סתם :)
uzi
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אז עכשיו מגיע החלק שלכם, מי יהיו השמות האלה שתוך מספר שנים יככבו בעשיריה הראשונה?

אילן היקר, ביננו :) הדיון מיותר מפני שעל טעם וריח אין מה להתוכח. נוסף על זה אל תשכח שהדירוג (מצעד) של 100 הגדולים של המגזין הזה לא אמין בכלל! אני יכולתי להצביע עשרות פעמים לפרסיז'ן. אני מזכיר לכם שיש תוצאות בהן מופיעים תקליטנים אנונימיים לחלוטין שבכוונה רימו על מנת להכנס. נוסיף על כך שאנשים מצביעים למי שהם מכירים (אם בכלל הם מכירים תקליטנים). ונוסיף על כך את העובדה שזה מצעד שמיצג יותר פירסום מאשר כשרון. ארמין כבר ממזמן היה צריך להיות מקום ראשון! וטיאסטו לא היה צריך להיו מקום ראשון כל כך הרבה זמן. מכל השמות הגדולים ארמין היחיד שנשאר נאמן למאזינים ולתוכנית רדיו, מה גם שהוא היחיד ששומר פינה חמה של טראנס מרגש בסטים שלו.

oDrori
quote:
Originally posted by DjChook
וגם קצת הומו..

סתם סתם :)

אתה יודע שאני טיפוס של פרות נקבות...
;)

quote:
Originally posted by uzi
אילן היקר, ביננו :) הדיון מיותר מפני שעל טעם וריח אין מה להתוכח. נוסף על זה אל תשכח שהדירוג (מצעד) של 100 הגדולים של המגזין הזה לא אמין בכלל! אני יכולתי להצביע עשרות פעמים לפרסיז'ן. אני מזכיר לכם שיש תוצאות בהן מופיעים תקליטנים אנונימיים לחלוטין שבכוונה רימו על מנת להכנס. נוסיף על כך שאנשים מצביעים למי שהם מכירים (אם בכלל הם מכירים תקליטנים). ונוסיף על כך את העובדה שזה מצעד שמיצג יותר פירסום מאשר כשרון. ארמין כבר ממזמן היה צריך להיות מקום ראשון! וטיאסטו לא היה צריך להיו מקום ראשון כל כך הרבה זמן. מכל השמות הגדולים ארמין היחיד שנשאר נאמן למאזינים ולתוכנית רדיו, מה גם שהוא היחיד ששומר פינה חמה של טראנס מרגש בסטים שלו.

טעם זה כל העניין!

ואני ממש מסכים לגבי טיאסטו
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by uzi
אילן היקר, ביננו :) הדיון מיותר מפני שעל טעם וריח אין מה להתוכח. נוסף על זה אל תשכח שהדירוג (מצעד) של 100 הגדולים של המגזין הזה לא אמין בכלל! אני יכולתי להצביע עשרות פעמים לפרסיז'ן. אני מזכיר לכם שיש תוצאות בהן מופיעים תקליטנים אנונימיים לחלוטין שבכוונה רימו על מנת להכנס. נוסיף על כך שאנשים מצביעים למי שהם מכירים (אם בכלל הם מכירים תקליטנים). ונוסיף על כך את העובדה שזה מצעד שמיצג יותר פירסום מאשר כשרון. ארמין כבר ממזמן היה צריך להיות מקום ראשון! וטיאסטו לא היה צריך להיו מקום ראשון כל כך הרבה זמן. מכל השמות הגדולים ארמין היחיד שנשאר נאמן למאזינים ולתוכנית רדיו, מה גם שהוא היחיד ששומר פינה חמה של טראנס מרגש בסטים שלו.


עוזי תגיד משתגיד
לדי גיים חשוב להכנס למצעד הזה כי זה למעשה מהווה להם א. אפשרות לשדרוג כמות הכסף שהם יקבלו על הופעות
ב. מועדונים רבים לא רק בארץ אלא ברוב העולם אוהבים לעטר כרזה של מסיבה עם די גיי שנמצא במקום מכובד בדי גיי מאג - זה הפך כבר מזמן למצעד הרשמי שמעניין בעלי מועדונים
ובסופו של דבר ההצבעה של הקהל שבאמת אוהב טראנס/האוס/אלקטרו/מינימל/טכנו/ברייקביט ועוד מיליון ואחד אוהבי זאנרים שונים באלקטרוני מאזנת את ההצבעה של אלה שלא מכירים ונותנת מצעד שדומה יותר למשלדעתך ולדעת רבים צריך להיות

לגבי הדי גיים האנונימיים...הם פשוט מנגנים סגנונות שאתה לא מכיר זה הכל...יש להם תקהל שלהם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement